BŞ~ÇAĞAN SENGÜL -KIRLANGIÇ
🌷🌾🌷
Ertesi gün;Oturma odasına girdiğimde Savaş tüm iştihamıyla ellerini cebine sokmuş büyük camdan bahçeye bakıyordu.
Arkası bana dönüktü.Neye baktığını görmek için biraz daha ilerleyince
Havuzun yanına oturmuş Asya'yı seyrederken buldum."Annesini buna pişman edeceğim."
"N-neye?"
Bir anda arkasını dönüp bağırdı.
"Kızını buraya bırakıp,kaçıp gitmesine!""Ne?"
Şaşkınlığımı gizleyememiştim haliyle.
"Geri geleceğim deyince sende inandın öyle mi?"
Dedi ve tekrar arkasını döndü.
Ben o kadına nasıl inandım diye kendimi suçluyordum şimdi de ama nereden bilebilirdim ki."İnsan neden kızını bırakıp gitsi-"
~YAZARDAN ~
bir anda fark etti aslı.
Babası da onu terk etmişti.Annesini ve kızını sevmediği için.Savaş arkasını döndü.
Her defasında unutmaya çalıştığı şeyler dönüp dolaşıp karşısına çıkıyordu.Aslı pişmanlığıyla Savaş hariç her şeye bakmıştı ama Savaş'ın ona baktığını biliyordu.
"Şey...B-ben en iyisi kahvaltıyı hazırlayayım."
Sesi titriyordu.Savaş'ın suratına bile bakmamıştı bunları derken.Ailenden birinin seni terkedip gitmesi ne demek biliyordu.
Asya daha çok küçüktü.İnsanın annesini kaybetmesi ne kadar kolay olabilirdi ki zaten?
Bunca zaman ne kadar umursamadığını söylese de babasız büyümek hep bir yanını boş bırakmıştı.
Oturma odasına girdiğinde
Savaş yine aynı yerinde Asya'yı izliyordu.
Savaşın yanına gidip o da camdan bakmaya başladı."Senden korkuyor."
Savaş Aslı'ya bir saniye bakıp tekrar Asya'ya bakmaya başladı."Sen korkmuyor musun?"
Bu gayet mantıklı bir soruydu."O bir çocuk. "Aslı durdu ve devam etti.
"Daha önce amcasından korkan bir çocuk görmedim."
Aslı bunu Savaş'a bakarak söyledi ve savaşta kafasını çevirip aslıya baktı.
Kısa süre birbirlerime baktıktan sonra Aslı, camdan kapıyı iterek açtı.
Ve Asya'nın yanına gitti.
🌹
ASLININ AĞZINDAN;Asyanın uzun sarı saçları rüzgârdan uçuşuyordu.Yanına gidip oturdum.
Üzgündü."Annem ne zaman gelecek?"
O bana bakarken bende savaşa baktım.Hâlâ elleri cebinde buraya bakıyordu.
Olabildiğince gülümseyip Asya'ya döndüm.
"Gelecek.ama şimdi karnını doyuralım tamam mı?"
Dedim.Ona yalan söylemek içimi hiç rahat ettirmiyordu.Asyanın elinden tutup kaldırdım.
Birlikte içeri girdik.Biz mutfağa giderken Savaş'ta arkamızdan mutfağa girdi.🌹
Kahvaltıdan sonra Savaş gitti.Ben mutfağı toparladım ve oturma odasına Asya'nın yanına gittiğim an kapı çaldı.
Kapıyı açtığımda gördüğüm kişiyle ağzım açık kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERT MAFYA
RandomSeviyorsan kal,yarın ölebilme ihtimalim var. Seviyorsan söyle,bugün duymaya ihtiyacım var. ✒✒✒✒ Zorla evlendiği mafyadan kurtulamadan onun düşmanının hedefi oldu.Savaş'ın geçmişte yaptığı bir hata malesef Aslı'yı vurmuştu. ✒ Sıradan DUYGULARI olan b...