Neljäs luku

311 21 5
                                    

Tässä tää sunnuntain luku xd tulee vähä myöhää mutta noh ollu kiireitä tänää xdd
~~

"Et oo tosissasi!?" Nauroin kun Cole oli juuri selittänyt tarinansa jossa hän oli lähtenyt laskettelemaan ja laskenut hyppyristä ja laskeutunut jonkun miehen päälle joka oli sitten pakottanut Colen maksamaan tälle korvausta 30€.

"Oon! Se oli kyllä rahan tuhlaamista. Sen jälkeen en oo käyny laskettelemassa, enkä varmaan meekkää." Cole nauroi itsekin. Olimme eilen lähteneet rannalta ja käyneet kaupungilla ostelemassa vaatteita. Kahvillakin kävimme. Tänään olimme käyneet syömässä jossakin ravintolassa jossa oli todella herkullista ruokaa ja nyt olimme taas vain istumassa rannalla. Tällä kertaa molemmat olivat ottaneet uima-asut ja pyyhkeet mukaan jos jaksaisimme uida.

"Me mennää joku kerta." Virnistin katsoen Colea haastavasti.

"Ei. Ei todellakaan. Saat mennä iha keskenäs." Cole naurahti pudistaen päätään.

"Älä ooo nii tylsä." Naurahdin tökäten poikaa kyynärpäälläni hellästi kylkeen.

"Tylsä? En mä oo lähellekkään yhtä tylsä ku sä." Cole sanoi haastavasti.

"Mitä sä nyt tolla tarkotat? En mä oo tylsä." Nauroin katsoen poikaa huvittuneena.

"Oot oot. Et oo vieläkään suostunu käydä uimassa vaikka sua pyysin." Cole sanoi mutristaen huultaan.

"Haha aivan..." Naurahdin hermostuneena. Jos totta puhutaan, en varsinaisesti osaa uida. Aina jos käyn uimassa, olen sellaisessa syvyydessä, että jalkani ylettyvät pohjaan.

"Joten, uimaan nyt. Ellet haluu, et mä heitän sut sinne." Cole virnisti nousten ylös.

"Okei okei! Menossa jo." Naurahdin ottaen paitani pois jonka alta paljastui mustat bikinit. Otin myös farkkushortsini pois jalasta ja lähdin kävelemään kohti vettä.

"Vauhtia nyt." Cole mutisi asettaen kätensä lantiolleen.

"Älä hoputa! Mun täytyy vielä kiinnittää hiukset." Sanoin pyöräyttäen silmiäni ja kiedoin hiukseni ylös sotkuiselle nutturalle. Kävelin veden rajalle ja kosketin vettä.

"En tuu. Se on jääkylmää." Tuhahdin katsoen poikaa turhautuneena.

"Eikä ole. Tule nyt." Cole nauroi meressä. Vesi ylettyi hänellä rintakehään asti eli minulla varmaan päälakeen asti. Kyllä, hän on minua todella paljon pidempi.

"Coleeee... Jos mä teen tän, sun täytyy tulla laskettelemaan." Ehdotin nostaen toista kulmaani.

"Hah älä uskokkaan." Cole naurahti pudistaen päätään.

"Ei sitten." Virnistin ristien käteni rintakehälleni.

"Fine. Tule nyt." Cole suostui ja ojensi kätensä.

"Mmh okeiii..." Mutisin lähtien kävelemään kohti vettä. Kylmät väreet kulkivat pitkin kehoani ja tuntui kuin voisin jäätyä siihen paikkaan. Tai sitten vain kuvittelin. Sillä ei vesi ollut muiden mielestä kylmää.

"No? Ensi kesääkö ootat?" Cole kysyi virnistäen.

"Ehkä..." Mutisin hiljaa kävellen hitaasti Colea kohti.

"Kestää liian kauan." Cole sanoi, tuli luokseni ja vetäisi syvemmällä.

"Cole!!" Kiljuin kietoen jalkani pojan vartalon ympärille jolloin sain häneltä hämmästyneen katseen. Pojan kulmat olivat koholla ja suu kohosi hymyyn ja pian poika ratkesi nauruun.

"Käy se näinkin." Cole nauroi minun katsoessa poikaa vihaisena.

"Mä en päästä irti." Sihisin katsoen poikaa edelleen vihaisena.

Tyttö joka halusi olla rakastettuWhere stories live. Discover now