I got you

73 3 0
                                    

Het was al middag en ik zat nog altijd met Nia in de zaal. Het was echt één van de eerste keren dat ik zo genoten heb. Ik drukte haar tegen mij aan en kreunde. Plots hoorde ik het slot van de deur. Ik trok me meteen terug uit haar en lieten elkaar meteen los.

"Nia, verstop je achter het bureau." , fluisterde ik en gaf haar nog een kus. Ze sprong achter het bureau en was muisstil. Opeens werd de deur ingestampt door een paar gasten. Ik herkende meteen de jongen die zo goed overeenkwam met Nia. Ze droegen allemaal dezelfde jas, een zwarte met groene strepen. Plots verscheen er een man in het midden die mij bekend voorkwam. "Godverdomme Melis!" , riep ik. Ik haalde mijn geweer tevoorschijn en schoot in de lucht. Melis was niet bang en zei: "Rustig Alex, kalm jongen. Lang geleden niet?" Ik keek hem aan met een bedreigende blik. Die man had mijn jeugd kapot gemaakt door mijn moeder te vermoorden. 

"Ik waarschuw je! Ga fucking weg, voordat ik je verrotte lichaam neerschiet!", riep ik. Nia zat nog altijd te beven achter het bureau. "Rustig man, het enige wat ik wil is dat lekkere stuk van je. Hoe noemt ze ook alweer? ... Nia, dat was het." . Hij begon luid te lachen en wees naar mij. Een paar van zijn gasten kwam om mij afgelopen. Ze namen mij vast en namen mijn geweer af. Ik begon te schoppen en slagen, maar ze hielden me te strak vast. "Waar is ze!" , riep Melis naar mij. "Zoek haar maar. Ze is al lang vertrokken!" , riep ik zelfverzekerd. Melis twijfelde en wreef over zijn vuile zwarte baard. "Oké mannen. Neem eerst maar hem mee. Ik blijf nog even hier alleen." , zei hij en likte over zijn lip. Zijn mannen droegen me weg via een andere uitgang die meteen uitkwam op de parking. "Als je haar durft aan te raken!" , riep ik maar ik was al buiten.

Melis wandelde door de zaal en wreef in zijn handen. "Oh Nia! Kom maar tevoorschijn. Denk je dat ik stom ben?" , "Ik zal je geen pijn doen." Nia hield haar stil en ademde heel stil in en uit. Iets te stil. Ze hapte naar adem en moest niezen. Melis hoorde het natuurlijk en ging meteen achter het bureau kijken. Hij nam haar vast en trok haar mee. Nia spartelde tegen, maar het hielp niet. "Kom maar schoonheid." , zei hij op een arrogante toon. 

Hij zette haar neer op een stoel en hield haar stevig vast. "Zo, jij bent dus de nieuwe aanwinst van mijn oude vriend. Ik moet wel zeggen, hij heeft goede smaak." Nia keek hem angstig aan. Boven zijn rechter oog had hij een enorm litteken. Zijn bruine lange haren lagen op zijn schouder en het was vettig. Zijn bruine, vuile en lelijke ogen schitterden in het licht van de zaal. Zijn lippen waren kapot en zijn tanden vielen nog mee. Zijn vettige lach deed je al rillen.

"Wat wil je van mij!" , riep Nia naar hem en probeerde haar los te trekken uit zijn ruwe handen. "Schat, ik wil jou lichaam en alles erop en eraan. Met jou ga ik mij nog amuseren." Op een bepaald moment liet hij haar los. Nia zag haar kans en trok haar los. Ze rende naar de deur. Melis rende achter haar aan en gaf haar een enorme klap in haar gezicht. Nia bleef staan en wreef over haar knalrode wang. Hij nam haar weer vast en Nia wist niets meer. Hij wilde haar zoenen en deed dat ook. Hij nam haar dichter bij hem en gaf haar een walgelijke kus. Haar gezicht zag zo rood van de pijn en woede dat ze hem een enorme stamp gaf, recht in zijn ballen.

Ze deed de deur open en Melis zakte in elkaar. Ze rende de speelplaats over tot aan de straat. Alejandro zijn villa was niet zo ver en ze liep. Ze rende zo hard als ze kon en ze zag de villa al. Ze belde aan en schreeuwde door de micro. "Lance! Ze hebben Alejandro meegenomen!" De poort ging meteen open en Lance, Matthew en Joe kwamen naar buiten gelopen. "What the fuck heeft hij met je gezicht gedaan!?" , riep Joe en legde een doekje erop. "Niets, ze hebben Alejandro mee! Doe iets! Melis zei dat hij voor mij komt, maar ze hebben hem al meegenomen!" 

Nia barstte in tranen uit en werd door Martha naar binnen gebracht. "Oké mannen! Track zijn GSM!" , riep Lance...

Alejandro {COMPLETED}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu