Jesteśmy z Leo w jego domu i oglądamy jakiś film. Leżymy przytuleni do siebie i co jakiś czas komentujemy sceny z filmu. Kiedy zaczęło mi się nudzić wsunąłem rękę pod jego koszulkę i kreśliłem znane tylko mi wzorki. Wiem że to go rozprasza ale i tak nie przestawałem. -Chcesz kare bo tatuś może ci ją dać - zawisł na de mną i uśmiechnął się uwodzicielsko. -Wiesz chyba podziękuje - zacząłem - i nie będę na ciebie mówił "tatuś" Leo - podniosłem się lekko i musnąłem jego usta.
-A szkoda - powiedział - kiedy mówimy naszym mamom i siostrą że jesteśmy razem - zapytał.
-Możemy jutro. Zrobimy wspólną kolacje i im to powiemy - odparłem.
-No okej - pocałował mnie. Zdjął mi bluzę i pocałował mój tors.
-Nie Leo stop - odsunąłem się lekko - to za szybko - zarumieniłem się lekko.
-Dobrze rozumiem - pogładził mnie po policzku - kocham cię bae -powiedział.
-Kocham cię bardziej - powiedziałem mu.~~~DZIEŃ NASTĘPNY ~KOLACJA ~~~
-Mamo, ciociu Karen, dziewczyny mamy wam z Charliem coś do powiedzenia - złapałem Charliego za dłoń i wstaliśmy - jesteśmy razem - odparłem dumny.
-To wspaniale - zaczęła moja mama.
-Taa one już od roku planują wam ślub - powiedziała Brooke.
-Smacznego - usiadłem i zacząłem jeść. Muszę to przerwać. Gdy jadłem poczułem wibracje telefonu. Wyjąłem go i odczytałem SMS-a.
Tills 😝😝
Kto jest na górze. Ty czy on?
Gnom Ogrodowy 🤑🤑
Mam cię dosyć
Odpisałem i usłyszałem głos Charliego
-On raczej - spojrzałem na nich krzywo. Wstałem i podszedłem do pokoju. Słyszałem jeszcze jak mam mnie woła. Wszedłem do pokoju i położyłem się na łóżku. On jedyny wiedział że jeszcze nigdy tego nie robiłem. Znaczy z chłopakiem.
-Hej Leoś przepraszam zapomniałem - młodszy podszedł do mnie i pogłaskał po głowie - zwróć uwagę na to że ty już pierwszy raz masz za sobą a ja nie - powiedział.
-Ale nie o to chodzi - westchnąłem cicho - po prostu nie rozmawiamy na ten temat przy rodzicach - powiedziałem.
-Niech ci będzie. A mogę Ci się coś spytać - powiedział.
-Już mówiłem. Pytaj o wszystko - przytuliłem się do niego.
-To boli - zarumienił się.
-Na początku - poczułem jak się spina - Ale później to sama przyjemność - powiedziałem.
-Mhm- wymruczał.
Po chwili już spałem przytulony do niego.~~~~~~~~~~~~~~~
To jest takie słabe 😒
Poza tym moja przyjaciółka mnie rozwala 👇👇
Był ktoś na koncercie w Katowicach?
Ja nie 😂
CZYTASZ
True Friend - Chardre
FanfictionCharlie od dziecka przyjaźni się z Leondre. W szkole Leo jest dość popularny, a Charles to cicha myszka i przez to w szkole się z niego śmieją. Leo wie o tym, ale Charlie nie karze mu z tym nic robić. Czy ich przyjaźń przerodzi się w coś mocniejsz...