🍫🍫🍬🍬🍭 🍫🍫🍫🍫🍭🍬🍬🍬🍬
Hadi yine iyisiniz 2 bölüm birden 😁
YAZAR'DAN;
Seda hanım gözlerini yavaş yavaş açarken nerede olduğunu anlamaya çalıştı.
Çünkü kesinlikle evinde değildi.Elden düşme bir yatak,taş zemin ,küçük bir pencere ve kendisine hayrı olmayan kırık bir kapı.
Ayağa kalktı ve kapıya doğru yürüdü.yüksek topuklu ayakkabıları taş zeminden dolayı ses çıkarıyor ve oda da yankılanıyordu.
Ayakkabılarını çıkarmak iyi bir fikir olsa da, pislik içinde yalın ayakla dolaşmaktansa yakalanmayı tercih ederdi.
Kapıyı açtı ve ayakta zor duran merdivene doğru ilerledi.
Duvara tutuna tutuna aşağıya kadar inmeyi başardı.ve kapıya ilerledi.tam açacakken kapı açıldı.
Korkuyla havada kalan elini indirip önündeki adama ve arkasında ki korumalara baktı.
Tanıdık geliyordu.
Mavi gözleri ,kahverengi saçları,kemikli yüzü geri geri gidip kaçacakken şaşkınlıktan kıpırdayamadı."ATEŞ?"
gözleri ağzına oranla açılırken sesli bir şekilde yutkundu.
"Beni içeriye almayacak mısın ?eski dostum"
Eski dostum?
Bu iki kelime beyninde yankılanırken korkuyla bir iki adım geri gitti.
Ateş içeri girdi.ve kapıyı kapattı.
"S-senin n-ne işin var burada ?"
Tam anlamıyla ' it gibi ' korkuyordu.
"Sence?"
Dedi ve bir sigara yaktı.
Yakarken bakışlarını kendisinden it gibi korkan kadından ayırmamıştı.
"İntikam ?"
İntikam mı? Olup olmadığını tabi ki de biliyordu.
"İNTİKAMDAN FAZLASI"
Sakinliği şaşılacak bir durumdu.
Seda hanım bunun fırtına öncesi sessizlik anlamına geldiğini biliyordu."Buyur"
Ateşin elini uzattığı yere baktı.
Oturma odası olduğu belliydi.belli olmayan şey buranın bir ev olup olmadığıydı.Çöplükten bir farkı yoktu.
Ateş duvara yaşlanmış sigarasını içerken o da eski tozlu bir sandalyeye kıçının ucuyla oturdu.
Sonra bundan vazgeçip ayağa kalktı.
"Neden buradayım ?"
Dedi lafı uzatmadan.
"Çünkü bana yardım edeceksin"
"Hayır,asla!sana bir kere yardım ettim.ve her gün savaş gerçekleri öğrenecek diye ödüm kopuyor"
"Savaştan korkuyorsun yani?"
"Evet,korkuyorum"
"Bunun farkında olmanda güzel tabi"
"Ne istiyorsun benden?"
Ateş arsızca gülümseyip içine çektiği dumanı dışarı verdi.
"Savaş evlendi.biliyorsundur?"
"Evet.biliyorum"
"Bana karısını getireceksin"
"Ne?"
"Bunu kendinde yapabilirsin.""Ben yapacağım zaten.sen sadece onun,istediğim zamanda ,istediğim yerde olmasını sağlayacaksın."
"Benim kazancım ne olacak"
Ateşin kahkahaları harabe evde yankılanırken bir anda ciddileşti ve yaslandığı yerden ayrılıp seda hanımın yanına gitti.aralarında hiç denecek kadar az bir mesafe vardı.
Koyu mavi renkteki gözleri sanki mümkünmüş gibi biraz daha koyulaştı.
Ve eğilip kulağına doğru fısıldadı."Küçük kızın elimde sence kazancın ne olabilir."
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERT MAFYA
RandomSeviyorsan kal,yarın ölebilme ihtimalim var. Seviyorsan söyle,bugün duymaya ihtiyacım var. ✒✒✒✒ Zorla evlendiği mafyadan kurtulamadan onun düşmanının hedefi oldu.Savaş'ın geçmişte yaptığı bir hata malesef Aslı'yı vurmuştu. ✒ Sıradan DUYGULARI olan b...