F*ck off

87 4 0
                                    

"En maat? Scheelt er iets? Normaal ben je altijd zo energierijk, je wilt zelf geen drugs snuiven." , vroeg Matthew en nam een slok van z'n biertje. "Ik heb een beetje een raar gevoel dat er iets gaat gebeuren tussen Nia en Daryll. De laatste week zijn zo vaak samen. Ze zoeken steeds elkaars gezelschap." Hij slikte de alcohol door en begon te lachen. "Nia en Daryll? Man, ze weet heel goed dat Daryll niets voor haar is. Waarom zouden jullie anders elke avond neu..." , "Laat maar. Ik heb het begrepen." , en ik liep weg. "Jongens, feestje is gedaan. We gaan naar huis!" , riep ik door de zaal. "Nee, nu al?" , vroeg Lance. "Ja, nu al. Morgen gaan we undercover in de haven." Ze liepen met mij mee behalve het stelletje dat nog op de dansvloer stond. Daryll had Nia in haar armen en samen bewogen ze op de maat van de muziek. "Eh, rotte duiven! Meekomen, als ik zeg dat we naar huis gaan, dan gaan we ook naar huis.", zei ik kwaad. Daryll zei niets en bekeek me gewoon. Nia zette een stap naar voor. "Hé, je kan ons alles zeggen wat ja wil, maar die rotte duiven neem je terug!" Ik keek haar verbaasd aan en begon te grinniken. "Jongen echt, fuck off, ga jezelf neuken. Kom Daryll." Ik was zo kwaad dat ik hun echt hier wilde achterlaten, maar zo erg was het niet. Joe gaf me een klap op mijn achterhoofd en zei: "Proficiat jongen, echt proficiat je hebt het goed naar de kloten gedaan."  

Thuis aangekomen stond ik als enigste in de grote living. Iedereen was al gaan slapen. Ik hoorde gegiechel achter mij en zag Nia en Daryll samen naar boven gaan. Ik verstopte me achter de muur en bleef er staan tot ze boven waren. Ik sloop de trap op en zag hun samen haar kamer binnen gaan. 

"Hey Nia, ik wil je eigenlijk iets zeggen." . Ze zette zich naast hem neer op het bed en luisterde. "Ik denk dat ik gevoelens voor je begin te krijgen. Zouden we eventueel niet verder afspreken of zo dat we elkaar beter leren kennen. "Daryll, ik ben heel blij dat je zo eerlijk met me bent, maar ik hou nog altijd van Alejandro. Ik vind je een hele toffe gast, ik wil het liefst van allemaal je beste vriendin blijven. 

Ik trippelde door de gang en ging aan hun deur luisteren. Ik hoorde ze lachen en giechelen.Plots hoorde ik iemand kreunen. Ik was te laat, ze waren al met z'n tweeën het bed ingedoken. Dat had ik nooit van Daryll verwacht. Ik heb hem altijd fucking hard gesteund en nu lapt hij mij dit? Ik was razend en stormde m'n kamer in. Ik deed mijn hemd uit en nam een sigaret. Ik hoorde mijn deur open gaan en Tatiana stond plots in mijn kamer. Ik was zo razend dat ik niet meer wist waar mijn gedachten zaten. Ik liep naar haar toe en gaf haar een vuile kus. Ik duwde haar op het bed en rukte al haar kleren van haar lijf. 

Nia was ook uit haar kamer gegaan en Daryll was vertrokken naar zijn eigen kamer. Ze stapte naar mijn kamer en ging luisteren aan de deur. "Oh jaa, Alejandro. Nog!" Ze herkende meteen Tatiana' s stem. Nia begon te snikken en de tranen vloeiden uit haar ogen. Ze liep naar haar eigen kamer en sloeg de deur met een enorme klap dicht. Ik hoorde het, maar ik bleef verder doen met Tatiana...

Alejandro {COMPLETED}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu