🎈twenty-three

93 16 5
                                    

Sekarang ni en aku tengah jalan-jalan dengan Euiyoung. Huaaa lawa do dia harini. Macam angle jatuh dari tanah eh langit.

Aku mengikutnya dari belakang. Apa lagi mari snap gambar dia banyak-banyak. Mana tahu lepasni aku dah tak dapat jumpa dia.

“ Jacob ah! Palli ” dia menoleh ke belakang dan

Click

Click

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lawa.

“ jjakaman ! ” aku mengejarnya . Cepat betul dia jalan ey. Nasib aku ni ada stamina kalau tak dah mati.

Kami berdua duduk di atas batu-batu besar yang berada di pantai. Lebih lawa pemandangan dari sini.

Aku tak sanggup nak tinggalkan dia. Nanti mesti aku rindu dia huaa ni nak nangis ni.

Aku meneliti setiap inci mukanya. Dia sedang menghayati pemandangan laut. Aku tahu dia suka laut sebab tu aku bawak dia ke sini.

“ dah habis tenung saya Bae Joon Young? ” ala dia perasan ke? Aduh.

“ hehe belum. Biar saya tenung awak lagi 5 minit boleh? ” dia mengangguk.

Aku terus tenung mukanya. Entah kenapa tetiba aku rasa sebak. Walaupun aku takde apa-apa hubungan dengan dia.

Aku memang tak boleh nak tipu perasaan aku. Aku memang sukakan dia.

Betul kata Jun, lagi lama aku tipu perasaan aku lagi sakit hati ni. Cliche sungguh ayat

“ okay dah 5 minit . Cukup ” aku kembali ke alam yang nyata.

“ gomawo ” dia tersenyum lagi.

“ so, dengar cerita awak dengan Jun oppa akan balik Canada? Berapa lama? ” takyah nak terkejut sangatlah Jacob mestilah dia tahu. Nanti pelik pulak dia tetiba Jun hilang.

“ aah. Mungkin dalam 4-5 hari. Kenapa? ” aku tak janji aku akan balik Lee Euiyoung ah.

Lee Euiyoung's POV

“ aah, Mungkin dalam 4-5 hari. Kenapa? ” tapi kenapa muka dia sedih semacam .

“ tanya je. Mana tahu saya boleh ambik awak berdua dekat airport nanti. Jacob ah, awak rahsiakan pape ke dari saya? ” muka dia agak cemas tapi dia acah-acah tenang.

“ mana ada rahsiakan pape dari awak. Jom kita pergi kedai aiskrim seberang sana . Awak suka baskin Robin en? Saya belanja. ”

“ Okay! ”

Semasa aku dan Jacob hendak melintas ke kedai tersebut ada sebuah lori sedang meluncur laju ke arah aku. Sempat Jacob menolak aku ke tepi tapi...


































































































Jacob












TBC

💕

[✔] Guitar • Jacob •Where stories live. Discover now