deel 6

40 3 0
                                    

Pov Lucy (een keertje iets anders)

Ik pak een broodje uit de broodtrommel en doe er wat ham op. Ik pak er nog eentje met kaas bij en stop hem in mijn lunch trommel. Ik stop alles in mijn tas en geef mijn moeder een kus. "Doei mam. Doei pap." Zeg ik. "Doei schat." Hoor ik terug. Ik stap op mijn fiets en fiets naar Sarah's huis. Ik bel aan en haar moeder doet open. "Hey Lucy." Zegt ze. "Hoi Lili. Is Sarah er ook?" "Nee die is met de buurjongen naar school. Misschien als je snel bent kun je ze nog bijhalen. Ze is pas een paar minuutjes weg." "Ohw oké. Ik kijk wel." Ik loop bij de deur weg en even later hoor ik de deur weer dichtgaan. Oké, als zij geen vriendinnen meer wil zijn op deze manier wil ik ook geen vriendinnen meer met haar zijn.

-

Pov Sarah

Ik loop met Niall naar school. We kletsen wat totdat ik Lucy opeens heel snel voorbij zie fietsen. Ik ben al te laat om haar naam te roepen dus klets weer wat met Niall. Even later zijn we op school aangekomen. Ik zeg Niall nog even gedag en loop naar Lucy. Ik  ben echt blij dat Niall meer vrienden gemaakt heeft. Hij was altijd zo eenzaam, en ik wilde hem niet in de steek laten. Ik kom bij Lucy aan en wil iets zeggen maar ze loopt weg. Wat is er toch aan de hand? Ik hoor de zoomer gaan en loop naar binnen. Bij Niall's kluisje staan hij en nog wat vrienden. Volgens mij heten ze Harry ofzo. En ene Liam en Louis. Ze lijken me best aardig. Ik stop mijn overbodige boeken in mijn kluisje en loop naar de les.

-

We horen de zoomer dus dat betekent dat we uit zijn. Ik loop de klas uit en zie Niall daar wachten. "Hey. Samen naar huis?" Vraagt hij. "Oke." Zeg ik. Even later lopen we naar huis. We kletsen wat bij over school enzo en voordat ik het weer zijn we thuis. Hij geeft me nog een kusje en we zeggen gedag. Ik loop naar binnen en zie allemaal koffers staan en dozen. Ojaa vergeten. Ik loop naar de keuken en zie daar mijn moeder staan met nog wat mannen die dozen tillen. "Mam. Gaan we echt verhuizen?" Vraag ik. "Ja lieverd." Ik krijg al tranen in mijn ogen en loop naar boven. Ik app snel Niall om te vragen of hij kan afspreken.

Me: hey kun je afspreken? Ik moet je iets belangrijks vertellen

Niall😘: ja tuurlijk. Ik kom wel naar jou toe. Tot zo😘

Me: oke tot zo😘

Ik loop naar beneden en hoor de bel gaan. Ik doe open en zie Niall daar staan. Gelukkig is mijn kamer nog in orde dus we gaan op mijn kamer zitten. "Dus je gaat echt verhuizen?" Vraagt Niall die waarschijnlijk alle dozen al heeft opgemerkt. Ik knik en krijg alweer tranen als ik er aan denk dat ik Niall waarschijnlijk heel lang misschien wel nooit meer ga zien. Hij knuffelt me en de tranen komen bij ons bijden op. "Waarheen?" Vraagt hij. "Londen." "Ik moet jou ook iets vertellen. Ik en Harry, Liam en Louis gaan mee doen als solo artiest met X-factor." "Echt? Wat leuk." "Dus je vind het ook leuk?" "Ja natuurlijk vind ik het leuk." We knuffelen nog wat maar dan roept mijn moeder dat we moeten gaan. We staan buiten en ik geef Niall nog een laatste knuffel. Hij geeft mij ook nog een kus en ik stap de auto in. We zwaaien nog totdat hij uit het zicht is verdwenen. Ik krijg  weer tranen in mijn ogen en even later val ik in slaap.

-

"Sarah, wakker worden." Hoor ik mijn moeder zeggen. Ik open mijn ogen en kijk naar buiten. We stappen uit de auto en pakken wat tassen. Mijn moeder opent de deur en we lopen naar binnen. "Wat is het hier klein." Zeg ik en kijk rond. Ik loop snel naar boven zodat ik in ieder geval de grootste kamer heb. Ik loop de grootste kamer in en die is zelfs super klein. Blijkbaar is de verhuiswagen al geweest want alle meubels staan al in de kamers. 

-

Pov Niall

Ik mis Sarah echt al zoooooo erg. Ik bestel een pizza want ik heb honger en ben verdrietig. Als ik heb gebeld ga ik wat op de bank tv kijken wachtend op de pizza. Even later is de pizza er eindelijk. Ik betaal de meneer en loop met de uguh 3 pizza's Salami naar de bank. Ik ga zitten en eet ze op kijkend naar Stranger Things. 

-

Hey hey eindelijk weer een nieuw deeltje. 779 woorden.

Vote? Comment?

Xx je gurl Saartje

De nieuwe jongen (Niall Horan fanfictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu