4. - YouTube a královna Revenge

100 24 1
                                    

„Učinila jsem zásadní rozhodnutí." Oznámila nám Shutterfly jednou u snídaně.

„Vážně?" Usmála se máma.

„Chci být youtuberka!" Zapištěla radostně Shutterfly.

„To je úžasné, zlato." Ohodnotila tento nápad máma. „Mám jen jeden dotaz. Co to je?"

„To natáčíš videa na internet." Objasnila mámě Shutterfly.

„Jak jako?" Nechápala máma.

„Prostě nějak takhle." Pokrčil rameny táta a ukázal mámě poněkud nepovedené video od princezny Luny, ve kterém byla i Celestia, Cadence a Twilight.

V celém patnáctiminutovém videu rozebraly výhody a nevýhody toho, být princezna. Celestia se rozplývala nad tím, že ji všichni zbožňují a stěžovala si na svou sestru a její vynálezy, Luně vadilo to, že její sestře vadí její vynálezy a Twi prohlásila, že se nebude vyjadřovat. To zabralo minutu videa. Cadence nejprve chtěla mluvit o životě v Crystal Empire, ale pak se rozpovídala o Flurry Heart a minecraftu, čímž zaplnila zbylých čtrnáct minut. Celé video ještě obsahovalo záběry, jak si malá dcerka Cadence hraje s Fidget Spinerem.

Mámě se to ale nesmírně líbilo, a prohlásila, že by Shutterfly měla být youtuberka, když už má ten Spidget Finer, načež Shutterfly málem zešílela, protože jméno tak úžasné věci by se dle jejího názoru mělo říkat správně.

„A co tam budeš natáčet?" Zeptala se na poměrně důležitou věc Sunset.

„Různá vtipná videa." Odvětila Shutterfly.

„Tak to chci vidět!" Vyprskla smíchy Sunset.

„Taky že uvidíš!" Ujistila ji Shutterfly.

„A na co to budeš natáčet?" Zajímalo tátu.

„No na kameru." Pokrčila rameny Shutterfly.

„A kde ji vezmeš?"

„Koupím." Odpověděla Shutterfly. „Stojí čtyři a půl tisíce. Mami, dáš mi předčasně k narozeninám čtyři tisíce čtyři sta devadesát pět korun?"

„Narozeniny máš za půl roku." Upozornila Shutterfly Sunset.

„Tak je dej Disharmony, a ta mi je dá." Navrhla Shutterfly.

„Jste dvojčata." Upozornil ji táta. „A tudíž máte narozeniny ve stejný den."

„Ale Dissy je přece o patnáct minut starší, takže má i dřív narozeniny." Namítla Shutterfly.

„To je jedno, čtyři a půl tisíce bych ti nedala ani k vánocům, natož k narozeninám." Rozhodla máma. „Ale myslím, že někde ve skříni mám starou kameru. Tu ti můžu dát a ty můžeš natáčet na ten joutup, nebo jak se to jmenuje."

„Super, díky mami!" Vypískla Shutterfly.

Máma se odebrala do svého pokoje a vrátila se s malou kamerou, kterou jsme měli s sebou na naší první a poslední dovolené v zahraničí. Natáčela téměř kostičkovaně, ale to zřejmě bylo to poslední, co teď Shutter řešila. Odběhla nahoru do svého pokoje, aby něco natočila. Nařídila nám, abychom se nehnuli z místa, protože hned přijde.

Po asi hodinovém čekání, když už byla Sunset tak znuděná, že se chystala probírat smysl života, se rozrazily dveře.

„Mám to!" Zavřeštěla Shutterfly.

„To ti to trvalo tak dlouho?" Nasadila udivený výraz Sunset.

„Ne, to ne." Bránila se Shutterfly. „Asi dvacet minut jsem hledala tlačítko na spuštění kamery. Pak jsem pět minut natáčela. Dalších dvacet minut jsem hledala tlačítko na vypnutí kamery, a pak jsem zjistila, že se to stejným tlačítkem vypíná i zapíná. No a pak se to nahrávalo, ale už je to hotové! Pustím vám to."

Vzala mámin notebook a na youtube vyhledala heslo Shutterfly. Po chvilce načítání se ukázalo, že spousta kanálů se jmenuje Shutterfly, ale moje sestra nakonec přece jen našla ten svůj.

Video se začalo přehrávat. „Čau poníci!" Skočila do záběru Shutterfly a kamera se nebezpečně zakymácela. „Vítejte u mého dnešního videa a dnešní video bude pět faktů o mě!" Nasadila křečovitý úsměv a do videa začala hrát příšerná hudba. „Za prvé: Mám sestru a ta se jmenuje Disharmony a je to Daconequus. To je ona." Hudba přestala hrát a v záběru jsem byla já se znuděným výrazem a mě došlo, že je to záběr kde sedím za kuchyňským stolem a čekám, až nám Shutterfly přijde ukázat to video. „Za druhé: Moje máma se jmenuje Fluttershy a představuje element laskavosti." Záběr mámy, která koukala na podzimní štěstí. „Za třetí mi je čtrnáct. Za čtvrté mám ráda zvířata, stejně jako moje máma." Kamera zabírala křečka, který se promenádoval po střeše kurníku. „A za páté neumím vymyslet pátý fakt. Děkuji za pozornost! Zatím ahoj!" Hudba začala hrát ještě hlasitěji. Shutterfly odskočila ze záběru a kamera se zakývala a spadla.

„To je celé!" Vypískla Shutterfly a vypnula notebook. „Co tomu říkáte?"

„Úžasné!" Prohlásila máma.

„Ujde to." Pokrčil rameny táta.

„Divné." Pípla Sunset.

„No... není to moc originální." Řekla jsem. „Tohle točili skoro všichni youtubeři!"

„To je mi popravdě úplně jedno." Ujistila mě Shutterfly.

„Páni!" Vypískla Sunset a já jsem si všimla, že si celou dobu čte Deník královny Revenge. „Věděli jste, že královna Revenge se pravým jménem jmenovala Sunset Shimmer!?"

„No a?" Pokrčila Rameny Shutterfly, která očividně byla pořád naštvaná kvůli tomu, že jsem její umělecké dílo nazvala neoriginálním.

„Jak jako pravým jménem?" Nechápala jsem.

„Changelingové to tak mají." Vysvětlila Sunset. „Královny mívají nová jména po dosednutí na trůn. Například já jsem teď královna Golden Star, Sunset Shimmer je nevyhovující."

„To ti tak mám říkat?" Zajímalo mě.

„Jestli si zvykneš." Pokrčila rameny Sunset. „Ale já si na to taky ještě nezvykla, takže fakt nemusíš."

„Ale jak to, že se jmenuje jako ty?"

„To nevím." Znejistěla Sunset. „Ale tady se píše, že se pravým changelingem stala až v šestnácti, stejně jako já. A vypadala takhle!" Sunset ukázala na obrázek poníka, o kterém bych řekla, že je to ona před proměnou, tedy kdyby neměla úplně rovnou hřívu a ocas spletený do copu.

„Vypadá jako ty. Ale proč?" Nechápala jsem.

„Tak to opravdu netuším."

Je tu další část! Vím, moc se tam toho nestalo, ale příště to snad bude lepší.

Zatím ahoj!

Disharmony :3

Discordova Dcera 3 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat