Daar kwam het. Ze begonnen alle twee de protesteren. "Dat kun je niet menen! Wij willen dat niet. We kennen je niet! Wij moeten ook naar school eh!" , protesteerde Martha. Ik lachte en zei: "Martha, je bent 25. Volgens mij ga je niet meer naar school. Volgens mijn bronnen werk je zelfs al." Martha keek me aan en bleef stil. Nia giechelde en zei: "Martha, laat vallen." Ik lachte naar haar en deed teken naar mijn mannen. Nia keek mij boos aan en nam Martha's hand. Ze liep weg samen met Martha richting het straat. Ze was razendsnel. "Ga hun halen! Ze mogen het straat niet bereiken." Ik bleef staan en wreef in mijn haar.
"Laat me los!" , hoorde ik Nia roepen. "Gooi hun in de auto en ga naar de villa." , zei ik tegen Joe. Ik zuchtte en stapte naar Lance. Joe vertrok samen met Chase en Matthew naar huis. "Zo, het was je bijna gelukt maat. Ik heb wel gezien dat je haar wilde zoenen", zei Lance lachend. Ik lachte en zei: "Zeg, jij en Martha. Dat had ook niet lang geduurd eh." Lance begon te blozen en zei: "Als die mannen hier niet waren lag ze nu in mijn bed." Ik draaide me om en liep naar een andere auto. "Blijven hopen man!" Ik stapte in zwaaide naar Lance. "Zeg gaat ge nog instappen?!" , riep ik en startte de motor. Hij stapte in en maakte zich vast.
*
"Zo, hebben de dames al kennis gemaakt met hun verblijf?" , vroeg ik lachend en deed de deur dicht. Nia en Martha bekeken me boos aan met hun armen gekruist. "Nee, we willen naar onze kamers." , zei Nia en bleef serieus. "Martha, jouw kamer is bij mij." , lachte Lance. Martha lachte niet en bleef serieus. "Volg mij." , zei ik. We stapten in de lift en het bleef muisstil. "Wie ben jij eigenlijk?" , vroeg Martha. "Ik ben Alejandro Silva, zoon van de maffia." Toen was het nog stiller. Martha besefte niet dat ze in gevaar was. "Daarom die schietpartij dus?" Ik knikte en de lift ging open. "Dames jullie kamers liggen naast elkaar. Ik, Lance en Joe liggen hier ook op de gang dus, moest er iets zijn, wij zijn altijd beschikbaar." Ik draaide me om en deed de deur van Nia' s kamer open. Toen ik de deur open deed konden ze hun ogen niet geloven. Een mega bed en een luxe badkamer voor hun alleen. "Wauw!" , zei Nia en liep naar binnen. Ik lachte en deed de deur van Martha' s kamer open. Ik liep terug naar beneden en keek naar de klok. Het was inmiddels al 3 uur 's nachts en ik was nog klaar wakker. Chase, Matthew en Joe lagen al in hun bed. Enkel Lance en een paar andere gasten zaten nog aan de bar of waren op de PlayStation aan het spelen. Ik zuchtte en schonk een glas vol whisky.
"Wat is er man?" , vroeg Lance en kwam naast me in de zetel liggen. "Ik vind het raar. 5 jaar hebben we niets van Melis en zijn mannen gehoord en nu." Ik zuchtte en dronk. "Ik vind het allemaal wat raar. Ergens vertrouw ik het niet. En waarom wilden ze Nia hebben?" Lance wist niet wat antwoorden en nam ook een glas whisky. "Baas, morgen gaan we de lichamen identificeren en we zullen dan zien. Trouwens, morgen is het Chase' s verjaardag. Ik en Matthew hebben een paar meisjes gehuurd. Dan kan je wat stoom aflaten." Ik grijnsde en wreef in mijn handen. "We zitten nu wel opgescheept met die twee vrouwen. En je weet, elke maand hun maandstonden. Dat wordt niet plezant." , zei Lance en verslikte zich in zijn whisky. "Fuck ja, dat is waar. We zullen zien. Ik hou ze wel in toom. Ik ga slapen. Ik wil fit zijn voor morgen." , en ik knipoogde naar Lance. Hij knipoogde terug en lachte. "Ga je misschien al voorbereiden met Nia?" Ik stak mijn middelvinger uit en liep naar boven. Ik sloop door de gang. Het parket kraakte verschrikkelijk en ik probeerde om zo weinig mogelijk te bewegen. Ik had de grootste kamer van de villa. Ik had nog zetels en een tv en een balkon. Dat was wel niet zo groot. Ik deed mijn deur open en deed mijn t-shirt uit. Ik nam een sigaret en deed het raam open. Ik liep naar het balkon dat zicht had op de tuin. De villa was goed beschermd. Nog nooit is hier iemand binnen geraakt. Plots hoorde ik gekraak achter mij en bewoog niet. Ik hoorde iemand ademen en nam voorzichtig mijn pistool. Ik draaide me om en wilde schieten...
JE LEEST
Alejandro {COMPLETED}
ActionCasino besturen, drugs verhandelen, vechten, allemaal makkelijk voor Alejandro Silva. Het meisje van zijn dromen krijgen... iets minder makkelijk. DRUGS, SEKS EN LEUGENS