22.Bölüm

5.1K 274 92
                                    

Okula giriş yaptığımda tuhaf ve şaşkın bakışlar eşliğin de kurt okuluna geçtim.Orada da aynı bakışlar, göz devirmeme sebep olmuştu.Haklıydılar da.1 ay sonra çıkıp geldiğim de normal bakmalarını da beklemiyordum zaten. Koridor da yürürken belimden tutup arkaya doğru çevrilmem ile birinin bana sarılmasıyla olduğum yerde donup kalmıştım.Yandan hafif baktığım da Austin olduğunu gördüğüm de rahatlarken, hâlâ karşılık vermemiştim ve  bakışların üstümüzde olduğunu hissediyordum.

"Neredeydin sen?"

"Bir önemi var mı sence?"

Ellerini belimden çekip ayrıldığında elimden tutuğu gibi bir boş sınıfa sokmuştu bile.

"Ne demek önemi mi var?Delirdin mi sen?Haftalardır bakmadığım yer kalmadı.Bağ yüzünden defalarca fark etmeden bayılmışım.Tamam anlıyorum benim o adamın oğlu olduğumdan dolayı bu davranışların.Ama beni ne olursa olsun dinlemen gerekiyor."

"Austin,bak buraya seninle kavga etmek için değil müdürle konuşmaya geldim.Şimdi çekilirsen gideceğim."Yan tarafa doğru kayarak kapıyı açacağım sırada tekrar kolumdan çekilmiştim.

"Sen beni dinlemiyor musun?Bak sinirlenmeye başlıyorum."

"Austin,eğer daha fazla zorlarsan olacaklardan ben sorumlu değilim."

Hırlar gibi çıkan sesimle kolumdaki baskısı azalırken hızla kolumu çekerek kapıyı açıp sınıftan çıktım.Müdürün kapısını çalıp bir kaç saniye bekleyerek içeri girdim.İçeride  müdür Micheal'da vardı.Müdür Jonathan,okuduğu kağıtlardan bakışlarını çekip gözleri beni bulurken,donup kaldı.Gözleri irileşirken ayağa kalktı.Müdür Mıcheal'ın da gözleri irileşmişti.(Arkadaşlar ben vampir kısmının müdürünün ismini yazmışım fakat kurt kısmının yazmamışım.İsmi Jonathan.)

"Alexandra?"

"Evet benim."

"Sen,sen ölmedin mi?"

"Anlamadım?"

"Bir kaç gün önce bana ve Micheal'a ölüm haberin geldi.Hiç bir şey kesin olmadığı için haberi kimseye vermedik."

"Bu haber kimden geldi?"

Müdür Micheal araya girerek,

"Bilmiyoruz,gizli."

Başımı sallarken girdiğim kısa şoktan kurtulup,müdüre baktım.

"Alexandra,sen neredeydin?"

"Kaçırıldım.Ve izin verirseniz beni kaçıran kişiye yardım edeni biraz seveceğim de iznim var mı?"

"Hayır desek bile durmayacaksın değil mi?" müdür Mıcheal'ın umutsuzca çıkan sorusuyla gülümseyerek başımı salladım.

"Normal de izin vermezdim ama seni durduramayacağımızı ikimiz de bildiğimiz için bu seferlik tamam."

Arkamı dönerek odadan çıktım.Ders daha başlamamıştı.Vampir okuluna girerek sınıfa hızla çıktım.Sınıf neredeyse doluydu.Sınıftan gelen kahkaha sesleri ben gelince son bulmuştu.Gözlerim neşeyle Gülen Angela'yı bulurken onunda beni görmesiyle gözleri irileşmiş,korkusu gözlerinden okunuyordu.Ona doğru yaklaşan adımlarım titremesine sebep olmuştu.

"Seni şimdi kim alacak elimden?" hırlar gibi çıkan sesimle geri geri gitmeye başlamıştı.

"Ben,ben yemin ederim benim bir suçum yok.Beni o zorladı."

Ellerimle saçını kavrayıp hızla sıraya vururken,inleme ve bağırış sesleri birbirine karışmıştı.Başını bir kez daha hızla çarparak kıyafetinden tutup duvara fırlattım.Duvarda oluşan göçükle yere düşmüştü.Onu yerden kaldırarak duvara yasladım.Yarı baygın olan bakışları,kanla boyanmış suratıyla öfkem artmıştı.

