Volgende ochtend was het stil aan tafel. Iedereen had mij en Tatiana gehoord. Niemand zei me dag, ik kreeg alleen maar boze blikken van iedereen. Zelf Daryll bekeek me boos aan. Tatiana was buiten gaan roken. Ik wilde vragen waar Nia was, maar ik durfde niet. "Waar is Nia?" Niemand antwoorden. Er hing een ijzige stilte in de lucht. Je hoorde zelf het bloed door je oren suizen. Plots werd de stilte verbroken door Joe. "Wat denk je zelf, klojo? Je zit zonder reden met Tatiana te neuken, iedereen heeft het trouwens gehoord en dat omdat Nia je niets heeft gedaan? Ze heeft je fucking niets gedaan." Ik slikte mijn eten door en liep naar de trap. Ik ging naar haar toe. KLOP KLOP! Niets, het was er muisstil. Plots hoorde ik gesnik en gehuil.
Ze deed de deur niet open dus ik stapte zelf naar binnen. "Bol het af! Ik wil je fucking gezicht niet zien!" , riep ze naar me en wees direct naar de deur. "Nia, ik weet niet wat er scheelt, maar jij bent ook in de fout gegaan." Ze draaide haar gezicht naar me om. Haar ogen zagen knalrood en haar wangen waren nat van de tranen. "Ik ben in de fout gegaan? Ben ik fucking in de fout gegaan?" Ik haalde diep adem en zei: "Je hebt fucking seks gehad met mijn eigen broer! Ik heb het zelf gehoord! Staat er soms dom op mijn voorhoofd?" , "Eerlijk? Ja, er staat wel dom op je voorhoofd. Ik en Daryll zijn naar m'n kamer geweest en hij zei dat hij een KLEIN beetje gevoelens had voor mij, maar ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat ik van iemand anders hou. Jij natuurlijk! Ik hou van je, maar jij bent fucking naïef om het te zien." Ik was stil, maar er klopte nog altijd iets niet. "En wat was dat gekreun dan dat ik hoorde?" Lance tikte op mijn schouder en zei: "Dat waren ik en Martha. Kunnen jullie een beetje stiller zijn? We horen jullie tot beneden."
Ik zag helemaal rood en kon niets meer zeggen. Mijn gedachten zaten vol met spijt. Ik ben zo stom. Ik heb gewoon seks gehad met iemand anders omdat mijn gedachten van alles dachten. Ik zat op mijn bed en zuchtte. Ik besloot om terug naar haar kamer te gaan om me te excuseren. Ook al was ik er vrij zeker van dat ze mij nooit meer zou vergeven. Ik stapte haar kamer binnen, maar die was leeg. Ik rende naar beneden en zag mijn vrienden zitten met een briefje.
"Waar is Nia?" . Het begon vochtig in m'n oog te worden en ik probeerde om niet te huilen toen ik het briefje las.
Hey iedereen,
Ik heb besloten om weg te gaan. Ik wil terug naar m'n oude thuis en oude vrienden. Ik heb geen zin om Alejandro te zien dus ik ben al vertrokken na dat hij me is komen opzoeken. Ik zal jullie allemaal missen en heel misschien kom ik wel nog eens langs.
Kusjes, Nia
Ik gooide het briefje weg en gaf een harde schop tegen de keukenstoel. "Alex, we zouden toch naar de haven gaan?" , vroeg Matthew voorzichtig. Ik werd rood en zei: "Nee, dat kan wachten. Joe, ik wil dat je Nia traceert met haar GSM en achter haar adres komt. Matt en Lance, jullie komen met mij mee." Ze keken me aan en Martha lachte. "Wat is er zo grappig schat?" , vroeg Lance en begreep er niets van. "Zo zie je dat liefde ver kan gaan." Iedereen keek terug naar mij en ik zei: "Ik ga haar terug halen. Ook al moet er dingen voor opofferen."...
JE LEEST
Alejandro {COMPLETED}
AcciónCasino besturen, drugs verhandelen, vechten, allemaal makkelijk voor Alejandro Silva. Het meisje van zijn dromen krijgen... iets minder makkelijk. DRUGS, SEKS EN LEUGENS