Yhdeksästoista luku

230 19 6
                                    

(Mun pitää alkaa olee aktiivisempi😅)

Ja tosiaa, huomasin ku lueskelin noita aikasempia lukuja, siel on näköjää muutama kirjoitus virhe...hups XD MUTTA yritän kattoo tarkemmin tästä lähtien. Ja tosiaan toi Kiran ns isän nimi on vaihellu näköjää Tedistä Beniks et älkää välittäkö xdd huomasin myös et Lucas on Luke yhessä kohtaa mut no se onkii sen lempi nimi.
~~

*Kira*

Olin päässyt jo kotiin ja makasin olohuoneen sohvalla odottamassa Colea joka oli huoneessani vaihtamassa vaatteita.

"Moi!" Kuului Jannen huuto kun hän ryntäsi ovesta sisään.

"Onneks oot kunnossa!!" Hän huudahti kävellen luokseni minun noustessa ylös.

"Tottakai mä oon." Naurahdin pojan kaapatessa minut halaukseen.

"Moro Janne." Cole moikkasi kävellen keittiöön.

"Moi." Janne huikkasi Colelle irrottautuen halauksesta.

"Meenkii tästä Nickin huoneesee." Janne naurahti pörröttäen hiuksiani ja lähti kohti yläkertaa.

"Tilasin ne pizzat." Cole hymyili kävellen seuraani ja suukottaen otsaani.

"Joo." Vastasin lösähtäen sohvalle Colen tehdessä samoin.

"Mitä haluut kattoo?" Cole kysyi napaten minut kainaloonsa.

"Death note?" Ehdotin virnistäen.

"Tosissas?" Cole naurahti katsoen minua kulmat koholla.

"Jep." Hymyilin laittaen elokuvan pyörimään. Death note on siis japanilainen anime sarja josta on tehty myös elokuva. (Elokuvassa amerikkalaisia näyttelijöitä). Elokuvassa 17-vuotias lukion huippuoppilas Light Yagami löytää sattumalta maasta mustakantisen muistikirjan, jonka kannessa lukee "Death Note". Sen sisäsivulla kerrotaan, että ihminen, jonka nimi kirjoitetaan kyseiseen kirjaan, kuolee, kunhan kirjoittaja tietää uhrin nimen ja kasvot. Jos kuolinsyytä ei ole kirjoitettu kirjaan, uhri kuolee vain yksinkertaisesti sydänkohtaukseen. Light testaa muistikirjan toimivuutta ja päättää ottaa sen käyttöönsä luodakseen uuden, paremman maailman vailla rikollisuutta.

Death Note on alun perin shinigamin omaisuutta. Shinigami nimeltä Ryuk ilmestyy Lightille ja seuraa tapahtumia puolueettomana.

Light alkaa tappaa televisiossa näkemiään rikollisia sydänkohtauksilla. Kuolemantapaukset eivät jää kuitenkaan maailmalla huomaamatta ja huhu jumalalliset voimat omaavasta murhaajasta leviää internetissä ja tiedotusvälineissä. Ihmiset alkavat kutsua tätä mystistä tappajaa nimellä "Kira" (キラ) (englannin sanasta "killer"). Ihmiset jakaantuvat mielipiteissään kahtia, osa hyväksyy Kiran toimet, osa ei. Japanin poliisissa työskentelevä Lightin isä, Soichiro Yagami ja neljä muuta poliisia: Matsuda, Aizawa, Mogi ja Ukita, alkavat tutkia tapausta apunaan omalaatuinen ja salaperäinen mestarietsivä, joka tunnetaan nimellä L. L alkaa melkein alusta asti epäillä Lightia.

Alibin hankkimiseksi Light alkaa teeskennellä auttavansa isänsä johtamaa yksikköä sekä L:ää Kiran löytämisessä. Hän tapaa toisen Kiran, malli Misa Amanen, ja tämän shinigamin, Remin. Misalla on yksipuolisia tunteita Lightia kohtaan, mutta nämä johtavat siihen, että molemmat joutuvat L:n epäilyjen kohteeksi. Niinpä he luopuvat väliaikaisesti muistikirjojensa omistajuudesta ja menettävät muistonsa niistä.

"Toi oli ihan sairaan hyvä." Huokaisin kun elokuva loppui.

"Näkisitpä sen sarjan. Se sarja on ihan paras." Cole naurahti. Aww hän katsoo animea.

"Ootko sä tosissas kattonu animea?" Nauroin katsoen tympiintyneen näköistä poikaa.

"Joo? Se on hyvä sarja." Cole tuhahti ristien kätensä dramaattisesti rintakehälleen.

Tyttö joka halusi olla rakastettuNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