Jsem tu zas! Tentokrát to je Character Ask, jak jsem slíbila. :)
Bavte se :D
Otázky od terkaakret1:
Dissy, jak se vyrovnáváš se smrtí své nejlepší kamarádky?
Dissy: Chybí mi, ale snažím se na ni nemyslet, protože při každé její zmínce brečím.
Changeless, proč sis vzala Golden Hoofa?
Changeless: Začali jsme spolu chodit asi tři dny po tom, co Dissy zkameněla a po dlouhém vztahu jsme se...
Dissy: Půl roku není dlouhý vztah.
Changeless: Hoof mě požádal o ruku a já souhlasila. Pravda, bylo to trochu brzo, ale prožili jsme dlouhé a šťastné manželství.
Dissy: Půl roku není moc dlouhá doba...
Changeless: Drž hubu, to je moje otázka!
Dissy: ...
Silver Hoof, proč jsi tolik let mlčela?
Silver Hoof: ...
Silver Hoof: ...
Golden Hoof: Tak ta ti na to asi neodpoví. Ale po smrti rodičů se uzavřela do sebe a nemluví proto, že si myslí, že za to může ona.
Shutterfly, kolik má už tvůj kanál odběratelů? A bavíš se ještě se Starlight Glimmer?
Shutterfly: Už půl roku nenatáčím, ale podívám se. *Zapíná notebook* Omg!!! Dvacet sedm odběratelů! Já asi začnu zase natáčet!!!
Se Starlight se už moc nebavím, protože plánuje cestu do minulosti, kde by založila vesničku bez cutie mark, což se mi moc nezamlouvá.
Fluttershy, co tě to napadlo mít další dcery? A vypadají spíš jako ty, nebo Discord?
Fluttershy: No, původně jsem je ani neplánovala, ale měla jsem hroznou radost, když se narodily a tak jsme se s Discordem dohodli, že budeme mít ještě jednu. A vypadají spíš jako Discord.
Autorka: Jo a Disaster je oc tynaceloudova, Calamity je DarkyBalanceAngel.
Celestio, bavíš se?
Celestia: Nevlastní sestra mi ukradla korunu a stala se královnou. Co myslíš? xD
Shadow Storm, byla jsi tedy hodná, nebo zlá?
Shadow: No, nevím, jestli se někdo, kdo způsobil smrt zhruba sedmi milionů poníků, dá považovat za hodného, ale úplně zlá se taky říct taky nedá, takže jsem byla asi neutrální, ale spíš jsem se přikláněla ke zlu.
A nakonec ty, IamDisharmony: proč jsi se rozhodla zabít Sunset Shimmer?
Autorka, tedy já: Měla jsem rozmyšlené, že ve třetím díle někoho zabiju. Původně měla umřít Shutterfly, ale pak mi došlo, že by to Fluttershy nepřežila, a tak jsem zabila Sunset.
Otázky od Lunarya_Nocte:
Sunset: Aké je to v nebi?
Sunset: Je to tu celkem super a máme tu neomezené množství knih!!! A potkala jsem královnu Revenge!!! Pomáhá mi najít kouzlo na navracení na zem, abych se mohla rozloučit s Disharmony a říct jí něco důležitého. Už se mi to povedlo, ale byla kámen a tak se spojení přerušilo.
Dissy: Čo budeš robiť s takou prerastenou rodinou?
Dissy: Já ani nevím, ale mám je všechny ráda, takže to snad prežiju xD
Otázky od BlackBloodEye:
Autorka: Ty jsi zažila zemětřesení, že ho umíš takhle popsat?
Zažila, 6,7 stupňů Richterovy škály, nebo jak se té stupnici říká.
Ale myslím, že k tomu, aby to člověk uměl popsat (Neříkám, že já to umím, já jen říkám svůj názor), nestačí jen aby něco takového zažil, musí to vnímat. Pochopit, kolik lidí už kvůli tomuhle zemřelo. A věřte mi, že až se vám něco takového stane, pochopíte to.
No nic, jdeme na další otázky.
Changeless: Jaké to je, být královna Changelingů?
Changeless: Mě to baví, jsem ten typ changelinga, který rád rozkazuje.
Na druhou stranu, když říše padne, musím se vlastnoručně, tedy spíš vlasnokopytně vykuchat a to taky není zrovna výhra, ale jiný dědic nebyl, takže jsem vlastně neměla na výběr.
Otázky od Moon_Pure
Dissy: Nechytala jsi deprese, co jí byla socha? Já bych se u toho zbláznila XD
Dissy: Já se taky málem zbláznila, ale vyloženě deprese jsem chytat nemohla, protože jsem nebyla schopná se pohnout, a to se takové deprese chytají dost špatně.
Sunset: Jak je v záhrobí?
Sunset: Tak jak už jsem říkala, je tu knihovna a královna Revenge a mámě tu i jídlo, takže co víc si přát?
Sgutterfly: Nežárlíš trochu na Dissy?
Shutterfly: Dřív jsem žárlila, ale pak mi došlo, že nemám na co žárlit a tak jsem s tím přestala.
Navíc ona nemá dvacet sedm odběratelů!
Otázka od budgieparrot:
IamDisharmony: bude 4.dil?
Vím, že jsem předtím říkala něco jiného, ale dostala jsem nápad, takže proč ho nevyužít, že? xD
Pro ty, co to nepochopili - ano, čtvrtý díl bude, ale ještě nevím kdy. :)
Tak to je všechno, snad jsem na žádnou otázku nezapomněla ;)
Zatím Ahoj!
Disharmony :3
ČTEŠ
Discordova Dcera 3 (Dokončeno)
FanfictionSunset dostane dopis od princezny Celestie, že má spolu s Disharmony znovu zachránit Equestrii. Disharmony se se svou kamarádkou vydává na dobrodružnou cestu na hrad dvou sester. Potkají tam spoustu, ne zrovna přátelských tvorů. Jeden z nich, pony z...