Welcome To Hell

254 3 0
                                    

De zon was net onder en ik ging mij met m'n maten nog is goed laten verwennen. "Hé Joe! Kom, start die fucking auto!" , riep ik door de villa. Ik liep naar de living en haalde Matthew, Chase en Lance erbij. "Mannen, kom we gaan naar het casino, even stoom uitlaten. Gisteren was zwaar dus nu gaan we fucking genieten!" Ze volgden mij en stapten in de auto. "Hé man, hopelijk zijn er weer nieuwe meisjes bij!" , zei Chase en knipoogde naar mij. Ik draaide met mijn ogen en zei: "Zeker, zeker!" Joe lachte en drukte de gaspedaal in. Boetes, dat scheelde mij geen haar. Die kon ik toch betalen. Siversand had geen pest aan mij, maar ze vonden mij niet bepaald geweldig.

"Yo meiden kom is hier!" , riep Lance toen hij het casino binnen wandelde. "Mijn maten en ik willen verwend worden! Begin er maar aan en laat de baas goed zweten!" Hij keek mij aan en ik werd boos. "Lance man, ik versier mijn eigen meiden. Trouwens waar is de coke!" Ik liep naar d bar en vroeg aan Joffrey, de barman: "Yo Joffrey, weet gij waar de coke staat?" Hij knikte en wees naar de opslagruimte. Ik liep naar de opslagruimte en deed een kleine kist open. Daar lag het mijn fortuin aan coke en XTC- pillen. Ik stak er een paar in mijn zak en liep terug naar de tafel waar de rest zat. "Hier mannen, geniet!" , zei ik en zette me neer. Chase nam meteen een zakje en riep door het casino: "WELCOME TO HEAVEN!" Ik lachte en zei: "Zeg gerust HELL!" . één Van de meisjes kwam op mijn schoot zitten en begon me te masseren. Ik bewoog en ze zette haar achter mij. Ze deed een paar knopjes van mijn hemd open en begon mijn rug te masseren. Ik wees naar de coke en Lance gooide een zakje. Ik deed het open en snoof. Dit was voor mij een perfecte avond om uit te gaan. Sommige keren waarschuwden ze mij omdat ik te ver ga, maar fuck hun.

Ik drink minder dan de rest. Als ik 3 glazen drink, kan het flink uit de hand lopen. Het meisje gleed met haar handen over mijn gespierde buik en beet in mijn oor. "Hé, ik betaal je om te masseren, niet om mij op te eten!" Ze draaide met haar ogen en stapte weg. "Ja man, dat is er 1 minder voor jou." , zei Matthew lachend en gaf een vuile tongkus aan een ander meisje. Ik negeerde het en liep naar Joe. Hij zat altijd bij de paaldanseressen. Je hebt er vast wel al iets over gehoord. Zo geld smijten of in hun kort slipje steken. Voor geld doen ze alles.

Ik zette me naast Joe en keek naar de vrouw die voor me stond te dansen. Ze deed wat spul op haar handen en sprong op de paal. Ze bewoog sierlijk en hing ondersteboven. Joe genoot en gooide wat geld. "Gaat het man? Zit je nog steeds met Patricia in je hoofd?" Patricia was zijn ex. Door haar zat Joe op het goede pad, maar een week geleden vernam hij dat ze hem bedroog. Hij heeft meteen zijn spullen gepakt en naar mij gekomen. Hij zuchtte en keek mij aan. "Patricia was het beste wat me ooit was overkomen. Ze was zo zwoel, passioneel, lief, goed in bed. Ik snap niet waarom ze vreemd ging." Ik keek hem bedroefd aan en zei: "Praat met haar." Hij keek me aan. "Waarom heeft ze dan gesmeekt dat je niet weg zou gaan?!" , zei ik en zakte wat dieper in de zachte zetel. Hij wist niet wat te zeggen en bleef voor zich staren.

Ik zuchtte en ging terug bij de rest zitten. "What 's up?!" , vroeg Lance. "Ik weet het niet. Joe zit diep in de put. Ik kan er niet tegen. Ik ga maar is naar huis. Blijven jullie nog maar even." Lance bekeek me en gaf me een schouderklopje. "Joe! Maat! Komt ge mee?" , riep ik en wees naar de uitgang. Hij glimlachte en knikte. "Jongens, de coke moet niet op eh!" , riep ik naar de gasten.

Eens we in de villa waren aangekomen liep ik met Joe mee naar de ontspanningsruimte. Daar staat een biljart (pooltafel), kickertafel en een privé bar. "Een biertje?" , vroeg ik en gooide er eentje in zijn hand. Ik zette me naast hem neer en nam een hevige slok van het bier. We hebben de hele avond zitten praten en lachen. Ik wilde Joe op andere gedachten doen zetten. We maakten af en toe grapjes over Patricia, maar we overdreven ook niet. Pas om 1 uur 's nachts kwamen de anderen gasten thuis. "Zo vroeg! Had ik niet verwacht!" , zei ik terwijl ik de deur open deed. We liepen samen naar de ontspanningsruimte en speelden er nog een hele avond poker...

Alejandro {COMPLETED}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu