Izlazim, držeći Doriana za ruku, u prostor putničkog terminala zračne luke u Kairu. Osvrćem se i pokušavam uhvatiti nečiji pogled. Sletjeli smo na vrijeme prema rasporedu. Dok smo obavili ulaznu kontrolu i pokupili prtljagu prošlo je gotovo pola sata. Omar bi već trebalo biti ovdje.
Upućujemo se prema šalteru informacija. Dorian se raspituje za gospodina Omara. Prezime, nažalost, ne znamo.
– Nažalost, nitko pod tim imenom nije ostavio nikakvu poruku – odgovara mlada službenica na info pultu.
– Možete li ga pozvati preko razglasa? – Dorian se zanima za posljednju mogućnost.
– Da – potvrdi službenica. – Samo trenutak.
Gledamo je kako uzima mikrofon i poziva gospodina Omara da se javi na informacije. Poziv izgovara po dva puta na arapskom i engleskom jeziku. Desetak minuta istežemo vratove. Od Omara ni traga ni glasa.
Dorian naziva Hamzu. Ne javlja se ni on. Šalje mu poruku.
– Vrijeme nam je razmotriti alternativu – pogleda me. – Možemo se zavući u neki aerodromski restoran i pričekati neko vrijeme dok se Omar ne pojavi ili nam se Hamza ne javi. Druga mogućnost je otići u neki hotel i ostaviti poruku Hamzi. Nisam se sjetio zatražiti Omarov telefonski broj. Tko bi pomislio da nas neće dočekati?
– Idemo u restoran – predložim. – Možemo tamo večerati. Postoji mogućnost da su Hamza ili Omar zaboravili na vremenske zone. Riad je sat razlike od Kaira. Ako se ne pojavi u narednih sat ili dva, onda ga više nema smisla čekati, pa ćemo otići u neki hotel. Sad je pola osam. Recimo da ga čekamo do devet.
– Dobro – složi se. Okrene se prema info pultu i zamoli službenicu da Omara, ako se pojavi, uputi u obližnji restoran. Rukom pokaže prema restoranu.
Sjedamo za stol s kojeg imamo pogled na info pult. Službenica nam ljubazno mahne i time još jednom potvrdi dogovor.
– Potražit ću neki portal – govorim i vadim tablet iz ručne torbe. Pronalazim jedan na području grada u prostoru džamije Al–Azhar i još jedan južno od grada na području Memfisa. Njihova međusobna udaljenost je oko 20 kilometara. U krugu stotinjak kilometara nema više niti jednog. Pokazujem ih Dorianu.
– To je jako dobro – procjenjujem. – Stignemo iz jednog u drugi prije nego nihilistička sila postane učinkovita. Ipak trebamo biti sigurni. Obići ćemo obje lokacije prije nego otvorim portal. Ne bih htjela dovesti u opasnost nikoga tko se slučajno nađe u prostoru portala kad Dinamisa počne djelovati.
Završavamo s večerom. Sređujemo dojmove s naših putovanja u Iran i Meku. Upadamo jedno drugome u riječ i smijemo se veselim detaljima i komentarima. Prošlo je devet. Omara nema. Nikakve poruke od Hamze. Odlazimo do info pulta kod iste službenice i raspitujemo se za hotel. Odlučujemo se za jedan na samoj obali Nila. Uzimamo taksi i odlazimo iz zračne luke.
Soba je u stvari prostrani suite. Ima spavaću sobu, odvojen boravak i veliku kupaonicu. Lijepo je uređen i u svakom slučaju zaslužuje svoju visoku ocjenu. Pogled na Nil i grad u noći s petog kata izgleda vrlo dojmljivo i romantično. Ipak, ne može se natjecati s hotelom u Džedi, koji je oličenje luksuza. Dorian ponovno šalje poruku Hamzi. Već je deset. Večeras nećemo izlaziti. Svaka čast svim našim domaćinima i vodičima, ali malo ćemo uživati potpuno sami.
* * *
Budi me svjetlo dana. Sedam je sati. Ustajem i dok se vratim iz kupaonice Dorian je već budan i tipka po mobitelu.
– Hamza se javio – kratko me pogleda i nastavi tipkati. – Poslao mi je poruku malo iza ponoći. Imali su nekakvu dugu operaciju. Provjerit će danas ujutro sa Salehom zašto Omar nije došao. Javit će mi se čim nešto sazna.
STAI LEGGENDO
PETA DIMENZIJA
FantascienzaPETA DIMENZIJA je osvojila književnu nagradu ARTEFAKT 2017 za najbolju knjigu iz područja spekulativne fantastike prema izboru pubilke. Nagrada je uručena u listopadu 2017. na Konvenciji fantastike RIKON na Filozofskom fakultetu u Rijeci. *** Mlada...