Welcome To Heaven

93 2 0
                                    

"Fuck! Haal een dokter vlug!" , riep ik. Ik nam haar op en liep naar mijn kamer. Ik legde haar meteen op mijn bed. "Hou vol Nia! Ik wil jou ook niet verliezen."

Er kwam meteen een dokter binnen gelopen en zei: "Iedereen graag naar buiten!" Hij voelde aan haar hoofd. "Ze is gewoon flauw gevallen. Ik zal haar bloed eerst afnemen." Hij liep naar een witte schuif en nam een spuit met een scherpe naald. Hij prikte voorzichtig met de naald in haar arm en een rode vloeistof liep in het buisje. Hij liep terug naar buiten en zei: "Ik heb haar bloed af genomen. Het zal niet zo lang duren om te zien wat er aan de hand is." Ik lachte vriendelijk naar de dokter. Vervolgens liep ik de kamer binnen en ging naast haar op een stoel zitten.

Minuten ging voorbij en het was al 2 uur geleden dat we Matt verloren. Ik keek naar buiten en zag de blauwe hemel. "Rust in vrede Matt." Plots hoorde ik Nia wakker worden en ik draaide me meteen om. "Wat is er gebeurd?" , vroeg ze stil. "Je bent flauwgevallen, maar de dokters zijn aan het uitzoeken wat het probleem is." 

Niet veel later kwam de dokter binnen gelopen en vroeg aan mij om even de kamer te verlaten. Ik deed natuurlijk wat hij vroeg en wachtte samen met Lance en Chase buiten. "Dokter, scheelt er iets?" Hij bleef serieus en zei: "Wel we hebben je bloed genomen om te zien of er iets scheelt." Hij bleef door gaan. "Wel, we hebben eigenlijk nieuws voor jou. Klopt het dat je de laatste 2 uur al 3 keer naar het toilet moest gaan?" Nia knikte en vroeg: "Ja, ik voelde me vanaf een paar uur geleden  heel slecht en dat heb ik dan moeten uit braken."

De dokter knikte en zei: "Wel, het nieuws. We hebben gezien door midden van je bloed af te nemen dat je al 2 weken zwanger bent. We vinden het wel raar dat je nu pas al die misselijkheid voelt. Maar dat zoeken we later uit." Nia's gezicht werd wit van verbazing. "Zwanger, maar de laatste keer was volledig veilig." De dokter hief zijn schouders op en zei: "Waarschijnlijk een slechte condoom dat over datum was." Hij kuchte nog eens. "Je bent 23. Je kan nog voor aborus kiezen, maar als je het echt niet wilt, moet je wel snel zijn. Misschien is het best dat je het even aan de wettelijke vader vertelt?" 

De dokter kwam naast haar staan en hielp haar mee recht. Nia slofte naar de gang en zag mij zitten. "Nia, en gaat alles goed?" , vroeg ik. Ik wist nog van niets. Uit het niets begon Nia te huilen. De dokter was al weggegaan. "Nia, wat scheelt er? Je weet dat je mij alles kan vertellen?" , vroeg ik bezorgd. Chase en Lance keken mij ook nieuwsgierig aan. "Alejandro, ik ben zwanger. Al 2 weken." 

Ik was muisstil. Ik zei niets en stond recht. Ik kwam pal voor haar staan en nam haar vast. Tranen rolden weer over wijn wangen en zachtjes legde ik mijn handen op haar buik. Chase en Lance stonden recht. "Proficiat maat! Je eerste kind! Wat zou Matt dit leuk hebben gevonden." , zei Chase en gaf Nia 3 kussen op de wang. 

Ik kon het nog altijd niet geloven. Mijn eigen kind, mijn allereerste kind...



WOOOWWWW, het verhaal is nog lang niet klaar. De bende van Joe loopt nog altijd rond en wie weet wat ze allemaal van plan zijn. Komt alles goed met de baby van Nia of zullen er dingen gebeuren? Oude geheimen komen naar boven en zal de groep elkaar kunnen vergeven voor wat er allemaal nog moet komen.......... .

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 29, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Alejandro {COMPLETED}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu