23.Bölüm

4.3K 214 41
                                    

ONEMLI DUYURU!

Arkadaşlar duyuruları bölümle birlikte sizlere paylaşacağım. Yeni bir hikaye yayımladım.Sensizliğin fırtınası. Gerçekten yazım şekli olsun, betimleme olsun hikayelerim arasında en sağlam kalemim ile yazdığıma inandığım tek kitaptır.Lütfen bir şans verin ve okuyun.İlk 3 bölümü yayımda.

!!!!!SENSIZLIGIN FIRTINASINDA OKUNMA SAYISI 100 VE  HER BÖLÜM 30 VOTE VE 30 VOTEYE YAKIN OLDUĞUNDA VAMPIR OKULU 24.BOLUM YAYIMLANACAKTIR.!!!!!

TANITIM

"Beni mahvediyorsun Ezrâl."

"Ne?"

"Beni mahvediyorsun Ezrâl. Yanımda durduğun her an ikimizde mahvoluyoruz."

Cevap verememiştim. Haklıydı.

"Bunun sonunda ne olacağını biliyorsun."

Hissettiğim şeyler bana fazlaydı. Söylediği gerçekler bir tokat misali çarpmıştı yüzüme.

"Biliyorum,"

Derin bir nefes alırken gözlerimde olan yanma hissi ağlayacağımın habercisiydi.

"Bu yolun sonunda birimiz ölecek, birimiz arafta takılı kalacak. "

Efrâh, suyun içinden hafifçe yükselerek üstüme doğru uzandı.

"Ve sen bunu bilmene rağmen bunlara katlanabilecek misin?" tehtitkâr çıkan ses tonu beni ürpertmişti.

"Katlanabilirim Efrâh." Kararlılık ile verdiğim cevapla dudakları hafifçe yukarı kıvrıldı.

"O zaman sen çoktan ölmüşsün Ezrâl."

🌸

Keyifli okumalar.

ANDREW'DEN

"Neden böyle bir şey yaptın?"

"Bilmiyorum,anlık bir şeydi."

"Ne demek anlık bir şeydi? Onun şuan olmaması gerekirdi. Kuralları ihlal ettin."

"Bana ne yapacağımı söyleyemezsin sen Matt. Seni öyle bir öldürürüm ki, işkencenin bitmesi için yalvarırsın bana."

"Bir elçi olarak bu durumu konseye bildirmek zorundayım."

 Dudaklarımdan büyük bir kahkaha firar etmişti.

"Benim konseyim de beni mi şikayet edeceksin Matt?" Alayla konuşurken kaşlarını çatmıştı.

"Eğer hemen buradan gitmezsen kemiklerini dahi bulamazlar Matt." 

*************************************

"İster misin?" dedi Anna elindeki kan paketini uzatırken.

Başımı iki yana sallayarak reddettim. 

"Ben okula gitmeyeceğim bugün." dedim koltuğa uzanırken. Anna kaşlarını çatarak, "Neden?" 

"Canım istemiyor." Başını sallayarak kan paketini bitirip çöpe doğru fırlattı. Kenarda duran ceketini giyerek bana döndü

"Ben çıkıyorum." cevap vermemi beklemeden hızla dış kapıyı açarak çıktı. Şimdiden canım sıkılmaya başlamıştı bile. Yavaşça ayağa kalkarak odama doğru ilerledim. Yatağıma uzanacağım sırada tam yanımda beliren Esila ile çığlığı basıvermiştim. 

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin