"Haluutko uida?" Cole kysyi kun olimme saaneet jäätelön syötyä.
"En." Vastasin lyhyesti sen enempää selittelemättä sillä Cole tiesi etten osannut.
"Ei tarvitse mennä syvälle. Jos vaa kahlattaisiin." Cole ehdotti vakavana.
"No okei." Myönnyin ottaen paidan pois, Colen tehdessä samoin.
"Se pikku poika palasi." Cole murahti mulkaisten kauempana seisovaa poikaa.
"Cole älä jaksa." Nauroin ja lähdin juoksemaan kohti vettä. Käännyin ympäri katsomaan Colea, mutta huomasin poika porukan jotka kuiskivat keskenään ja tuijotti minua. Tunsin oloni ahdistuneeksi ja huomasin Colen katsovan jätkiä murhaavasti. Pyöräytin silmiäni ja käännyin ympäri.
"Mitä mietit?" Cole kysyi tullen luokseni.
"Haluun uida." Sanoin katsoen poikaa joka näytti hieman tuohtuneelta . Yhtäkkiä pallo lensi eteeni ja pari ikäistäni jätkää juoksi luoksemme.
"Hei, nuo bikinit näyttää upeelta päälläs, mutta vielä paremmilta mun huoneen lattialla. Mitäs sanot?" Yksi pojista iski silmää ja ja toinen nappasi pallon vedestä. Huokaisin facepalmaten ja katsoin Colea anovana.
"Mitä helvettiä? Ensiksikin, olet ällöttävä pervo, toiseksi, painu vittuun ennen kun mä itse lähetän teidät sinne." Cole murahti huomattuaan katseeni.
"Ja kuka sä luulet olevas? Hänen poikaystävä?" Kolmas naurahti epäuskoisena.
"Niin." Cole sanoi ärsyyntyneenä ja puristi kätensä nyrkkiin.
"Woah okei, sori." Yksi heistä sanoi kaikkien puolesta ja he lähtivät pois.
"Kiitos." Huokaisin siirtäen katseeni takaisin Coleen joka virnisti minulle.
"Ainut kerta varmaan kun saan kutsua itseäni poikaystäväksesi." Cole naurahti mutta huomasin jonkin oudon tunteen hänen silmistään. Aivan kuin hän olisi surullinen asiasta.
"Haha..." Naurahdin hermostuneena. Ugh mikä tämä tunne on? Pidänkö minä hänestä?? Ehkä. En! Ei? Antaa olla, liian monimutkaista.
"Mitä haluisit vielä tänään tehä?" Cole kysyi kun kävelimme takaisin rantaan.
"Ehkä voitais mennä shoppailemaan?" Kysyin vihjailevasti.
"Mmh okei, mut vaan jos tullaan illaksi katsomaa auringon laskua tänne." Cole virnisti. Haha minä voitan joka tapauksessa.
"No vaikka." Hymyilin istuen pyyhkeeni päälle.
"Haluutko vielä istua ja syödä vai mennäänkö jo?" Cole kysyi napaten mansikan suuhunsa.
"Haluun hetken vielä ottaa aurinkoa." Sanoin käyden makaamaan selälleni.
~
Tunti tai jotain sinnepäin, oli kulunut ja olimme nyt kävelemässä keskustassa.
"Rusketut aika nopeesti." Cole naurahti haroen hiuksiaan.
"Niin kai." Naurahdin huvittuneena ja haroin hiuksiani.
"Cole!" Kuului matala mutta pirteä ääni takaamme. Käännyimme molemmat ympäri ja katsoin meitä kohti juoksevaa punatukkaista poikaa.
"KJ!" Cole huudahti iloisena ja naurahti halaten poikaa.
"Pitkästä aikaa!" Tämä KJ sanoi läpsäisten Colea hellästi käsivarteen.
"Ja kukas se tämä kaunis tyttö seurassas on? Et enää hengaile sen haahkan kanssa?" KJ kysyi katsoen minua hymyillen.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tyttö joka halusi olla rakastettu
RomansaKira, tyttö joka oli joutunut kärsimään viisi vuotta, karkasi pois ja tuli löydetyksi. Tyttö joka halusi tulla rakastetuksi, sai rakkaita ihmisiä ympärilleen. Mutta yksi heistä on se, josta hän ei ikinä luopuisi, kuolisi vaikka hänen puolestaan. Mut...