BŞ: ilyas yalçıntaş - yağmur
🌹🌹🌹
Savaş, aslının sandığından daha fazla zekiydi.
O gün ardanın yanına gittiklerinde savaş adamlarından birini oradan geçen sıradan bir insanmış gibi ayarlamış ve ardayı bulduğu için polise ihbar vermesini sağmıştı.Ve aslıyla oradan gittiklerinde harekete geçmişti.
Ve böylece ardayı bulmak içinde aslıya gerek kalmamıştı.
🌹
ASLININ AĞZINDAN;
Gözlerimi açtığımda boynumdaki ağrıyla yüzümü buruşturdum.
Koltukta mı uyumuştum.hatırlamıyorum.
Tişörtle yattığım için üşüyordum.Koltuktan kalkıp kaldığım odaya gittim ve banyoda elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirmek için dolabın yanına gittim.
Siyah bilekten yüksek bel darpacadan birini alıp giydim.
Üstümede siyah bir tişört giydim.
Dolabın aşağısındaki ayakkabılardan beyaz süperstarlardan birini alıp giydim.Ev soğuk değildi ama üşüyordum.üstüme de kapşonlu hirkalardan birini alıp giydim.
Makyaj masasının önüne geçip oturdum.
Tarağı alıp saçlarımın arasından yavaşça geçirdim.
Taramam bitince tarağı yerine koyup kapıyı açtım.
Ve aşağıya indim.Ve bahçeye çıktım.
Saat sabahın 8iydi.
Güneş yeni yeni etrafı ısıtmaya başlarken kuş cıvıltıları içime sebepsiz bir huzur veriyordu.
"Birazdan çalışanlar gelecek.bugün evleniyoruz"
Yüzümdeki tebessüm kaybolurken savaşa döndüm.
Ama hiçbirşey demiyordum.artık söylenecek hiçbir söz kalmamıştı.Kollarımı belime sarıp karşıyi izlemeye devam ettim.zaten uzun duvarlardan hiçbirşey gözükmüyordu.bahçe dışında tabi.
"Şimdi de suskunu mu oynuyorsun?"
Neden böyle şeyler diyordu ki ben ona ne yaptım.
Cevap vermeden havuzu seyretmeye başladım.
Konuşmak istemiyordum.çünkü ne zaman ağzımı açsam ya bana zarar veriyor ya da zarar vermekle tehdit ediyordu.
Arkamı döndüğüm an ona çarpmam bir oldu.ne ara bu kadar yakına gelmişti ki .havuza düşmemek için refleks olarak iri kollarından tutmuştum.
Savaş ise düşmemem için belimden tutmuştu.Korkudan nefes nefese kaldığım için uzun bir süre böyle durmuştuk.
Ama bu bekleyiş biraz fazla olunca bende kafamı eğip kollarını bıraktım ve bir kaç adım geri gittim.
"Ö-özür dilerim görmedim"
Cevap vermeden hızlıca içeri girdim.
Onu sevmemem özür dilemeyeceğim anlamına gelmezdi tabi ki de.🌹🌹
2 saat sonra ;
YAZARDAN;
2 saat saat sonra çalışanlar gelmiş ve birisi aslının seçmek istemediği gelinliği ayarlamaya çalışırken biri makyajını yapıyordu ve bir yandan da saçını yapıyorlardı.
(Gelinlik medyada)
Uzun bir süre sonunda aslı gelinliğini giyip boydan aynanın karşısına geçmişti.Çok güzel olmuştu.
Şimdi ise kapıda bekleyen arabaya binip düğünün yapılacağı mekana gitmesi gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERT MAFYA
RandomSeviyorsan kal,yarın ölebilme ihtimalim var. Seviyorsan söyle,bugün duymaya ihtiyacım var. ✒✒✒✒ Zorla evlendiği mafyadan kurtulamadan onun düşmanının hedefi oldu.Savaş'ın geçmişte yaptığı bir hata malesef Aslı'yı vurmuştu. ✒ Sıradan DUYGULARI olan b...