on beş

8.9K 679 363
                                    


Ya arkadaslar oy sayisi birden arttı...

Sağolun 💜

Lan duygulandim ilk bölümler yorum yapmiyonuz diyodum simdi kac kişi yorum atmış...

Ama final olacak gelmiş beni duygulandiriyonuz

Hadi iyi okumalar 💛

Bu arada kapağı degistirdim beğenenler sessiz kalsın bdbxb 🔥

___

"Kime aşık oldun?" Baekhyun eve kadar sessiz kaldığında artık dayanamadığını hissetmişti. Meraktan ölüyordu. Sevgilisi Mari'ye aşık olduğunu mu söyleyecekti yoksa başka birine mi, bilmiyordu!

"Sormak için geç kalmadın mı?"
Baekhyun'un evine geldiklerinde ayakkabısını çıkararak sonradan girmişti. Chanyrol kapıyı kapatıp sakin bir şekilde onun cevabını bekleyen küçüğe döndü.

"Bae Suzy?" Baekhyun sert olmayan şekilde omzuna yumruk atınca Chanyeol gülmüştü.

"Neden vuruyorsun ki!?"

"Ciddisin sanmıştım." Sızlanarak önden yukarı çıktı. Chanyeol merdivenlerde onu takip ederken kalçalarını dikizliyordu. Dokunmak istesede dudaklarını yalayarak gözlerini başka yöne çevirmişti. Baekhyun'un zor zamanında yanında olmalıydı. Seks için burada değildi...

Yanlış anlaşılmak istemiyordu.

"Senin aşık olduğun biri oldu mu?" Baekhyun odasına girip dolabını karıştırmaya başladığında Chanyeol düzenli yatağa kendininmiş gibi rahatça uzanmıştı.

"Oldu." Bunu beklemiyordu. Hızla doğrularak dolabın kapağını kapatan Baekhyun'a baktı. Baekhyun ona doğru yürüdü ve Chanyeol'u geriye doğru itip uzanmasına sebep oldu. Boynuna bir öpücük bıraktıktan sonra gözlerine bakarak, "Selena Gomez." Cevabını vermişti.

Chanyeol gözlerini devirerek yanındaki yastığı alıp Baekhyun'a fırlatmıştı. Baekhyun gülerek banyoya girerken Chanyeol onu çıplak hayal etmeye başlamıştı bile. Baekhyun ise onu yatağında bekleyen Chanyeol'un çok saf olduğunu düşünüyordu.

Baekhyun kapısını aralık bırakarak banyoya girdiğinde Chanyeol gözlerini kapattı. Su sesini kulağında işittiğinde alt dudağını ısırmıştı. Baekhyun... Baekhyun... Baekhyun...
Onun tarafından vücudunun okşanması, onun tarafından- sakin ol Chanyeol. O banyoda ve sen rahat yatakta dinlenebilirsin.

Ama kapısı aralıklı.

Yanına gidebilirsin Chanyeol. Belkide yardıma ihtiyacı vardır ve sana bu yüzden geldiğin için teşekkür edebilirdi?

"Sakin ol Chanyeol, sadece ona nasıl itiraf edeceğini düşün. Bunlar daha sonra da yapılabilir... kendine gel ve düşün."

"Ne itirafı?" Baekhyun kısa bir süre sonra üzerinde beyaz bir bornozla döndüğünde uzun olan şaşırmıştı. Daha yanına gitmemişti!

"Ne itirafı?" Diye kısayı tekrar edince Baekhyun gözlerini devirdi. "Az önce dediğin şeyi soruyorum."

"Öyle bir şey demedim. Üstünü giy."

Baekhyun uzatmayarak başını salladı. Sonra yine sorabilirdi. "Çıkmayacak mısın?" Chanyeol soruyu düşündü. Çıkmalı mıydı?

"Hayır. Burada giyinebilirsin." Diye Baekhyun'a izin verdiğinde kısa olan kaşlarını çatmıştı. Chanyeol'un gülümsediğini görünce keyif aldığını anlamıştı.

Baekhyun bornozu omuzlarına kadar indirdiğinde Chanyeol ona dokunmadan odadan hızla çıkmıştı. İzleyebilirdi ancak tahrik olacağından endişeliydi. Bu aralar Baekhyun'a öncelerinden fazla dokunmak istiyordu ama ona engel olan okuldaki dedikodulardı.

Baekhyun'un bir sebepten ötürü onu yanlış anlayıp kırılmasını istemiyordu.

Kapının önünde beklerken Baekhyun dışarı çıkmıştı.

"Bir sorun mu var?" Baekhyun karşısında sessizce bekleyen çocuğa sormuştu. Neden ondan kaçtığını anlamıyordu.

