Takže, vezmeme to hezky od začátku.
Když bylo Marinette Dupain-Chengové 14 vyznala Adrienovi Agrestovi lásku. Ten ji však odmítl a ztrapnil ji tak před celou školou. Marinette byla zdrcená a jen zřídka vycházela z domu. Když se Kouzelná beruška a Černý kocour, paříští superhrdinové, odhalili, Adrien dělal cokoliv aby si Marinette získal, protože ji miloval. Problém byl v tom, že miloval berušku.. A beruška je přece ta dívka, které zlomil srdce.
Adrien vyznal Marinette lásku a její pohárek trpělivosti už přetekl. ,,Když jsi zjistil že jsem ta úžasná superhrdinka a ne jen vygumovaná Marinette tak se ti to miluje co?!" vypálila na něj a se slzami odběhla pryč. Od té doby ho nenáviděla. Nesnesla na něj ani pomyslet, natož ho vidět. Pořád tu byl ale jeden úkol: svést společně s Adrienem alá Kocourem boj proti Lišajovi. Když ho porazila zjistilo se, že je to Adrienův otec, ten po boji utekl a jelikož byl trestně stíhaný, utekl i s Adrienem do menšího městečka ve Francii. Předtím ovšem (protože byl Lišaj poražen) Marinette i Adrien odevzdali svá mirákula Mistrovi Fu a už nadále nebyli superhrdiny. Od té doby v Paříži nebylo po Agrestech ani vidu, ani slechu- dobře pro Marinette. Marinette se snažila zapomenout na ten jeho drzý přepudrovaný obličej.. Nikdy nezapomněla, ale dokázala na něj nemyslet. To se teď ale mělo změnit. Gabriel Agreste byl dostižen a Adrien zrovna jede limuzínou zpátky do Paříže a do školy zrovna ve chvíli, kdy se škola chystá na lyžařský kurz. Marinette, nevědíc co ji čeká, si pískala a skládala věci do kufru. Tady začíná jejich příběh.
Menší úvod k mé nové knize.. Vím, že to zatím vypadá nic moc, ale doufám, že se vám kniha zalíbí. Toť asi vše a pá ❤️
PS: pokud toto čtete a neznáte seriál Kouzelná beruška a Černý kocour nezoufejte. Stačí jen vědět že Marinette je (v této fikci: byla) Beruška a miluje (v této fikci: milovala) Adriena. Adrien je (v této fikci: byl) Kocour a miluje Berušku. Asi už jste pochopili že Beruška a Kocour jsou superhrdinové.
Stejně v knize už superhrdinové nebudou 😄.
ČTEŠ
Lyžák (mlbff)
Fanfiction,,Já toho arogantního debila cvičit na snowboardu nebudu! Toto je lyžařský výcvik a když si dovezl snowboard měl by na něm snad umět ne?! A když už, najděte si na to někoho jiného!" ,,Chápu, že se ti do toho nechce Marinette.. To co ti udělal se roz...