Pas Op!

166 5 0
                                    

"Man, je gaat beter je best moeten doen." , zei Lance en begon te lachen. "Dat komt door die drugs. Ik had er deze avond van moeten afblijven. Ik werd wat onrustig doen ik 3 mannen zag binnen komen. Ze leken er onbetrouwbaar uit. "Lance, sms naar de rest dat ze die 3 mannen in de gaten houden." Lance knikte en nam zijn GSM. Nia zat ondertussen aan een andere tafel met haar vriendin. Ik besloot om het nog is te proberen. "Nia, daar komt die gast aan." , zei Martha tegen haar. Ik kon het van hier horen. "Je moet echt is met hem praten. Hij ziet er goed uit." Nia lachte verlegen en knikte. "Excuseer, ik heb daarnet een verkeerde indruk gemaakt. Ik probeer het nog is." , zei ik vriendelijk en keek naar haar vriendin. "Oh ja, ik laat jullie even alleen."

Martha liep weg en ik zette me naast Nia. "Zo Nia was het?" Ze knikte en zei: "En jij bent Alejandro. Excuses aanvaard van daarnet." Ze lachte en bloosde wat. Ik ook, normaal bloos ik nooit. Wat gebeurd er met me? Ze zette haar wat dichter naast me en zei: "Ben jij van hier?" Ik lachte en zei: "Lieverd, dit casino is van mij." Ze staarde me aan met haar grote groene kijkers. Ze dacht na en begreep het. "Jij bent Alejandro Silva. De bende leider van Siversand." Ik verschoot en viel van mijn stoel. Het werd even stil en ik ging terug recht zitten. "Hoe de fuck weet jij dat?" , fluisterde ik zodat die mannen mij niet konden horen. "Gewoon, ik ben een enorme fan van jou. Ik wilde altijd al in een bende zitten. Ik hou ervan om stoute mensen te straffen." Ik keek haar met open ogen aan en zei: "Wow, jij bent het eerste meisje die dat zegt. Ik wil wel dat je dit niet verder verteld." Ze knikte en zei: "Niemand weet hiervan. Zelfs mijn ouders en beste vriendin niet." Ik lachte en bloosde weer. Ik wist niet meer wat te zeggen en ik keek naar Lance die met Martha stond te praten. "Volgens mij hebben die twee elkaar ook graag." , zei ze. Ik keek weer naar haar en vroeg: "Dus, je hebt mij graag?" Ze lachte verlegen en knikte. Ik raakte zachtjes haar been aan en ging subtiel wat dichter zitten. Ik voelde haar warme benen aan haar hand en ik rook al haar zachte adem en parfum. Het rook naar aardbeien en frambozen. Ze vond het leuk en protesteerde niet.

"Jack, informeer naar de baas dat we Alejandro hebben gevonden en dat meisje, die zullen we moeten meepakken. Hij heeft een zwak voor haar." , zei één van de 3 mannen. Ik wilde haar een zoen geven maar zag in mijn ooghoek dat één van de mannen een geweer boven haalden. Ik was vlugger en schoot hem meteen dood.

Een hels geschreeuw klonk in het casino en iedereen liep naar buiten. Ik nam mijn GSM en riep: "Mannen! Ik heb hulp nodig!" Ik nam Nia op en legde haar op mijn schouders. Nia, roep Martha en zeg dat ze achter de toog zich verstopt. Ik liet ze weer los en ze liep met haar naar de toog zonder dat iemand het zag. "Nia, wat gebeurt er?" , fluisterde Martha tegen Nia. "Blijf liggen en zwijg. Alejandro heeft even een kleine afrekening.

Chase kwam binnen gelopen en haalde zijn geweer boven. Hij verstopte zich achter een stoel en wachtte. Chase was mijn beste schutter. Hij miste nooit, maar echt nooit. Hij had de perfecte schot en kon geweldig goed mikken. Ik verstopte me ook en wachtte op de rest van de mannen. "Komaan Alejandro! Durf je niet te vechten? De baas wacht op jou. We willen enkel je vriendin meenemen. Omdat je haar niet kan missen" , zei één van de mannen. Ik werd boos en sprong vanachter de stoel. Ik schoot recht in zijn buik. "Keep waiting BITCH!" , riep ik en deed teken naar Chase die zijn geweer richtte op de laatste man. Ik had door dat ze Nia wilden hebben en wist ook waarom. Ze dachten dat ze mijn vriendin was zodat ik haar achterna zou gaan, maar Nia is helemaal mijn vriendin niet. Ze is gewoon iemand voor de weddenschap van Lance. De laatste man wilde schieten, maar Chase was hem voor. Matthew en de rest van de mannen kwamen aangelopen en ik zei: "Oké, dankjewel allemaal. Zorgen jullie voor de lichamen? Lance, jij gaat kijken in de kassa." Ik liep naar de bar en zei: "Meisjes, kom maar, het is veilig."

Ze kwamen vanachter de bar gekropen en bibberden wat toen ze de drie lichamen zagen liggen. "Ik heb wel nieuws." Ze keken me alle twee aan en luisterden. "Jullie moeten voorlopig bij mij intrekken. Ze hebben het op jullie gemunt en bij jullie thuis zijn jullie niet meer veilig." ...

Alejandro {COMPLETED}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu