In het downtown

116 5 0
                                    

Nia en ik waren nog altijd aan het bewegen op het gevoel van de muziek en het ritme. Binnenin het casino hing een gezellige sfeer. Je merkte amper dat er voor het laatst nog een schietpartij was. Ik legde mijn armen rond haar buik en begon haar in de nek te zoenen. Het kietelde vanonder in m'n buik. Nia lachte verlegen en legde haar handen op de mijne. Ik ging steeds meer blozen. Ik kreeg het echt te warm. Ik moest even naar buiten. "Ik ben zo terug. Mis mij niet te lang." , zei ik en haalde een sigaret boven. Ik liep naar de ingang van het casino en deed de deur open. Kevin, de security zei me gedag en kwam naast mij staan. Ik nam een trek van de sigaret en luisterde naar Kevin. "Baas, voor het laatst kwam hier een jonge vrouw naar u informeren. Een zekere Martha. Ik moest van u zeggen dat ze naar huis is gegaan samen met Lance. Die gelukzak." Ik keek hem aan en zei: "Bedankt Kev, maar Lance weet dat hij zijn post zomaar niet mag verlaten zonder het eerst met mij te overleggen." Kevin grijnsde en gaf me een schouderklop. 

Ik liep terug naar binnen en zocht naar Nia. Ze stond niet meer op de dansvloer en zat ook niet aan de bar. Ik zag in de verte een man helemaal in het zwart gekleed precies op de plaats waar we dansten. Ik schoof een beetje naar links en zag Nia met hem dansen. "Oprotten man!" , zei ik tegen de man en gaf hem een stevige tik op zijn rug. Hij draaide zich om en bekeek mij lachend aan. Ik haalde m'n geweer boven en hield het tegen zijn voorhoofd. "Gaan we nu nog lachen?" , vroeg ik spottend. De man keek me nu bang aan en zei: "Sorry, ik zal het nooit meer doen." Precies een kleuter van 5 jaar dat net in zijn broek had gepoept. Nia lachte naar me en zei: "Dus zo reageer je als je jaloers bent?" Ik draaide met mijn ogen en vroeg: "Ik jaloers. Oké een beetje." Ik lachte naar haar en ging wat dichter naast haar staan. Ze streelde met haar zachte vinger over mijn wang en bleef even bij mijn onder lip hangen. Ze bekeek ze heel goed en keek dan weer terug in mijn ogen. "Je hebt mooie lippen." Dat was eigenlijk de eerste keer dat iemand zoiets tegen mij zei. 

Ik had natuurlijk meteen een antwoord voor haar. "Jij mag ze meteen is uitproberen als je wilt." Nia bloosde en gaf me meteen een kus. Ze gooide haar handen om me heen en lachte. Ik sloot mijn ogen en zocht met m'n tong contact met de hare. Haar adem rook heerlijk. Ik kon maar niet stoppen. We moesten wel stoppen want anders verstikten we. "Kom, het is tijd om naar huis te gaan. Ga maar al naar Joe in de auto, dan haal ik de rest van de mannen." Ze lachte naar mij en verdween in de menigte. "Matt, we zijn weg." , riep ik naar hem. "Waarom? Heb je haar kunnen binnen doen? Eindelijk man!" Ik keek hem boos aan en wees naar de uitgang. "Naar de auto. Trouwens Daryll komt morgen." Matt knikte en liep met de andere naar de auto.

 Daryll was mijn oudere broer. Ik had eigenlijk wat schrik als hij Nia zou zien. Niet dat Daryll gevaarlijk is, nee, het is gewoon een echte player. Als hij een mooi meisje ziet, dan is hij al halsoverkop verliefd en het enige wat hij eigenlijk wil is gewoon seks. Voor de rest is het een hele, chille knappe man. Zoals ik eigenlijk. Ik hoopte dat hij niets met Nia zou te maken hebben, want dan zou ik wel eens kwaad kunnen worden...

Alejandro {COMPLETED}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu