on dokuz

7.8K 538 337
                                    

"Annemler sana bayıldı!" Baekhyun inanmış gibi yaparak ondan önce eve girdi. Gerisine bakmadan geniş salondaki kanepeye oturduğunda Chanyeol'de yanına gelip oturmuştu.

Kyungsoo çok fazla söylendiği için şimdi Chanyeol'un evine gelmişlerdi. Jongin ise ortalarda görünmüyordu...

"Gerçekten seni sevdiler."

"Kimi kandırıyorsun Chanyeol? Annen sürekli seni benden kaçırıyordu. Oğlunu yiyorum sanki!"

"Tek oğlu olduğum için biraz kıskandı sanırım."

"Ne yapabilirim Chanyeol. Bugün böyle davranıyorsa evlenince ortamızda uyur!"

"Ama seni sevdi! Yemeğin bittiğinde istersen biraz daha doldurabileceğini söyledi."

"Evet, ben kendime yemek koyarken senin yanına o oturacaktı."

"Hadi ama! Ablam seni çok sevdi, ona ne diyeceksin?"

"Benim bayılamama sebep oldu! Ayrıca bayılmadan önce Mari orada mıydı? Bugün her şey üst üste geliyor..."

"Bu kadar şikayet edeceğini düşünmemiştim. Ailem seni sevdi..." Chanyeol ağzının içinde mırıldanarak yerinden kalktı. Mutfağa doğru giderken Baekhyun gözlerini devirip ayağa kalktığında kapı açılmıştı.

"Baekhyun, Chanyeol nerede?" Jongin yanında uzun bir sarışınla girmişti.

"Bu çocuk kim Jongin. Senin evinde ne arıyor..." Uzun genç dudaklarını büzünce Baekhyun gözlerini devirdi.

"Ev arkadaşımın seviştiği çocuk, bebeğim." Diyerek açıkladı. "Baekhyun sevgilimle tanış adı, Oh Sehun." Baekhyun sinirle kaşlarını çatmıştı.

"Ben Chanyeol'un sevgilisiyim seni geri zekalı. Ayrıca senin sevgilin-"

Jongin sözünü keserek zorla bir kahkaha bıraktı. Bir yandan ise Baekhyun'a susması için kaş göz işareti yapıyordu.

"Chanyeol nerede demiştin?"

"Sevgilim ve beni rahat bırak. Şuan bana küstü ve gönlünü almam gerek. Ne derdin varsa sonra halledersin."

"Yah! Baekhyun senden önce ben vardım." Baekhyun mutfağa doğru yürürken gözlerini kısarak Jongin'e baktı.

"Kim Jongin, sevgilinin yanında beni konuşturma..."

"Ne diyor bu Jongin?" Sehun merakla mutfağa giren çocuğun ardından bakarken sormuştu. Jongin tutuşarak Sehun'u odasına sürükledi.

"O çocuğun beyninde sorunlar var. Ne dediğini umursamada soyun."

Jongin Chanyeol'u evden kovacaktı ama Baekhyun müsaade etmemişti. Aslında Baekhyun'a anlatabilirdi ancak Baekhyun buna da müsaade etmemişti. Şimdi istediklerini duyabilirlerdi...

---

Chanyeol mutfağa giren sevgilisine baktı ama konuşmadan tekrar başını çevirip yemeğine odaklanmıştı. Baekhyun'a neden gözlüğünü çıkardığını bile sormamıştı.

"Ne yapıyorsun?"

"Yemek." Diye kısaca cevap verdi. Baekhyun başını sallayarak ocağın yanında ona yaklaştı.

"İstersen ben hazırlarım. Tabi anneninki kadar güzel olmaz. Malum oturduğun andan bu yana onun yemeklerini övdün..."

"Sadece bir kere güzel olmuş dedim."

"Annen bana hiç güvenmiyor. Seni aç bırakacağımdan korkuyordu. Sürekli yemek yapmadığın zaman şöyle yap deyip durdu."

"Baekhyun biz seninle yarın evlenmiyoruz. Bu kadar takmana gerek yok." Chanyeol sinirlenmeye başladığında Baekhyun dudaklarını sıkarak başını çevirdi. Buraya onun gönlünü almaya gelmişti ancak kendini tutamıyordu.

"Annen mi ben mi?"

"Yok artık!"

"O Mari'den daha teklikeli." Diye sesli düşünürken Chanyeol onu duymuştu. Elindeki kaşığı bırakarak Baekhyun'u tezgah ile kendi arasına aldı.

"Bebeğim, annem sadece seni tanımaya çalışıyor. Lütfen daha fazla düşünme."