"Senin yüzünden çektiğim acıyı sana bin kat çektireceğim Angela.Bundan kurtuluş yok."

Kolunu kavrayıp,hızla çevirirken gelen kemiğin kırılma sesiyle Angela deli gibi inlerken,bazıları sesten dolayı yüzlerini buruşturdu.Diğer koluda kırılırken ben tepkisizce baygın olan yüze odaklanmıştım.Baygın beden, ellerimin arasından kayıp düşerken kanlı ellerim iki yana düşmüştü.Arkamı dönerken bazıları korkuyla geriye gitmişti.Kabalığın arasından yürüyerek çıktım.Vampir hızıyla ormanlık alana girdim.Sırtımı ağaca yaslayarak içimden üç kez "Esila" diyerek beklemeye başladım.Kısa bir süre içinde Esila karşımda belirerek sorarcasına bana baktı.

"Bir sorun mu var Alexandra?"

Derin bir nefes alıp,

"Evet,var.Hemde çok büyük bir sorun var,"

Ayağa kalkarak Esila'ya yaklaştım.

"Bizi kimse duymuyor değil mi?"

"Hayır."

"Melezleri öldürmek için toplanan bir grup var ya,"

Tırnaklarımı elime batırırken, devam et dercesine başını salladı.

"Liderleri beni kaçırdı."

Bana doğru hızla yaklaşarak bedenimi kontrol etmeye başladı.

"Sen nasıl hayatta kalmaya başardın?Onun elinden sağ çıkan kimse olmadı."

"Okula giderken bu Angela yolumu kesti.Tartışırken bana bir şey enjekte edip bayılttı.Melezlere özel bir karışımmış.Uyandığım da Lider karşımdaydı.Adı Andrew.Fikri bana karışımdan verip yollamaktı.Panzehiri olmadığı içinde herkes ben ölürken seyretmek zorunda kalacaktı.Ama ölmedim.Bana beni öldürecek bir karışım verdi.Canımı o kadar yaktı ki baya uzun bir süre baygın kalmışım.Uyanığım için tekrar verdi karışımdan.Tekrar uyandığımda arabadaydım.Ve fısıldasa da eğer melez olmasaydım benden etkilene bileceğini söyledi.Bu,bu iğrenç.Bu beni yollama fikrini değiştirmiş.Ormanda durup kucağına aldı.Ama şöyle bir şey var ki kara büyücü değil.Farklı bir ırk.Kokusu koruma amaçlı can yakıyor.Buna malesef bizzat şait oldum.Beni bir arkadaşının yanına bıraktı ve,"

Durup derin bir nefes aldım.Bunu nasıl söyleyebilirdim ki?

"Ben ölüm meleğine dönüşerek arkadaşının kafasını kopardım.Sonra da kaçtım."

Esila'nın gözleri irileşirken bir adım geriye gitti.

"Bu imkansız."

"Ne imkansız?"

"Alexandra,o karışımdan kurtulman imkansız.Hem de iki kez.Ve senden vampir olsan da ya da sadece kurt olsan da etkilenmez.Asla etkilemez.Ve sen arkadaşına bıraksa bile seni tek başına bırakacak kadar ve kaçıracak kadar aptal değil."

"Dalga  geçiyor olmalısın."

"Hayır,geçmiyorum."

Başımı inkar etmek istermişçesine salladım.Duyduklarım ağır gelmişti.Yüzümü ellerim arasına alırken Esile çoktan gitmişti.

Ama farkın da değildim ki o sıra Andrew'in beni izlediğini.

Herkese merhaba arkadaşlar.Biliyorum çok uzun bir süre oldu ama gerçekten vaktim yoktu inanın.Aslında bolum hazırdı ve daha uzundu.Ama bilgisayarak bozuldu ve o arada bölümü yanlışlıkla sildim.Bilgisayar tamire gitti ama tekrardan bozuldu.Ne deseniz haklısınız.Daha fazla beklememek adına yazdım.Ama diğer bölüm daha uzun olacak.
Bir kaç sorum var.

1)Austin'in davranışını nasıl buldunuz?Sizce Alexandra onu dinleyecek mi?

2)Esila'nın dediklerinden ne anladınız?

3)Andrew sizce neden onun kaçmasına izin verdi?

4)Andrew hakkında düşünceleriniz?

VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.

SIZI SEVIYORUM.

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin