🎈twenty-five

81 15 5
                                    

Colly's POV

Hahahaha puas hati aku tengok si Jacob kena langgar. Tak sangka dia lebih sayangkan nyawa perempuan tu dari diri sendiri.

Sekarang ni turn untuk adik si Jacob ni mati pulak baru aku rasa tenang dan aman. Aku bawak sekali baejinyoung ni pergi ke Korea.

“ Jinyoung sayang... ” aku memanggilnya dan dia mendongak dengan sungguh lemah.

“ ap..apa kau nak? ” aku tahu dia menggigil sebab tak makan. Padan muka.

“ kau tahu tak? Abang kau tengah bertarung nyawa dekat dalam bilik bedah sekarang gara-gara aku? Aku langgar dia dengan lori ahhahahah seronok tau .

lepastu kan aku rasalah abang kau aku mampus sikit je lagi. Jangan risau kau pun akan pergi dengan tenang dengan dia sekali. ”

“ SIAL LA KAU COLLY !!! KAU NAK APA SEBENARNYA DARI KELUARGA BAE HA?! KAU YANG NAK PUTUS DENGAN ABANG AKU LEPASTU KAU MACAM NI. KAU JADIKAN AKU TEBUSAN. KAU TAK SEPERTI MANUSIA KAU TAHU TAK? KAU MACAM BINATANG ” eh budak ni dia kata aku sial, lepastu binatang.

“ eh budak, kau memang nak-”

“ SILA TURUNKAN SENJATA ANDA DAN LETAKKAN TANGAN DI ATAS ” babi siapa panggil polis.

“ semoga kau berbahagia Colly ” jinyoung tersenyum sinis ke arah aku.

Aku mengeluarkan pisau lipat dari poket aku dan terus berlari ke arahnya

Banggg..

Aku ditembak.

Jasmine's POV

“ jinyoung ahh!!  Gwenchana? ” aku terus berlari ke arahnya dan membuka ikatan pada badannya.

Aku tak sangka aku dapat selamatkan jinyoung. Ini pun atas bantuan hyunbin dan jun young kalau tak memang jinyoung mati atas tangan si Colly tu .

“ chagi ya, youngyoung okay je ni. Jangan risau ” dia tersenyum ke arah aku dengan muka pucat. Still handsome.

“ youngyoung ah, chagi rindu sangat dekat youngyoung. ” dia tergelak. Kurang asam betul.

“ meh sini peluk. Youngyoung pun rindu sangat dekat chagi ” aku terus memeluk badannya seerat yang mungkin. Aku dapat rasakan dia mengusap belakang badan aku.

“ ehemmm ehemm ” spoil ah.

“ APA?! ” aku dengan jinyoung jerit serentak.

“ kk aku faham aku nak pergi cari kang soo ryn aku. Aku nak bagitahu yang korang marah aku ” hyunbin terus beredar dari tempat tersebut.

Habislah nanti Soo ryn nonna membebel dekat aku dengan jinyoung.

Takpe janji aku dengan jinyoung dah dapat berjumpa semula.

“ Chagi ya , youngyoung nak pergi hospital jumpa Jacob hyung ” mukanya bertukar muram.

“ kaja ” aku memapahnya keluar dari tempat tersebut.

Jacob, bertahanlah.

TBC

[✔] Guitar • Jacob •Where stories live. Discover now