"Eeeh gasten. Kom nu naar beneden! Vergadering!" , riep Alex (Alejandro) naar boven. Hij gooide wat drugs op tafel en de rest kwam naar beneden. "We luisteren." , zei Joe en schoof de stoel onder zich. "Oké gasten, vanavond party in het casino. Jullie bewaken de boel terwijl ik zaken doen met Dave Richardson." Matthew keek mij raar aan en vroeg: "Dave Richardson? DE man van de cocaïne?" Ik grijnsde en zei: "Inderdaad Matt, ik heb zo mijn andere bronnen. Vanavond is één van mijn grootste deals van de afgelopen 5 jaar." , "Ik verwacht dus dat niemand hier voor iets tussen komt." Lance lachte en stak zijn hand in de lucht. "Komen de meiden mee?" Ik keek hem aan en twijfelde. Ik moest meteen aan deze ochtend denken. Toen ik Nia half naakt zag in haar nat, geil lichaam met haar witte handdoek. Ik zweet ervan als ik er nog maar aan denk.
"Goed, ze mogen mee. Maar jullie houden ze ook in de gaten eh." Ik lastte de vergadering af en liep naar mijn kamer. Ik deed het raam van mijn balkon open en ging even buiten staan. Ik nam sigaret. Natuurlijk rolde ik ze zelf. Ik ben de beste erin. Ik nam een trekje en sloot m'n ogen. Weer hoorde ik achter mij lawaai. Deze keer nam ik mijn geweer niet omdat ik er vrij zeker van was dat het Nia weer was. Ik draaide mij om en verschoot. Martha stond voor mij met haar armen gekruist. "Ik wil terug naar huis. Wij studeren nog eh." Ik slikte en gooide m'n sigaret weg. "Wel euhm, dat gaat niet." Ze keek mij aan en kuchte. Nia kwam ook binnen gelopen, maar dit keer met kleren aan. Spijtig zeg. Ik werd nog roder toen ik haar zag en had lucht nodig. Ik ging terug op het balkon staan en ademde is diep in en uit. "Meisjes, dat gaat niet. Het is voor jullie veiligheid. We durven jullie niet naar huis te laten gaan omdat we denken dat vijanden van ons jullie gaan meenemen." Martha lachte en zei: "Hoe kunnen zij weten waar wij in hemelsnaam zijn?" Ik lachte en zei: "Schatjes, via computers en het internet komen ICT- specialisten alles te weten over jullie." Nia knikte en vond dat ik een punt had. "Maak jullie trouwens klaar voor vanavond. We gaan uit."
*
"Alejandro Silva, m'n beste maat. Nice casino." , zei Dave tegen mij en ging naast me zitten. "Ook mooie meiden by the way." Ik grijnsde en nam zijn sigaret aan. "Vuurtje?" Ik nam een trek en maakte het me gemakkelijk. Vanop een goede afstand keek ik op Nia die daar alleen stond te staan. Ik wilde naar haar gaan, maar dit ging voor. "Zo, ik kan je volgende maandag 15 kilo leveren tegen een goede prijs.", zei Dave. Ik knikte en vroeg: "En waar als ik vragen mag?" Hij grijnsde en zei: "In de haven. Zie je die groene container met de zwarte strepen. Daar verstoppen we al jaren onze drugs. De politie is te stom om te controleren op de luchthaven." Ik gaf hem meteen en hand. "Deal!" , "Maar eigenlijk, hoe komt het dat jullie nog nooit betrapt zijn geweest?" , vroeg ik nieuwsgierig. Hij lachte en zei: "Oh ja, wel, jouw vader en ik. Onze vriendschap was super. We deden alles samen. We verstopten samen onze drugs in die container. één van zijn maatjes bewaakte hem dag en nacht en één van mijn mannetjes zorgden voor de transporten en het geld dat binnen kwam. In een klap waren we rijk, zo rijk als iets." Hij grijnsde en schudde me de hand: "Fijn om je nog is te ontmoeten vriend." Ik schudde hem een hand en lachte vriendelijk naar hem.
Ik stond recht en liep naar Nia. "Eindelijk, zijn meneer zijn zaakjes eindelijk voorbij?" Ik lachte toen ze dat zei. "Ik wilde je eigenlijk komen zeggen, dat je er deze ochtend heel goed uit zag." Ik bloosde weer en kreeg terug haar beeld voor mijn ogen. Ze lachte schattig en zei: "Echt?! Ik kan het mij trouwens nog heel goed herinneren dat ik halfnaakt in een handdoek gewikkeld stond. Was dat zo mooi voor Mister Silva?" De manier van haar spreken deed mij al blozen. Damn! Wat deed deze meid met mij? De muziek werd steeds zwoeler en ik nam haar vast aan haar heupen. Ze liet het toe en ze draaide zich om. Ze begon met haar heupen de dansen en drukte ze tegen mij aan. Op dat moment voelde ik mij de gelukkigste man op aarde...
JE LEEST
Alejandro {COMPLETED}
ActionCasino besturen, drugs verhandelen, vechten, allemaal makkelijk voor Alejandro Silva. Het meisje van zijn dromen krijgen... iets minder makkelijk. DRUGS, SEKS EN LEUGENS