"Ama ne yapabilirim Channie, seni benden uzak tutmaya çalışıyordu." Tatlı bir şekilde konuşurken ellerini Chanyeol'un boynuna atarak saç diplerini okşadı. Uzun olan onun etkisi altına girmişti bile. Dediğini başını sallayarak onayladı.

"Seni kimse benden uzak tutamaz, bunu bilmiyorlar. Değil mi?" Chanyeol yine onun tatlı konuşmasını anlamasada başını sallayarak onayladı. Baekhyun elini Chanyeol'un kaslı gövdesinde gezdirerek okşadı.

"Sen benimsin, değil mi?" Uzun çocuğun gözleri kararırken hipnotize olmuş gibi haraket etmesi Baekhyun'u sevindirdi. Chanyeol alt tarafını yavaşça küçüğe yaslayarak onu tezgaha sıkıştırdı.

"Öyle miyim?" Baekhyun alt dudağını büzerek başıyla onayladı.

"Öylesin. Bende senin küçük bebeğinim."

"Evet, Baekhyun..." Dedi belinde tuttuğu elleri sıkı kalçalarına indirirken. Baekhyun çaktırmadan gülümseyerek başını uzun olanın boynuna gömdü. Kokusunu içine çekerken Chanyeol kalçalarını sıkarak onu kendine bastırmıştı.

"Daha fazla dokun bana, ben sana aitim. Deli gibi becer, durma. Kucağına al zıplat. Her gün, her gece."  Ayak parmaklarının ucuna çıkarak kulağına fısıldadıktan sonra kulak memesini ağzına alıp emdi. Chanyeol gözleri kapalı dediklerini düşünüyordu. Ellerini kalçaları daha sert okşarken kendine vurup duruyordu. Madem Baekhyun bunu istiyordu o da yapacaktı.

"Hadi ama odanızda mı yok!?"
Jongin yarı çıplak mutfak girişinde dururken sinirle konuştu. Bunlar hep göz önünde birbirini yiyordu! Jongin sıkıntıyla iç geçirdi ve alacağını alıp Sehun'un yanına döndü.

"Jongin ne zaman geldi?" Tam şuanda sorulacak bir soru olmadığı için Baekhyun gözlerini devirerek geri çekildi.

"Senin yatağında biraz dinleneceğim." Deyip gülümseyerek mutfaktan çıktı. Merdivenlerden çıkarken Chanyeol ocağın altını kapatarak onun arkasından odasına çıkmıştı. Baekhyun onun geldiğini bilerek neden kapıyı kapatıyordu ki?

Yavaşça kapıyı açarak içeri girdi. Etraf bakınarak yatağın ucuna kadar geldiğinde Baekhyun'u görememişti. Geri dönüp gideceği an birisi tarafından yatağa itilmişti. Baekhyun olduğunu farkettiğinde Baekhyun çoktan sürünerek üzerine çıkmıştı.

"Bir an gelmeyeceksin sandım." Bacaklarını iki yana açarak kasıkları üzerine oturup Chanyeol'un boynuna doğru konuştu. Chanyeol alt dudağını ısırıp küçüğü altına almıştı.

"Soyunman için sana vakit tanımıştım."

"Ben bir bebeğim Chanyeol. İlgilen benimle." Chanyeol gülümseyerek dizleri üzerine doğruldu. Kendi üzerindeki siyah tişörtünü çıkarıp bir rastgele bir yere attıktan sonra ellerini kemerine attı.

Baekhyun ile bakışlarını kesmeden kemerini çıkarırken altındaki çocuğun alt dudağını ısırarak yutkunduğunu gördü.

"Büyük babamdan bile yavaşsın."

"Bunlar sana tanıdığım son dakikalar Baekhyun. Birazdan nefes almayı bile unutacaksın." Baekhyun doğrularak gülümsedi. Chanyeol'un kemerini çıkararak düğmesi ve fermuarını da indirdi. Pantolonunu belinden indirirken yine bir siyah çamaşırla karşılaşmıştı.

Chanyeol onun ne yaptığına bakarken dayanamayarak geriye itip tişörtünü başından çıkarttı. "İstediğin gibi olacak Baekhyun. Her gün, her gece."

Baekhyun küçük bir kıkırtı bırakarak ellerini kaslı gövdede gezdirdi. Chanyeol'e sevimli davranarak her istediğini yaptırabiliyordu. Yola getirmesi çok kolaydı sadece yataktayken Chanyeol'u durduramıyordu...


11k!!!!! 💕🍀🍀🍀🍀
Arigatou! 💫💫

Body Talk - CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin