Bae Jin Young's POV
aku tak tahu dah berapa lama aku duduk dekat dalam rumah usang ni. Selama aku jadi tebusan si Holly shit eh Colly ni makanan yang sedap dia kasi aku.
Contohnya, rumput, ranting, batu, paling ew ah bangkai haiwan. Memang aku cakap dia dah gila. Aku nak call police tulah aku takut kena tembak pulak.
Aku rindu Jasmine doh :') dah lama aku tak jumpa dia. Kalau aku dapat jumpa dia ni aku peluk dia kuat-kuat. Mesti dia tengah peluk gambar aku.
“ JACOB OHH JACOB KENAPA KAU TINGGALKAN AKU? ” haish Colly ni dah melalak.
Dia yang tinggalkan abang aku. Lepastu merancau macam bodoh. Murung ah tu. Jadi lah macam aku dengan Jasmine. Bahagia je
“ jinyoung adik Jacob! Nah makanan untuk kau. Makan tau jangan lupa ” dia meletakkan ' makanan ' di hadapan aku dan mencium pipi aku.
Aku biarkan dia keluar dari bilik tersebut. Dan aku terus mengelap pipi aku. Jijiklah sia ew . Dahlah kasi aku makan ranting kayu. Giler eh?
Aku mengeluarkan handphone dan menghantar message ke Jasmine. Nak ngadu ni tau.
Jinyoung
ChagiyaaaJasmine
Waeyo?Jinyoung
Colly tu dia kasi saya makan ranting.
Young lapar sangat.Jasmine
Sabarlah young, nanti Jacob oppa datang.Aku terus mematikan phone takut pulak si Colly ni tau pulak.
Hyung, jebal datang cepat sikit. Young tak tahan ni.
TBC
💕
YOU ARE READING
[✔] Guitar • Jacob •
Kurzgeschichtenwhen one instrument can makes me and you together forever . Start : 14 Feb 2018 End : 24 Feb 2018