Baby be mine

106 4 0
                                    

Ik kwam tussen hun staan en niemand merkte het gelukkig niet. "Wie heeft dit hier veroorzaakt?" , vroeg ik nors. Daryll stak fier zijn hand op. "Luister, Ik bepaal hier wat er gebeurt. Je bent hier in mijn fucking huis. Mijn huis, mijn fucking regels. Daryll, ik wel dat je morgen vertrekt." Hij keek me aan en zei niets. Hij begreep me maar al te goed. Hij knikte en zei: "Sorry, ik zal iedereen morgen meenemen. Jongens , feestje is gedaan." , riep hij door de living. Iedereen lachte en ruimde alles tot mijn grote verbazing op. Ik gaf hem een schouderklop en zei: "Het is goed. Je mag blijven, maar verwittig mij de volgende keer. Hou het nu maar rustig." Nia lachte naar me, maar ik gunde haar geen blik. Ik liep terug naar boven, deze keer naar mijn eigen kamer. Het was al even donker en ik ging weer op het terras staan met een sigaret. 

Nia kwam binnen zonder te kloppen en nam mij vast. Ze draaide me om en zei recht in mijn gezicht: "Wat is je probleem? Ben je jaloers of zo omdat Daryll wel om mij geeft. Of was het omdat we zo aan het dansen waren." Ik wilde haar zo veel zeggen en dingen rustig uitleggen. "Nia luister..." . Ze liet mij niet uitpraten en ging verder: "Ik luister niet naar je. Ik wil gewoon dat je normaal doet."

 Nu werd ik boos. "Nee, ik ben fucking normaal. Ik probeer de hele tijd mijn gedachten te verzetten omdat ik altijd aan je denk. Heb jij het niet door ofzo? De hele tijd wil ik je kussen, je op bed leggen en laten zien dat ik je graag zie. Je hebt het perfecte fucking lichaam dat ik ooit al heb gezien." Ik gooide mijn sigaret weg en ging op mijn bed zitten. Ik wreef met mijn handen in mijn haar en veegde iets uit mijn ogen. Nia glimlachte en was blij dat ik het eindelijk zei. Ze kwam naast mij zitten en fluisterde in mijn oor: "Nu zit ik op je bed. Wel, waar wacht je op?" 

Ik lachte en legde haar voorzichtig neer. Ik gleed weer met m'n handen onder haar t-shirt en trok hem uit. Ik gaf haar kleine kusjes in de nek en in haar oor. Ze fluisterde er allemaal lieve woordjes in. Ik voelde me blij. Eindelijk kon ik haar goed vast nemen. Eindelijk kon ik haar bewijzen dat ik van haar hou. Ik genoot er van en zij precies ook. Ze kreunde en nam met haar scherpe nagels mijn rug vast. Martha kwam even aan de deur luisteren, maar ze liep meteen terug weer weg toen ze de geluiden hoorde.

                                                                                                  *

Volgende ochtend sliep ik niet alleen, maar naast mij lag een wondermooie slaapster. Het dekbed lag net over haar mooie ronde borsten en haar haren lagen langs haar nek. Ze was super mooi als ze sliep. Ik moest eigenlijk opstaan. Maar toen ik haar zag liggen, bleef ik toch liggen. Ik ging wat dichter tegen haar liggen en omarmde haar. Ik gaf haar kleine kusjes in de nek. Ze glimlachte en nam mijn armen vast. Ik wilde haar absoluut niet loslaten. Het liefst van al wilde ik de hele dag bij haar blijven. "Hé slaapkop! Kom naar beneden!" , riep Lance beneden aan de trap. Ik zuchtte en deed vlug een broek en een hemd aan. 

"Zeg, nu moeten wij je wel wakker maken eh. Waar is Nia trouwens? Ze is hier altijd al één van de eerste." , zei Matthew. Opeens wist hij het en grijnsde naar mij. "Zo zo, volgens mij heeft Alejandro een drukke nacht gehad. Is het je eindelijk gelukt?" , vroeg Matt nieuwsgierig. Ik wilde antwoorden, maar iemand anders antwoordde in mijn plaats. "Ja, het is hem eindelijk gelukt." , zei Nia terwijl ze achter ons stond in haar wit hemd. Ze stapte naar ons toe en bleef naast mij staan. Ze nam mijn hand vast en glimlachte. Ik was trots en zei: "Ja, het is ONS eindelijk gekust. Ontmoet Nia Silva." Iedereen begon te klappen en lachte. "Champagne!" , riep Lance door het huis. Het was ochtend maar fuck it. Daryll keek ons aan...

Alejandro {COMPLETED}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu