"Kira, meillä lähtee lento tänää illalla, onko jotai mitä haluisit vielä tehä?" Cole kysyi kun makasimme sängyllä vierekkäin.
"Ei oikeestaa. Jos vaan mentäis altaille ja otettais rennosti?" Ehdotin pitäen silmiä kiinni.
"Sopii hyvin." Cole hymähti karhealla aamuisella äänellään. Haukottelin ja nousin istumaan haroen hiuksiani ja katsoin ikkunasta ulos. Nousin ylös sängyltä ja tunsin Colen katseen itsessäni.
"Mihin meet?" Cole kysyi.
"Vessaan." Mutisin kävellen nurkan taakse olevaan vessaan. Vilkaisin itseäni peilistä ja melkein säikähdin omaa peilikuvaani. Hiukset menivät kaikkiin mahdollisiin suuntiin ja eiliset ripsivärit olivat levinneet silmien alle.
"Yh." Inahdin ja aloin pestä kasvojani jonka jälkeen harjasin hiukseni. Sitten pesin hampaat nopeasti ja astelin ulos. Vilkaisin makuuhuoneeseen ja näin Colen edelleen makaamassa sängyssä. Hymähdin huvittuneena ja kävelin parvekkeelle katsomaan maisemia auringon paistaessa. Nojasin kaiteeseen ja kuulin kuinka parvekkeen ovi aukesi.
"Mennäänkö aamupalalle?" Cole kysyi seisten takanani.
"Joo. Vaihdan vaa vaatteet." Sanoin kävellen takaisin sisälle Colen jäädessä polttamaan tupakkaa. En pitänyt tästä hänen tavastaan, mutta ei hän kuuntele minua vaikka olen yrittänyt saada häntä lopettamaan. Kävelin matkalaukulleni ja kaivoin sieltä harmaat kollarit ja valkoisen t-paidan. Otin vielä puhelimen latauksesta ja kävelin ovelle laittamaan mustat Niken lenkkarit jalkaan. Pian Cole liittyi seuraani ja lähdimme hotellin aamupalalle.
"Miten nukuit?" Cole kysyi kun kävelimme kohti portaita.
"Ihan hyvin. Entä sä?" Kysyin vieläkin hieman väsyneenä. Tarvitsen kahvia...
"Ihan hyvin. Paitsi heräsin kerran kun kuulin sinun mutisevan nimeäni. Näit ilmeisesti hyvää unta." Cole sanoi leveä virne kasvoillaan. Tunsin kuinka naamani lehahti punaiseksi enkä saanut sanoja suusta.
"Ole hiljaa." Kuiskasin nolona ja välttelin katsekontaktia. Cole vain nauroi kun kävelimme ruokasalin ovista sisään. Otimme lautasille ruokaa ja istuimme kahden hengen pöytään. Olin edelleen nolostunut enkä tiennyt mitä sanoa. Cole vain oli hiljaa ja virnisteli jatkuvasti tietäen täysin mitä se minulle aiheutti. Eihän kaverit ole tälläisiä? Minulla ei tosin koskaan ole ollut jätkää kaverina, joten en tiedä minkälaista se on.
"Lopeta." Sanoin hiljaa syöden suklaamuroja.
"Mikä?" Cole kysyi virnistäen.
"Tuo." Sanoin, mutta en edelleenkään katsonut häntä silmiin.
"En todellakaan ymmärrä mitä tarkoitat." Cole valehteli virneen kasvaessa.
"Cole." Sanoin siirtäen katseeni pojan silmiin.
"Olet niin viaton." Cole virnisti haukaten palan pekoni siivusta. Pudistin päätäni luovuttaen täysin ja nousin pöydästä.
"Käyn hakemassa mehua. Tuonko sulle?" Kysyin huokaisten.
"Joo." Cole sanoi selaten päivän lehteä. Kävin hakemassa mehua ja palasin takaisin.
"Kiitos rakas." Cole virnisti minun taas alkaen punastua. LOPETA. Söimme loppuun ja palasimme huoneeseen.
"Mennäänkö me sinne altaille?" Cole kysyi heiluttaen uima shortsejaan ilmassa.
"Joo." Naurahdin ja istuin lattialle kaivamaan bikineitäni.
"Ne on varmaan vielä vessassa." Cole sanoi riisuen vaatteitaan.
"Ajattelitko pitää jonkun strippi shown siinä?" Vitsailin, mutta olisihan minun pitänyt tietää seuraukset.
YOU ARE READING
Tyttö joka halusi olla rakastettu
RomanceKira, tyttö joka oli joutunut kärsimään viisi vuotta, karkasi pois ja tuli löydetyksi. Tyttö joka halusi tulla rakastetuksi, sai rakkaita ihmisiä ympärilleen. Mutta yksi heistä on se, josta hän ei ikinä luopuisi, kuolisi vaikka hänen puolestaan. Mut...