İyi okumalar
9 temmuz 18
Baekhyun Jiyoung ile birlikte bir kanepede yan yana otururken Chanyeol tekli koltukta oturuyordu. Kyungsoo mutfakta bir şeyler hazırlarken ortam sessizdi.
"Demek Kyungsoo'yu görmeye geldin."
"Anlattım ya Jiyoung..." Baekhyun sevgilisine gözlerini devirdi. Neden ısrarla aynı şeyi tekrar edip durduğunu anlamıyordu.
"Her neyse ben fazla kalmayacağım, yarın hazır ol Baekhyun, seni bir yere götüreceğim."
"Bunu mesaj atabilirdin."
"Seni görmek istedim. Bir sorun mu var?"
"Hayır, ben de seni düşünüyorum. Yoruldun..."
"İstersen gitmem, burada kalabilirim?"
"Ben isterim ama Kyungsoo bu konuda biraz hassas."
"Anladım, ben gidiyorum o halde."
"Pekala." Baekhyun onu geçirmek için ayağa kalktığında Chanyeol de gitmek için ayağa kalkmıştı.
"Chanyeol seni Kyungsoo mutfakta bekliyor. Seninle konuşacakları varmış." Chanyeol anlamasada uzatmadan mutfağa doğru gitmişti. Baekhyun ise o sırada sevgilisini gönderiyordu.
"Sen daha gitmedin mi?" Kyungsoo mutfağın kapısında beliren Chanyeol'e düz sesle sorarken hemen yanında Baekhyun bitmişti.
"Sonra gidecek."
"Neden?"
"Çünkü..." Baekhyun düşünmeye çalıştı. "ikimizinde merak ettiği bir film vardı. Yukarıda ona bakacağız."
"Pekala, benim işim yok. Bende sizinle izleyebilirim."
-----
Baekhyun ortada otururken bir yanında Chanyeol diğer yanında Kyungsoo oturuyordu. Üçü beraber yatağa girmiş sıkıla sıkıla TV de açtıkları rastgele bir filmi izliyorlardı.
Film içlerinden sadece Kyungsoo'nun dikkatini çekmişti. Kaşlarını çatmış büyük bir odakla filmi izlerken Baekhyun sıkılmıştı. Chanyeol'u neden göndermediğini kendi de bilmiyordu. Sadece sözü yarım kalmıştı belki onu duymak istiyordu.
Baekhyun yorganın altında dizlerini kırarak hafifçe yukarı çekerken Chanyeol sıkılan gencin farkındaydı.
Ne tepki alacağını bilmesede Chanyeol Baekhyun'dan tarafa olan elini kaldırıp onun bacağına yerleştirmişti.
Baekhyun irkilerek kısa bir süre dönüp ona baktı. Chanyeol umursamaz bir şekilde açık olan televizyonu izlerken eli rahat durmuyordu. Baekhyun daha sonra Kyungsoo'ya baktı. O filme dalıp gitmişti.
Chanyeol eliyle bacağını okşarken ara sıra sıkıyordu. Baekhyun alt dudağını ısırmıştı. Hep daha fazlasını istiyordu.
"Banyo'yu kullanabilir miyim?" Baekhyun başıyla onaylarken Chanyeol kalkıp odadan çıkmıştı.
"Ben mutfağa iniyorum. İçecek alıp gelirim." Baekhyun konuştuktan sonra hemen diğerinin ardından çıkmıştı. Çıkar çıkmaz bir el onu yan tarafdaki odaya çekmişti.
Ardından kapı sert bir şekilde kapatıldığında Kyungsoo gözlerini devirerek Televizyonun sesini açtı.
Chanyeol onu daha önceki gibi köşeye sıkıştırmıştı.
"Yine yapıyorsun Chanyeol..."
"Neyi Baekhyun?" Baekhyun gözlerini kapatmış dudakları üzerindeki nefese tutulurken konuşmaya çalıştı.
"Yine beni kendine çekiyorsun..."
Chanyeol kısa bir süre gülümsese bile daha fazla dayanamayarak dudaklarına kapanmıştı. Hiç yumuşak olmayan bir şekilde Baekhyun'u öperken diğeri aynı şekilde karşılık vermeye çalışıyordu.
Baekhyun'un elleri sıkı kollarda dolaşırken Chanyeol ellerini Baekhyun'un yüzünü tutuyordu.
Bu fazla sürmeden elini yumuşak yanaklardan kalçalara indirmişti.
Kalçalarından tutarak onu kendine bastırmıştı."Ugh... Huh..." Baekhyun dayanamayarak geri çekildi. Dudakları kızarmışken Chanyeol de darmadağın olmuştu. Onun neden geri çekildiğini anlamaya çalışırken Baekhyun onun bileğinden tutarak Kyungsoo'nun yatağına sürüklemişti.
Chanyeol yatağa uzanır uzanmaz Baekhyun onun üzerine çıktı. Bacaklarını ayırarak kasıkları üzerine oturduktan sonra eğilerek Chanyeol'un yüzünü elleri arasına alıp öpmeye başladı.
"Baekhyun! O-oh.. "
Elleri yüzünü okşarken bir yandan saçını karıştırıp, sıkıyordu. Chanyeol kendine gelirken kasıkları üzerindeki kalçaları sıkarak kendine daha çok bastırdı."C-chanyeol..." diyerek geri çekildi Baekhyun. Nefes nefese altında ki uzunun kulağına yaklaştı. "Seni ağzıma almak, benim beyaz vücumda izler bırakmanı, içimde gelip gitmeni, adını inlemeyi..." diye sıralarken şişkinliğe elini indirdiğinde Chanyeol alt dudağını ısırdı. "İsterdim ama sevgilin benim arkadaşım ve o üzülsün istemem."
"Benimle oyun mu oynuyorsun Baekhyun?"
Baekhyun yüzlerini tekrar aynı hizaya getirirken diliyle dudaklarını yalamıştı. Chanyeol onun dudaklarına bir an baksada tekrar gözlerini birleştirdi.
"Bilmem."
"Baekhyun, seni öyle bir beceririm ki durmam için yalvarırsın."
"Bunlar sadece sözde Chanyeol." dedi yüzündeki sırıtma eşliğinde.
Chanyeol onu altına alarak yüzlerini yaklaştırırdı. "Az önce kulağıma sıraladığın o şeyleri tek tek yaşayacaksın Baekhyun."
"Bende isterim demiştim zaten." Baekhyun yine gülüyordu. Chanyeol bu çocuğa karşı koyamazken sessizce baktı.
"Neyle başlamak istersin?"
Baekhyun yüz ifadesini silerek parmaklarını pantolon üzerinden Chanyeol'un büyümüş aletinin üzerinde gezdirdi. "Bunu... Ağzıma alacağım." deyip bir anda onu sıkmıştı. Chanyeol küfrederek inledi.
Gözleri kayarken Baekhyun mutlu bir şekilde gülüyordu.
"Ne istersem yapacaksın Chanyeol."
"S-söyle."
Baekhyun sırıtarak onun yüzünü kendine çekti ve fısıldadı...