Rozdział 1.

613 11 0
                                    

29 lipiec 1971 

Lily urodziła się 30 stycznia 1960 roku. Miała starszą siostrę- Petunię. Gdy miała 11 lat poszła z siostrą na polanę. 

-"Tuniu pokazać Ci coś?" -zapytała.  Petunia pokiwała głową. Lily urwała nie rozwiniętą stokrotkę i trzymając ją w ręce, rozwinęła ją w powietrzu. Petunia nie mogąc uwierzyć co właśnie zrobiła jej młodsza siostra, wytrąciła siostrze kwiatek z ręki i zaczęła krzyczeć 

-Ty Wariatko! Wariatka Lily! 

Lily zaczęła uciekać, zatrzymała się na wzgórzu przy drzewie. Obserwował je mały czarnowłosy chłopiec. Wyszedł zza drzewa, Petunia przestraszyła się i uciekła do domu. 

-Hej! Powiedział chłopak do Lily

-Hej! Odpowiedziała Lily z uśmiechem

-Jestem Severus a ty?

-Lily. 

Rozmawiali chwilę i chłopak powiedział do Lily. -Widziałem co pokazałaś swojej siostrze, wiesz dlaczego tak potrafisz?

-Nie. Odpowiedziała Lily z zaciekawieniem 

-Jesteś czarownicą.

-Ja-jak to? J-ja? Dziewczyna zaczęła się jąkać.

-Tak ty ja zresztą też, chcesz mogę ci poopowiadać o świecie magicznym.

Lily zgodziła się i powędrowali nad jezioro. Chłopak opowiadał o Hogwarcie z tak wielkim zafascynowaniem, że mała Lily słuchała go z zaciekawieniem. Tak upłyną im czas na rozmowach o magii. Kiedy się ściemniło poszli do swoich domów. Lily nie mogła usnąć po dzisiejszej wiadomości, całą noc myślała o tym że niedługo dostanie list i będzie w drodze do Hogwartu. Rano zjadła śniadanie i poszła się ogarnąć nagle do drzwi zapukał starzec z długą siwą brodą...


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Dziękuję za przeczytanie tego rozdziału następny już niedługo :)

"Szmaragdowe Orzechy"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz