Pov Sarah
We zitten met z'n alle op een kamer. Ieder groepje heeft zijn eigen kamer en daar verblijven we in. "Dus....weten jullie wat we hier doen?" Vraagt Calum. Iedereen schud zijn of haar hoofd. Ik kijk naar de rest. Ik weet niet veel van ze en weet niet of ik ze wel kan vertrouwen. Straks zijn het hele rare.....drugsverslaafden? Vooral Bram zou wel aan de drugs kunnen zitten...of.....is een van die jongens een verkrachter? Oké nu ga ik allemaal rare dingen in me hoofd halen. Maar.....ik vertrouw ze denk ik wel. Denk ik. Ik verveel me echt dood. "Zullen we anders..... truth or dare doen? Om elkaar beter te leren kennen?" Vraagt Noah. "Sure." Zeg ik. De rest vind het goed en Noah begint. "Truth or dare aan....Ashton." "Truth." "Wat zijn je hobby's?" "Muziek maken. Truth or dare aan....Mary." "Dare!" Ashton denkt lang na. "Ik dare jou om op de deur van de kamer hiernaast te kloppen en dan weer terug te lopen." "Ehm....sure!" Mary loopt vrolijk de kamer uit terwijl de rest om de hoek gaat kijken. *klop klop klop!* Mary klopt hard aan en loopt snel weer terug. We doen de deur dicht en drukken ons oor tegen de deur. We horen de deur van de kamer hiernaast open gaan en horen wat gemompel. De deur gaat weer dicht en zachtjes lachen we hard(kan dat uberhoud?). We doen nog een paar grappige Dare's en leuke Truth's totdat we horen dat we moeten slapen. Ik ben benieuwd wat we morgen gaan doen. En niet op een goede manier.....
-
Pov Niall
Ik probeer Sarah nog een keer te bellen. Maar helaas, voicemail. Nadat ik heb gestuurd dat Simon onze coach is en dat we een klein gesprekje hadden heb ik niks meer van haar gehoord. "Hey Niall, kom je? Simon wilt nog iets vertellen." Zegt Liam terwijl hij naast me komt staan. "Eh ja." Zeg ik. "Is er iets?" Vraagt hij. ""Nou, ik heb sinds eerdergisteren al niks meer van Sarah gehoord. En ik maak me zorgen." Zeg ik. "Hey er zal vast niks zijn. Misschien...is er gewoon iets met haar telefoon dat ze hem een tijdje niet kan gebruiken." Probeert hij me gerust te stellen. Ik moet het maar geloven want ja, ik zou niet weten wat er anders met haar gebeurd is. "Ja waarschijnlijk wel." We lopen naar de rest en gaan bij de andere lads staan. Hopelijk heeft Liam gelijk.....
———-
Oke sorry sorry sorry voor het niet lang updaten maar ik was net eerlijkgezegd een beeeejtje vergeten...ik zal proberen elke week te updaten
Lots of love, Sarah
JE LEEST
De nieuwe jongen (Niall Horan fanfictie)
FanficOp een normale dag komt er opeens een nieuwe jongen bij sarah in de klas. Langzaam maar zeker bouwen ze een vriendschap op. Een hele bijzondere vriendschap. Misschien zelfs wel iets meer dan vriendschap. En als Niall (de nieuwe jongen) in de klas ni...