"Alex, opstaan! Je moet naar school." , riep Matt beneden aan de trap. Sinds dat Nia er niet meer was stond ik altijd veel te laat op. Ik liep naar beneden en knoopt m'n hemd dicht. Ik spoot wat parfum en wreef in mijn haar. "En hoe zie ik eruit?" , vroeg ik zenuwachtig. "Heel, heel sexy." , lachte Matthew. Ik gaf hem een duw en liep naar mijn auto.
"Kijk uit, daar is hij." , hoorde ik van alle kanten zeggen. Ik voelde me vereert en liep naar de aula. Iedereen was nog buiten en ik had de hele aula even voor mij alleen. Ik snap niet waarom Nia nog leert. Ze is al in de twintig, maar het is haar keuze. Ik duwde de draad in de computer en las een paar documenten. Waarom kon ik geen ander vak geven? Geschiedenis was zo fucking saai. Enkel miserie, oorlogen, conflicten tussen verschillende landen of continenten. Om dan nog maar te zwijgen van de middeleeuwen. Daar verkrachtten ze elkaar gewoon alsof het niets is. Wij krijgen er wel een straf of boete voor maar in de middeleeuwen, daar neukte ze er oplos.
Iedereen kwam binnen en nam een plaats in de zaal. Weer zat Nia naast die ene jongen. Ze waren de hele tijd met elkaar aan het lachen. Ik moest mij kalm houden om die gast geen pak slaag te geven.
"Goedemorgen iedereen. Hopelijk allemaal goed uitgeslapen?" , vroeg ik vriendelijk. Ze lachten en knikten. "Goed, ik ken iedereen nog niet." , "Laten we beginnen bij die mooie juffrouw op de derde rij naast Peter." , en mijn vinger wees naar Nia. "Euh, ik ben Nia en ik ben 22." Ik glimlachte naar haar en ging naar de volgende.
Nadat iedereen was gegaan had ik nog iets te zeggen. "Mensen, er zijn ook nieuwe regels. Ik ben de leraar hier dus ik beslis. Vanaf nu geen eten of drinken meer in de klas. Mannen doen die vesten uit van hun bendes en de vrouwen of jongedames doen geen hoerenkledij meer aan." Ik weet niet waarom ik het zei, maar ik hield ervan om die stomme gasten te kloten. Hun reactie was geweldig, ik moest echt mijn lach inhouden. Ze bekeken me boos aan en zeiden niets meer voor de rest van het lesuur.
Het lesuur ging snel voorbij en ik had ze nog vlug een taak gegeven. Gewoon van Wikipedia gehaald. Iedereen liep naar buiten, maar ik hield Nia tegen. "Nia kom is." Ze stapte naar me toe. "Waarom was je eigenlijk een week geleden niet op school?" , vroeg ik haar. Ik hoopte dat ze iets positief ging zeggen tegen mij. "Euh, ik was op vakantie bij een heel goede vriend." Ik zag haar neus bewegen en ze herkende de geur van de parfum. "Scheelt er iets?" , vroeg ik geheimzinnig. "Nee hoor. Ik herken gewoon die geur van ergens."
Dit was mijn enige kans. Ze zat zo dicht tegen mij aan dat ik me niet meer kon bedwingen. "Luister, ik wil mijn excuses aanbieden. Ik ben fout geweest. Ik ben een egoïstische klootzak en ik heb alles verkloot. Nia, wil jij me nog terug?" Ze begreep niets want ze wist natuurlijk niet dat ik Alejandro was. Ik deed voorzichtig mijn pruik af en voor dat ik het wist nam ze vast en begon te huilen. "Alles is vergeven. Het was zo saai zonder jou." Traantjes vloeide over haar wangen en ik hief haar hoofd omhoog. Ik gaf haar een kus en nam haar op. Ik liep vlug naar de deur en deed hem op slot. "Wat zijn we van plan?" , vroeg ze lachend. "Dat zul je wel voelen." ...
JE LEEST
Alejandro {COMPLETED}
ActionCasino besturen, drugs verhandelen, vechten, allemaal makkelijk voor Alejandro Silva. Het meisje van zijn dromen krijgen... iets minder makkelijk. DRUGS, SEKS EN LEUGENS