🎈nine

124 25 14
                                    

“ so actually , your ex fiance come to your parents house. She said if you won't go back to see her in 2 month she will kill your parents and obviously your younger brother ” haa sudah bala lagi seekor.

“ Colly? Wait I thought she already move on from me . She so insane ” serabut aku macam ni. Dah 6 tahun berlalu lepastu dia buat hal. Bahabi betul.

“ well, I just want to know if you wanna go back to Canada? ” soalan bodohlah Jasmine ni

“ obviously I'm go back home. But give me 1 and a half month . I have something to do. Anything just email me ” dia mengangguk.

“ bye see you soon Jacob ” dia terus beredar dari tempat tersebut.

Skip

“ hyung dah balik! ” aku memberi salam sebelum masuk. Tu bagi salam eh?

“ hi hyung! Takde makanan tengah hari untuk Eric dengan Hwall ke? Kitaorang laparlah hyung ” dua orang maknae bertanya kepada aku. Jap, tadi aku masak banyak tau. Sekali untuk dua orang ni.

“ Sunwoo, kau sini jap ” aku memanggil sunwoo yang khusyuk menonton Running Man.

“ ye hyung nak apa? ” selamber je tanya macam tak buat salah ye.

“ MANA MAKANAN TENGAH HARI YANG AKU BUAT TADI?! TAK TINGGALKAN LANGSUNG UNTUK ERIC DENGAN HWALL KE? ” kan aku dah menjerit. Sumpah aku bad mood ni

“ em.. Emm.. Makanan habis kitaorang makan tadi ” dia menjawab sambil menundukkan kepala.

“ APA?! KORANG SEMUA KELUAR SERAKANG AKU NAK BELASAH KORANG ” semua orang yang dalam dorm keluar dari bilik masing-masing.

“ korang semua, pergi basuh pinggan ,basuh baju cuci toilet sekarang. Aku tak kira . Bila aku dah balik karang make sure dah siap. Kalau korang tak buat memang aku libas dengan rotan. Dah Eric dengan hwall ikut aku pergi makan ” mereka berdua terus mengikut langkah aku keluar dari rumah.

TBC

Hambar =')

[✔] Guitar • Jacob •Where stories live. Discover now