Alejandro:
"Hé gasten, kom is eten of ik geef het straks aan de honden!" , riep ik beneden terwijl ik aan de trap stond. De jongens liepen van de trap af en gingen meteen aan tafel zitten. Gulzig tastten ze toe en dronken wat bier erbij. "Eh jullie weten dat ik niet wil dat jullie bier drinken in de ochtend!" , riep ik en nam het af. "Gaat het Alejandro? Lange nacht?", vroeg Lance lachend. "Hehe, kalm aan eh! Ik ben niet in de stemming!" , riep ik. Ze keken me allemaal raar aan. "Ik heb gisterennacht een telefoontje gekregen van Joffrey." , "Hij zei dat er weer geld uit de kassa is verdwenen en op camerabeelden is te zien dat het Melis en zijn mannen zijn! Die gasten moeten stoppen!" Ze snapten het en Chase zei: "Waarom blijven die motherfuckers niet in hun eigen dorp lullen!" De rest was er mee akkoord en ik zuchtte. "Vanavond gaan we terug en blijven er de hele nacht om te waken" Lance knikte en dronk van zijn glas water.
Melis is de zoon van een andere maffia. Tevens de vijand van mij en mijn vader. "Wat is het plan baas?" , vroeg Matthew en gaf me een blad en pen. Ik tekende vlug een schets van het casino en schreef de namen van iedereen. "Oké, ik en Lance blijven in het centrum dus in de zaal zelf. Matthew en Chase gaan bij de ingang staan, Joe bij de nooduitgang en de rest van het team blijft aan de uitgang. Zodra je iemand ziet die er verdacht uitziet, breng je hem bij mij!" Ik gaf het blad terug aan Matthew. Ik liep naar mijn kamer en ging bij het raam staan.
"Mannen! Maak dat je hier bent over 10 seconden ben ik weg!" , riep ik en ging naast Joe in de auto zitten. De andere jongens kwamen er meteen bij zitten. "Sorry baas, maar Lance was zich nog aan het scheren en..." , Ik maakte hun zin af en zei: "En jullie moesten hem zo nodig helpen! Luister, als deze avond fout gaat, dan gaan jullie wat meemaken!" Joe startte de auto en reed naar het casino.
*
Ergens helemaal anders:
Nia:"Nia uit je bed en maak je klaar! We gaan uit!" , riep Martha beneden. Ik ben de hele week in mijn kamer gebleven door Kale. Hij heeft me gedumpt als een stuk vuil en ik had geen zin om naar buiten te gaan. "Waar gaan we naartoe dan?" , riep ik. "Naar het casino, ik heb zin om te spelen!" , lachte ze. Ik zuchtte en nam iets uit mijn kast. Ik liep naar beneden en deed wat lipstick op mijn lippen. "Je ziet er goed uit. Ik zorg ervoor dat je meteen aan de haak wordt geslagen." , zei Martha en nam me mee naar de auto.
Alejandro:
Ik liep het casino binnen en iedereen ging naar zijn posities. Ik en Lance bleven in de zaal rondhangen en gingen aan een tafel zitten. "Ga een pint voor mij halen!" , zei ik tegen Lance. "Alejandro, ben je zeker?" , vroeg hij mij. Ik keek hem boos aan en hij liep naar de bar. Ik nam wat drugs uit m'n zakken en legde het op tafel. Lance kwam terug gestapt met twee pinten en zei: "Hier, zeg, heb jij die twee meiden zien binnen gaan. Ze staan nu aan de bar." Ik snoof wat van de tafel en keek op. Daar aan de bar stond een prachtig meisje. Zwart haar, mooi gekleed en een prachtige kont. Sorry hiervoor. "Ze zijn te doen." , zei ik en keek naar Lance. "Meen je dat nu? Ze zijn te doen? Ik wed dat je haar niet kan doen binnen de 10 minuten." Lance lachte en ik gaf hem een hand. Ik liep naar haar toe.
"Hey, schoonheid. Ik ben Alejandro, en jij?" Ze lachte en zei: "Nia, zit jij hier al lang?" Ik lachte en keek naar Lance. Hij wees naar mijn neus. Ik draaide me terug om en ze zei: "Zo zo, jij gebruikt dus drugs? Sorry, ik val niet op dit soort mannen." Ze liep weg en Lance lachte me vierkant uit. Ik liep terug naar de tafel en zette me neer. "Hé, stop met lachen. Wacht maar." ...
JE LEEST
Alejandro {COMPLETED}
ActionCasino besturen, drugs verhandelen, vechten, allemaal makkelijk voor Alejandro Silva. Het meisje van zijn dromen krijgen... iets minder makkelijk. DRUGS, SEKS EN LEUGENS