9-KABUS

24K 834 218
                                    

        BŞ ~  CANFEZA ~EKİM  🎵🎵
                           🌷🌾🌷
YAZARDAN;

Aslı odadan çıkar çıkmaz savaş hızla ayağa kalkıp odada volta atmaya başladı.

endişeleneceği kadar vardı.
Savaşın annesine gözlerinin önünde işkence etmişler ve yakarak öldürmüşlerdi.
O gün babasını da öldürmüşlerdi.Babası zaten onunla neredeyse hiç vakit geçirmezdi ama annesi ...onun her şeyiydi.
amcası o gün ona birşey olmasına izin vermemiş ve onu oradan kurtarmıştı.

Savaş 2 yıl içinde amcasıyla kalmıştı.
Bu 2 yıl savaşın değişmesinde büyük rol oynamıştı.
Acısı nefrete dönüşmüştü.
Babasından daha güçlü ve daha acımasız bir mafya olmuştu.

Tek sorun; annesi öldüğünden beri kâbuslarla uyanıyordu.

Şuan 24 yaşındaydı.
Gitmediği doktor ve psikolog kalmamıştı.Bir türlü bu kâbuslardan kurtulamamıştı.
Aslında alışmaya da başlamıştı ama kim her gece kabuslarla uyanmak isterdi ki?

Bazen kafayı yiyecek gibi hissediyordu.Her gün ,kafasını yastığa koyduğu her gece annesinin öldürüldüğü o günü görüyor ve yapılanları unutmak istese de unutamıyordu.
Amcası savaş daha 18 yaşındayken,savaşın Annesine bunu yapanlardan intikamını fazlasıyla almıştı.

Ama savaş o adamların oğlunu bulup nişanlısını öldürmüştü.
"ATEŞ SOYKAN"

Ama ateşi öldüremeden ortadan kaybolmuştu.Nerede aradıysa bulamamıştı.
En sonunda bundan vazgeçmişti.

Ve tam 6 sene geçmişti.
Ama sadece
Aslıyla yattığı gün yani dün kâbus görmemişti.

"Acaba aslıyla yattığım için mi ?"

Diye geçirdi içinden ama sonuçta ilk defa bir kızla yatmıyordu.

Kafasından bu saçma düşünceyi atıp banyoya gitti ve soğuk suyu açıp suyun altına girdi.

Soğuk suyla duş almak her zaman yaptığı bir şeydi.
Uykusunu alamayınca yorgun gözükmemeliydi tabiki de.

🌹

Hızlıca duş aldı ve hazırlandı.halletmesi gereken bir iş daha vardı.

🌷🌹🌷

Aslı ise odadan çıkar çıkmaz kendi kaldığı odaya gidip üstüne beyaz bir tişört ve yüksek bel mavi jean giydi.

Kolundan dolayı zorlanda da giyinmiş ve aşağıya inmişti.

Oturma odasının penceresinden dışarı bakıyor,ardanın ona dediklerini düşünüyordu.

Zaten son zamanlarda camdan dışarı bakmak yaptığı tek şeydi.

O gün ardayı dinlemediği için başına bunların geleceğini bilse eve koşarak giderdi.

Her zaman aklına bunları getirip pişmanlık yaşıyordu
ama bir andan da onun için buradaydı.
Ama onu dinleseydi de başına bunlar gelmeyecekti zaten.
Ve arda şuan ondan nefret etmeyecekti.

Bir sağa bir sola yürüyüp bir çözüm yolu bulmaya çalışırken duyduğu ayak sesleriyle arasına döndü.

Savaş hızla içeri girdi.elinde mavi bir dosyayla tükenmez bir kalem vardı.

Hızla sehpanın üzerine atıp aslıya bakmaya başladı.

"İmzala şunu!"

Aslı o dosyanın ne olduğunu anlamaya çalışırken

SERT MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin