bir

23K 957 774
                                    


İyi okumalar--

"D-dur." Baekhyun duvarla Chanyeol'un arasında sıkışmıştı. Chanyeol onu sert bir şekilde öpmeye başladığında Baekhyun geri çekilemiyordu. Sonunda pes ederken karşılık vermeye başlamıştı.

Gözlerini kapatıp, ellerini Chanyeol'un tişörtünden içeri gönderdiğinde Chanyeol'un büyük elleri onun kalçasında geziyordu.

"C-chanyeol, yeter."

"Seni istiyorum Baekhyun."

"Chanyeol, dur." Chanyeol durmadı. Baekhyun durmasını zaten istemiyordu. Daha çok onu öpmek, daha ileri gitmek istiyordu ama hep onu durdurmaya çalışıyordu.

Baekhyun ellerini göğsündeki kaslarda gezdirmeyi bırakıp Chanyeol'un ensesine çıkardı. Chanyeol bunu gerçekten seviyordu. Elleri ensesindeki saçlarda gezerken bacaklarını bir anda beline sarmıştı.

Chanyeol şaşırarak öpmeyi kesip Baekhyun'a baktı. Baekhyun nefes nefese onun gözlerine bakarken dudakları kıpkırmızıydı.

Kaymamaya çalışarak bacaklarını sarmaya devam ederken Chanyeol onun zorlandığını anlayıp kalçalarından tutarak yukarı çekti. Aletleri birbirine değerken Baekhyun alt dudağını ısırarak sessiz kalmıştı. Chanyeol'un ise bu durumda gözleri kayıyordu.

"Yeter Chanyeol." Demesine rağmen diğeri tekrar onun dudağına yapıştı. Küçük küçük öpücükler bırakmaya devam ediyordu.

Baekhyun ellerini ensesinden çekerek Chanyeol'un yüzüne yerleştirdi. Temiz yanaklarını okşadı. Daha sonra gözlerini açarak bacaklarını çözmüştü.

Ayakları yere değdiğinde dudaklarını ayırıp Chanyeol'u göğsünden itmişti.

"B-bunu bir daha yapmayalım. Kimseye bir şey söylemeyeceğim Chanyeol. Sen de ağzını kapalı tutsan iyi edersin." Nefesini düzene sokamamışken uzuna bakmadan konuştu. Chanyeol öylece onu izledi. Vücudundaki kan kaynarken sakin kalmak çok zor geliyordu.

"Baekhyun-"

"Bu yaptığımız çok kötüydü. Unutalım lütfen."

Baekhyun onu öperkende durmasını söyleyip duruyordu ama öpüşüne karşılık veriyordu. Böyle konuşması Chanyeol'un umrunda değildi.

Küçük olan tuvalet kabininden çıkacakken Chanyeol onu kolundan tutmuştu.

"Bir daha böyle bir şey olmasın. Şimdi gidiyorum sende çabuk gel." Dediğinde kısa bir süre Chanyeol'un şişkinliğine baktı. Uzun olan onun kolunu bırakıp başını öne düşürmüştü. Baekhyun dönüp kapının kapının kilidini açacakken dudaklarını incelletti.

Hızla dönerek Chanyeol'u duvara itti ve dudaklarını buluşturdu. Sol eliyle tişörtü kaldırıp sağ elini kotundan içeri itti. Sertleşmiş penisi bir-iki kez okşayıp çıkarmıştı. "Gerisini sen hayal et, ve benden uzak dur Chanyeol." Son kez dudağına öpücük bırakıp çıkmıştı.

Chanyeol kemerinin ne zaman açıldığını bilmiyordu. Düğmesini açarak iç çamaşırıyla beraber pantolonunu dizlerine kadar indirdi ve Baekhyun'u düşündü.

Nasıl uzak duracaktı ki!?

---

"Nerede kaldın Chanyeol?" Mari gözlerini devirip masaya gelen sevgilisine döndü. Chanyeol neredeyse yarım saattir yoktu.

Kızın kulağına eğilerek, "Seni düşünmek gibi biraz işim vardı." Deyince genç kadın utanarak geri çekilmişti. Baekhyun anlamaya çalışarak onlara bakarken Jiyoung kolunu onun sırtından omzuna atmıştı.

Jiyoung, Baekhyun'a yaklaşıp boynuna dudaklarını değdirdiğinde Baekhyun rahatsız bir şekilde kıvrandı.

"Herkesin içinde yapma." Düz bir sesle söylesede Jiyoung dinlemeyip bir kez daha öptü. Chanyeol ise bu görüntüye karşı dişlerini sıkıyordu.

Baekhyun sevgilisinden kurtularak ayağa kalktı. "Mari okula gitmemiz gerek." Dediğinde Mari başıyla onaylayarak yerinden kalkmıştı. Eğilip Chanyeol'u yanağından öperek Baekhyun'un yanına geldi hemen.

Jiyoung kaşlarını çatarak Baekhyun'a bakarken Baekhyun sadece görüşürüz demişti.

Chanyeol başını eğmiş gitmelerini bekliyordu. Jiyoung, Chanyeol'un yakın arkadaşıydı ama Chanyeol onun sevgilisini öpmüştü.

"Tuvaletteyken ne oldu Chanyeol?"

---

"Chanyeol senin kulağına ne dedi?" Baekhyun ne kadar kendini tutsada sormadan edemedi. Merak ediyordu.

"Neden sordun?"

"İstersen söyleme, merak etmiyorum ama sohbet olsun diye-"

"Tamam tamam. Sorun değil." Mari sözünü kesip kıkırdadı. "Tuvalette beni düşünerek bir şeyler yapmış işte anlasana!"

Baekhyun anlayarak başını sallayıp güldü. Mari utandığı için üstelememişti.

"Chanyeol'u seviyor musun?"

----

Merhaba begenirseniz oy verebilirsiniz.

Bölümler oylara bağlı olarak kısa veya uzun sürede gelebilir

Herkesi öptüm

Hoşçakalın 🌸

Body Talk - CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin