🎈 fifteen

98 20 0
                                    

Harini aku keluar lagi dengan Euiyoung. Aku dengan dia dah semakin rapat hehe.

“ Young, harini kita nak pergi mana? ” aku bertanya kepada euiyoung yang sedang memandu.

“ ikut jela baejoon. Nanti awak tahulah. Nak tidur pun boleh ” dia kasi aku tidur okay nice. Mari kita tidur.

Lee Euiyoung's POV

“ ikut jela baejoon. Nanti awak tahulah. Nak tidur pun boleh ” aku toleh ke sebelah tempat penumpang. Kurang di ajar sungguh makhluk ni.

Tapi takpelah janji aku boleh drive dengan aman damai. Kalau tak dia ni asyik tanya soalan yang sama.

Lagi 36km aku akan sampai ke tempat yang aku nak tuju. Sebenarnya aku nak bawak dia pergi daegu tapi tulah malas.

Aku nak tenangkan fikiran, aku nak pergi tengok laut. Baru hilang rasa stress. Marilah kita ke Busan.

Aku menaikan volume radio. Lagu best Boy by The Boyz. Jari jemari saleh ehh jari jemari aku mengetuk staring mengikut rentak lagu tersebut.

Skip

Akhirnya sampai juga di hadapan laut busan yang terbentang luas. Tapi orang sebelah aku tak bangun-bangun lagi.

Mungkin angin laut buat dia lagi rasa macam nak tidur. Aku dekatkan muka aku dengan mukanya.

Aku meneliti setiap inci mukanya dari kening, hidung, mata, mulut. Dia sememangnya sungguh kacak. Aku tidak sangka lagi sebaik ni wujud di dunia sebegini.

Aku mengeluarkan iPhone X aku ,sebelum aku menangkap gambar nya aku silentkan phone terdahulu. Kalau tak kantoi ah.

Satu gambar.

Dua gambar.

Tiga gambar.

Empat gambar.

Lima gambar.

Okay cukuplah tu. Nanti kantoi dengan euijin dia tu dahlah mulut takde insurance. Semua benda nak bagitahu.

“ erghh kita dah sampai ke? ” dia mengeliat sedikit Dan menguap.

“ dah lama kita sampai. Saya tak sampai hati nak kejut awak yela awak nampak penat je ”dia mengosok matanya.

“ oh, jom keluar. Kita dekat busan en. Jangan tipu saya tahu ye ” dia terus keluar dari perut kereta dan ke pantai.

“ OREMANEYOOOOO BUSAN AHHH ” dia tetiba menjerit terkejut aku.

“ takyahlah menjerit macam tu terkejut saya. ” dia hanya tersenyum.

Bae Joon Young ah jangan buat aku macam ni aku terseksa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bae Joon Young ah jangan buat aku macam ni aku terseksa.

TBC

💜

Readers bertambah , vote macam krik-krik. Aku syaklah en cik han yang baca fanfic aku. 😂

[✔] Guitar • Jacob •Where stories live. Discover now