Azt hittem megőrülök, annyira vártam már az estét. A tegnapi napot a szobámban töltöttem paraj-allergiára hivatkozva, azonban ma már ki kellett mozdulnom. Akiko egész végig rajtam csüngött, nagyon idegesített. Hébe-hóba Yuut is megpillantottam, szegényt folyton Tanaka dorgálta, mert mindig elrontott valamit. Bár nem kizárt, hogy mire elkerül innen hivatásos takarító lesz. Legalább lesz kire otthon rábízni a házimunkát.
Ami viszont a legjobban idegesített, hogy az egész ház már az esküvőt szervezte. Még a házi szabónk is eljött, hogy méretet vegyen rólunk a ruhákhoz. Hiába ellenkeztem volna, azzal csak apám kezére játszottam volna, aki természetesen (majdnem) minden lépésemről tudott, hála a biztonsági őröknek.
Fáradtan estem be a szobámba. Szerencsére Akiko nem akarta itt tölteni az estét, így legalább maradt egy kis nyugodalmam. Kettőt kopogtattak az ajtón.
-Szabad!
Yuu óvatosan besurrant egy tálcával a kezében.
-Hoztál kaját? – csodálkoztam.
-Dehogyis. Csak fura lett volna, ha üres kézzel jövök – tette le az üres fém felszolgálót az asztalra.
-Kezdesz belejönni ebbe az egész kémeskedésbe – mosolyogtam.
-Bárcsak a takarítás menne olyan jól – húzta el a száját – Ez a Tanaka-san kész rabszolga hajcsár.
-Sikerült valamit kiötlened? – fordítottam komolyra a szót.
-Nem – ült le sóhajtva mellém – Gondolkoztam, de csak olyan hülyeségekre jutottam, mint mondjuk, berohanok az esküvőn, és elkiáltom magam, hogy ,,Tiltakozom!" – húzta szomorkás mosolyra a száját.
-Hmm... - gondolkoztam.
-Takahashiék is üzentek, de ők sem tudnak jutottak semmire. Próbálták elérni apádat is, de nem sikerült – folytatta.
-Személyesen meg úgy szintén semmi esély, mert apám úgyis elzavarná őket – sóhajtottam.
-Sajnálom – suttogta Yuu.
-Mi? Mit? – zavarodtam össze.
-Ott voltam melletted. Ha kicsit figyelmesebb lettem volna – szorította ökölbe a kezeit.
-Nem a te hibád – simítottam végig a karján – Hidd el rosszabbik esetben téged is elkaptak volna, és akkor még ennél is kilátástalanabb lenne a helyzetünk.
-Bár legalább jobb, mintha maffiózok raboltak volna el – ölelt magához.
-Hát azzal lehet jobban jártam volna – húztam el a számat.
-Ne mondj ilyeneket – fúrta a vállamba a fejét.
-Mondd csak Yuu...
-Hm?
-Mégis, hogy jutottunk erre a szintre?
-Mármint? – nézett rám összeráncolt szemöldökkel.
-Hát, itt enyelgünk, mint egy szerelmespár – mutattam magunkra.
-És mi ebben a furcsa? – csodálkozott.
-Nem tudom – vontam meg a vállam – Eddig azon a csókon kívül nem volt köztünk semmi. Utána kezdtek, vagyis pontosabban itt kezdtek felszínre törni az érzések, és...
A mutatóujját az ajkamra helyezte, hogy csendben maradjak.
-Elárulok egy titkot – mosolygott – Tökre izgatott voltam, hogy veled dolgozhatok együtt. Ráadásul egy lakásba is költöztünk! Szép lassan megismertelek, és ezzel egyidejűleg beléd is estem. Szép romantikus sztori, mi? – nevetett fel.
-Hát én is így voltam – pirultam el – Bár először nem nagyon akartam veled közösködni, ráadásul olyan furcsa volt. A közeledben gyorsabban kezdett verni a szívem. Nem akartam elhinni, hogy szerelmes vagyok beléd. De most már...
-Haru – nézett mélyen a szemembe – Én sze...
-Ki ne mondd! – tapasztottam a szájára a kezemet.
-Miért? – lepődött meg.
-Azt szeretném, ha különlegesebb helyen vallanál nekem szerelmet.
Az arcom olyan piros volt, mint egy érett retek.
-Hát, ahogy gondolod. Én tudok várni – csókolt meg.
-Várj! – toltam el magamtól.
-Ne mondd, hogy már az se felel meg, ha ebben a szobában csókolózunk – nézett rám unottan.
-Yuu – pattantam fel az ágyról – Támadt egy ötletem!
-Igen? – ráncolta a szemöldökét.
-Igen. És ehhez a te segítségedre is szükségem van!
-És mi a terved?
-Megházasodok! – néztem rá csillogó szemekkel.
Az akció az esküvő napján lépett érvénybe.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Két hangban egy dal
RomanceSasada Haruki (Haru ahogy a nagyközönség ismeri) egy híres idol. Nem érdekli a hírnév, egyedül az éneklésnek él. Nincsenek barátai, és nehezen jön ki az emberekkel. Nyugalmas mindennapjainak a bejelentés vet véget, hogy rivális kiadójuk, a ShiroBar...