Wat is het probleem?

84 4 0
                                    

"Ik denk dat ik even met Alejandro ga praten." , zei Nia. Daryll nam haar hand vast en lachte. "Schat, hij is groot genoeg hoor. Laat hem even alleen." Nia keek hem twijfelend aan, maar ze trok haar weg. "Sorry, ik moet wel. Ik zie je straks wel." Daryll zei niets en bewoog niet. Hij bleef haar aanstaren tot hij haar niet meer zag. Dan pas bewoog hij en verliet de keuken. "Alejandro, ben je hier?" , vroeg ze met haar zachte stem. Ik zweeg en bleef ,naar buiten staren. Plots voelde ik haar warme adem in mijn nek. Ze sloeg haar armen om mij heen en begon mij kleine kusjes in de nek te geven. Het deed iets met mij, maar iets diep in mij zei dat ik haar moest los laten. Ik wilde haar nu zo graag op het bed gooien en van alles met haar doen, maar ergens was het fout. Ik nam haar handen vast en legde ze van mijn lichaam. "Moet je niet bij je Daryll zitten? Hij is toch beter dan mij." Ik liep weg en liet haar alleen op het koude terras. 

De hele tijd zat ik aan haar te denken. Ik moest mijn zinnen ergens anders op zetten. Plotseling liep Tatiana voorbij. Ik sloop achter haar en tikte haar op de schouder. "Hey, heb je misschien zin om buiten even te gaan wandelen?" . Ik was echt een slungel in het versieren van meisjes. Wel, niet bij alle meisjes. Toen ik Nia zag, ging het spontaan gewoon goed. Ze keek mij aan met haar diepe bruine ogen en glimlachte. "Oké, geef mij maar een rondleiding." Ik liep met haar naar buiten en deed vlug nog een jas aan. 

Ik toonde haar al de verschillende soorten bloemen en planten. Ze was heel gefascineerd door al de verschillende kleuren en geuren. Ze bleef even staan en keek naar een paars-blauwe bloem. "Dat is een 'maagdenpalm'. Ze ruikt heel lekker." . Toen ze de naam hoorde gniffelde ze een beetje. Het was wat raar, ze leek precies een konijn. Ze bukte haar en ik keek haar bewonderend aan. Ze had mooie benen, maar ik moet eerlijk toegeven dat de benen van Nia veel mooier waren. Ik keek naar de villa en zag een schaduw op het balkon staan. Ik keek wat beter en zag Nia staan. Ze keek ons bedroefd aan en stapte weg. Eigenlijk heb ik geen reden om kwaad te zijn op haar. Het is Daryll dat begonnen is. "Ik ga terug naar binnen. Kom je mee of wil je nog buiten blijven staan?" Tatiana knikte en bleef naar de bloemen kijken. Toen ik weg was draaide ze met haar ogen en ging ook naar binnen.

Ik wilde naar Nia's kamer gaan en liep de trap op. Ik twijfelde of ik wel naar binnen zou gaan. Ik bleef even voor haar deur staan. Uiteindelijk klopte ik aan en stapte haar kamer binnen. Ze was nergens te bespeuren. Op haar bed lag haar wit hemd dat ze soms aandeed voor het slapen gaan. Ik legde me op haar bed en nam het hemd vast. Ik rook eraan en ik werd blij. Nia had zo'n unieke geur. Een zoete en lekkere geur. Ik sloot mijn ogen en bleef er wel een uur liggen. 

Plots werd ik wakker door luide muziek. De vloer trilde precies en beneden klonk er geroep en gelach. Ik stond op en rende naar beneden. Toen ik beneden kwam schrok ik. Iedereen stond er te dansen en de alcohol stond op de keukentafel. Ik zag iedereen lachen en dansen tegelijkertijd. Mijn oog viel op Nia die daar sensueel met Daryll stond te dansen. Ik werd kwaad en stapte naar hun toe...


Alejandro {COMPLETED}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu