Már meg se kellett volna lepődnöm, de mégis meglepődtem, mert csak egyszer csöngettek be, ráadásul egynél többször a telefonunk sem szólalt meg. Békésen szuszogtam tovább Yuu ölelésében, mintha mi sem történt volna. Hirtelen kivágódott az ajtó.
-Ébresztő lusta népség!
Főnök (Főnök?!) lerántotta rólunk a takarót, és megcsapott a hideg. Csak egy szál alsónadrágban feküdtünk mindketten, bár így utólag visszagondolva, jobb is, hogy volt rajtunk valami.
-Mit keresel itt Főnök? – ültem fel a szememet dörzsölgetve. Miután megvakultam a reggeli napfénytől, valamennyire sikerült felébrednem.
-Takahashi lebetegedett, valószínűleg a sok munka és stressz miatt, így most én helyettesítem – állt meg az ágy mellett.
-Aham. És pontosan miféle feladat is vár ránk a mai napon? – kérdeztem, mert valahogy mindig fél órával a kezdés előtt értesülök a programokról.
-Igazából semmilyen. Csak jöttelek meglátogatni benneteket. A paparazzik még mindig itt lebzselnek, de sikerült bejutnom – húzta ki magát, mintha erre olyan nagyon büszke lenne. Szerintem a kinézete alapján biztos valami takarítónak hitték, ezért nem foglalkoztak vele.
-De várj – akadtam meg – Ha semmi programunk nincs akkor minek kellett felkeltened minket? – akadtam ki.
-Nem ilyen korán szokott titeket kelteni? – lepődött meg.
-Nem, csak ha programunk van.
-Hnn, Haru olyan szűk vagy...
Egyszerre néztünk Yuujira, aki a derekamat átölelve aludt, és ezek szerint nagyon szépet álmodhatott...
Elvörösödtem.
-Úgy látszik, működik köztetek a kémia – vigyorgott Főnök – Vagy inkább biológia?
-Ó, fogd már be! – álltam fel, ezzel felébresztve Yuut.
-Főnök? Te mit keresel itt? – pislogott álmosan.
-Eltöltök veletek egy kis időt – ment ki a nappaliba.
-Ezért kellett felkelteni? Pedig olyan szépet álmodtam – görbült lefele a szája.
-Kímélj meg a részletektől.
-Miért? Pedig te is szerepeltél benne. Te és én – állt fel, és hátulról átkarolt – Egy ágyon. Meztelenül – harapott bele finoman a fülcimpámba.
-Perverz – suttogtam.
-Honnan veszed, hogy nem épp arról álmodtam, hogy elrabolnak minket, majd meztelenül egy ágyhoz kötöznek? – kérdezte vigyorogva.
-Álmodban beszéltél – pirultam el – És nem úgy tűnt, mintha halálosan szenvednél.
-Pedig de. Halálosan szenvedtem – kutatott az ajkaim után.
-Khm!
Az ajtóban álló Főnök felé néztünk.
-Ha lehet a flörtöt hanyagoljátok akkorra, amikor nem vagyok itt. Köszönöm.
-Egyáltalán, miért vagy itt? – motyogta Yuu, és ellépett mellőlem.
-Azért, mert! – adta meg a vitathatatlan választ.
Felöltöztünk, és Főnökkel mit sem törődve megreggeliztünk. Yuujival csupán szemkontaktussal próbáltuk megbeszélni, hogy mi legyen, de szerintem ő nagyon nem arra gondolt, amire én.
YOU ARE READING
Két hangban egy dal
RomanceSasada Haruki (Haru ahogy a nagyközönség ismeri) egy híres idol. Nem érdekli a hírnév, egyedül az éneklésnek él. Nincsenek barátai, és nehezen jön ki az emberekkel. Nyugalmas mindennapjainak a bejelentés vet véget, hogy rivális kiadójuk, a ShiroBar...