"Ne gibi?"

"Kaçıyorsun. Vücudumda bir değişiklik mi var? Beğenmiyor musun?" Chanyeol şaşırarak ona baktığında Baekhyun sebep olarak kilo aldığını felan düşünmüştü. Yoksa neden Chanyeol ona yaklaşmıyordu?

"Senin vücudun, kalbin kadar güzel Baekhyun. Kaçmıyorum, dayanmaya çalışıyorum."

"Neden? Buradayım işte. Öp, sev bir şey yap, gitme." Baekhyun üzerine geniş bir tişört ve gri eşofman altı giysede saçlarını kurulamadan çıkmıştı. Chanyeol nemli saçlara bakarken gözlerini kırpıştırdı. Onu sevmesini mi bekliyordu?

"Sevmek?" Dedi anlamayarak.

"Ne yapmak istiyorsan onu yap Chanyeol. Sana karşı savunmasızım."

"Her açıdan mı?"

"Her açıdan."

"Seni kendime aşık edebilir miyim?"

"Onu zaten yapmamış mıydın?"

"Yaptım mı? Ne zaman?"

"Sanırım ilk göz göze geldiğimiz gün bendeki tüm ışıklar yandı." Deyip güldüğüne Chanyeol onun dudaklarında oluşan şeyi takip ederken gülmüştü. Bu çocuk uzun zamandır Chanyeol'u etkiliyordu ama bunun aşk olduğunu düşünmüyordu. Onun ağladığı gün anlamıştı her şeyi.

"Neden kendine aşık edesin ki? Sen zaten birine aşık değil misin?" Baekhyun ciddi bir hâle bürünüp ağzını tekrar aradı. Acayip merak ediyordu!

"Aşığım." Dedi Baekhyun'un gözlerinde kaybolurken...

"Kime?" Baekhyun gözlerine bakarak onun aşığım demesinden etkilenmemeye çalıştı. Bunu gitsin aşık olduğu kişiye söylesin. Baekhyun sadece kim olduğunu merak ediyordu.

Chanyeol cevap vermeden Baekhyun'un kırmızı dudaklarına ulaştı. Kısa olan bu soruları unutmayacaktı ama şuan deli gibi Chanyeol'u öpecekti.

"Koridorun ortasında ne yapıyorsunuz tanrı aşkına Baekhyun!" Kyungsoo'nun sesiyle Baekhyun daha yeni birleşmiş olan dudaklarını ayırdı.

"Ders çalışıyoruz Kyung, görmüyor musun?"

"Koridorda?"

"Evet, her neyse. Chanyeol zaten gidiyordu." Arkasındaki dev yerine konuşurken diğeri gözlerini devirmişti.

"Çocuğu kendine aşık ettin. Bir türlü yanından ayrılamıyor..." Kyungsoo söylenerek yanlarından geçip odasına giderken Baekhyun onun ne dediğini anlamaya çalışıyordu. Chanyeol ona aşık olmuş olabilir...

Chanyeol kendisine...

Belki...

Yavaşça arkasındaikisine deve yüzünü döndü. Dudaklarını yalayıp gözlerine bakarken sormuştu. "Bir ihtimal, sen bana aşık olmuş olabilir misin?"

"Bunu ister miydin?"

Chanyeol'un ona aşık olmasını tahmin bile edemeyeceği kadar çok isterdi...
Hislerinin karşılık bulacağını hiç düşünmemişti ki! Şimdi ise dürüst mü yoksa yalancı mı olması gerekiyordu?

"Bilmiyorum. Sen benden daha iyi birini bulabilirsin..."

"Senden daha iyisini göremiyorum. Bana büyü mü yaptırdın? Senin dışında her yer karanlık..."

"Sen bana aşıksın..." dedi Baekhyun. Belki sesli söylerse inanması kolay olurdu ancak hala inanamıyordu.
Chanyeol onun dediğini başıyla onaylamıştı. Reddedilme korkusunu göze alıyordu.

"Hemen benden uzaklaşma Baekhyun. Bence sende beni sevebilirsin." Baekhyun bunları duyduğuna hâlâ inanamıyordu! Gerçek miydi tüm bu söyledikleri? Baekhyun onu zaten seviyordu ancak ilk olarak Chanyeol'un itiraf edeceğini asla düşünemezdi.

"Sana aşık olabilir miyim bilmiyorum Chanyeol..." bir anda değişen ruh haliyle aklına güzel bir fikir gelmişti.
Chanyeol üzüntüyle başını sallayınca küçük olan anlayarak devam etti.

"Beni kendine aşık edebilirsin."

Body Talk - CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin