Pov Niall
Het is de dag dat Liams tumor verwijderd word. We zitten nu met z'n allen in de auto op weg naar het ziekenhuis. Ik ben echt zo zenuwachtig. Ik word uit mijn gedachten gehaald door Sarah die mijn naamt roept. "Hm wat is er?" Vraag ik. "We zijn er." Ik stap ook uit en we lopen naar binnen. Ik merk dat de rest ook zenuwachtig is maar vooral Liam. "Liam Payne." Zegt Liam als we bij de balie staan. De mevrouw kijkt wat en typt wat op haar computer en zegt dan: "U mag daar in de wachtkamer wachten en dan komt de dokter u zo ophalen." We gaan op de stoelen in de wachtkamer zitten en even later komt er een dokter.
-
Pov Sarah
We zitten thuis en Liam is nog in het ziekenhuis. Het ging allemaal heel goed maar nu moet hij nog 2 daagjes daar blijven. De tumor is thank god verwijderd en hij is beter! "Zullen we een film kijken!?" Vraagt/schreeuwt Louis opeens. Iedereen stemt in en niet veel later start Jumanji 2. (For real, die is echt geinig.)
-
*volgende morgen*
Ik word wakker van wat kabaal beneden. Ik open mijn ogen en zie dat Sarah nog slaapt. Ik stap voorzichtig uit bed en loop naar beneden. Als ik beneden kom is het kabaal wat zachter dus maak ik maar wat ontbijt. Als ik in de keuken kom zie ik Harry en Louis onder de chocopasta en hagelslag zitten. "Wat is hier gebeurd?" Vraag ik verbaasd. "Hij begon!" Zegt Harry terwijl hij naar Louis wijst. "Niet! Jij begon!" Zegt Louis weer terug. "Het maakt me niet uit wie er begon maar wat is er gebeurd?" "Nou, kijk. Ik wou rustig een ontbijtje maken en Harry was er ook. Toen ging hij stiekems achter me staan en strooide wat hagelslag in mijn shirt. En toen deed ik het terug en daardoor is dit ontstaan." Legt Louis uit. "Ten eerste, ik strooide het per ongeluk in je shirt, ten tweede, dus ben jij begonnen." Zegt Harry. Ik zucht diep en vervolg: "Ruim nou maar gewoon op. Allebij." Met de nadruk op allebij. Ze beginnen op te ruimen en ondertussen maak ik brood.
-
Pov Sarah
Ik word wakker en zie dat Niall niet naast me ligt. Ik stap uit bed en trek snel een joggingsbroek aan. Ik loop naar beneden en zie Niall, Louis en Harry in de keuken staan. "Dus.....wat is hier gebeurd?" Vraag ik verbaasd als ik allemaal hagelslag en troep op de grond zie. Niall draaid zich nu ook om naar mij en geeft me een knuffel. "Goodmorning sweety." Zegt hij. "Goodmorning Nialler." "Vraag maar gewoon niet door. Kleuters." Zegt Niall als hij mijn blik op Louis en Harry ziet. "Hier, ik heb ontbijt voor je gemaakt." Zegt Niall terwijl hij naar de tafel wijst waar een bord mer broodjes op staat. "Thanks Nialler." Bedank ik hem en ik geef hem een kusje. We lopen naar de tafel en beginnen te eten. Even later is het op en ga ik naar boven om me om te kleden en te douchen.
-
We zitten met zijn allen op de bank wat tv te kijken. En met allen bedoel ik Harry, Louis, Niall en ik. Liam is nog in het ziekenhuis en als het goed is mogen we hem morgen ophalen. Ik moet zeggen, ik mis hem. Nu is er geen daddy direction meer. Het is dat het huis nog niet in de fik staat anders had ik hem allang opgehaald. Ik verveel me echt super erg. "Zullen we anders naar de stad?" Vraagt Harry opeens alsof hij mijn gedachten kan lezen. "Graag." Antwoord ik. "Sure." Antwoorden Louis en Niall. We staan op en pakken onze spullen. Ik pak mijn portemonee en zonnebril, want de zon schijnt best fel. Ik wacht in de hal op de rest en Niall is als eerste klaar. Hij komt met een koekje de hal binnen lopen. "Serieus. Je hebt 3 kwartier geleden ontbeten." "Wat? Ik heb honger." Antwoord hij. Ik schud mijn hoofd en kijk weer naar de muur. Even later zijn Louis en Harry er ook en kunnen we gaan. Een kwartiertje later komen we aan bij de stad en parkeren we de auto ergens achter de stad. We stappen uit de auto en lopen wat door de stad. Ondertussen heeft Niall's hand de mijne al gevonden en lopen we weer hand in hand. We lopen een paar winkels in en kopen nog wat voor Liam. Na een tijdje hebben we honger en halen we een ijsje. Ik neem denk ik een hoorntje met 1 chocolade bolletje en 1 smurfijs bolletje. "Alstublieft schoonheid." Zegt Niall die mijn ijsje aan me geeft. "Dankuwel knapperd." Zeg ik terug. Ik eet hem rustig op want ik wil geen brainfrees.
Hey guys! Oke, ik moet wat kwijt.
De meeste van jullie kennen de radio zender Q-music wel toch? Vast wel. Ze hebben dus vaak van die acties dat je tickets voor een concert ofzo of meet&greet kunt winnen en nu hebben ze dus de q-world tour. Dat zijn 9 top artiesten in 9 wereld steden. En vanochtend zijn dus alle artiesten bekend gemaakt en ik ga sowiezo meespelen want de artiesten zijn: Sam Smith, Ed Sheeran, P!nk, Calvin Harris, Bruno Mars, Katy Perrie, Taylor Swift, HARRY STYLES, en......NIALL HORAN! Ik gil nu nog steeds in mezelf terwijl ik in een les op school zit. Dus ik ga sowiezo meespelen! Kijk maar:
JE LEEST
De nieuwe jongen (Niall Horan fanfictie)
Fiksi PenggemarOp een normale dag komt er opeens een nieuwe jongen bij sarah in de klas. Langzaam maar zeker bouwen ze een vriendschap op. Een hele bijzondere vriendschap. Misschien zelfs wel iets meer dan vriendschap. En als Niall (de nieuwe jongen) in de klas ni...