deel 11

31 3 4
                                    

Ik wil even meededelen dat in dit hoofdstuk sexual contant zit dus als je niet tegen dat soort dingen kan, moet je de laatste alinea maar even overslaan.
Xx je biggest 1D/Niall Horan fan!

Pov harry

Ik word wakker en voel enorme hoofdpijn. Ik open mijn ogen maar sluit ze direct weer, wegens het velle licht. Ik doe mijn ogen nog eennkeer open en wen aan het licht. Ik kijk om me heen en zie de deur opengaan. Ik zie Niall, Liam en Louis binnenkomen. "Oh thank god Harry je bent wakker!" Zegt Louis als hij mij ziet liggen. Ik glimlach en zeg: "Ja thank god." "Hoe gaat het? Wat is er gebeurd? Heb je pijn?" Vraagt Liam in een keer. "Het gaat wel hoor daddydirection. Maar wat er is gebeurd weet ik ook niet." Ik denk na maar weet alleen nog dat ik over het zebrapad liep en naar het park was geweest en......Sarah! "Waar is Sarah?" Vraag ik. "Eh in de wachtkamer. Niet iedereen mocht tegelijk naar binnen en Sarah zei dat wij wel eerst mochten." Antwoord Niall. Ik knik en we kletsen nog wat.
-
Pov Sarah
Ik wacht geduldig tot Liam, Niall en Louis terug zijn. Even later zijn ze terug en mag ik naar binnen. Ik loop voorzichtig naar het bed en neem plaats op de stoel naast het bed. "Het spijt me. Als ik niet zo had gereageerd was dit niet gebeurd." Weet ik er na een stilte uit te krijgen. Dan komt er opeens nog iets in me op. "En de auditie is over 3 dagen nog wel. "Het is niet jouw schuld. En die auditie red ik wel. Of anders mis ik hem gewoon maar dat maakt niet uit." "Jawel. Dat is toch je droom? En dromen moet je waarmaken. Behalve als het iets raars en onmogelijks is met je fantasie." Hij grinnikt. "Wat zijn je verwondingen eigenlijk?" Vraag ik na een poosje. "Een paar gekneusde ribben en een zwaar gekneusde been. Maar gelukkig maar eentje." "En gelukkig gekneusd." Hij kijkt me raar en eng aan en ik zeg nog: "in plaats van gebroken." Hij knikt en kijkt weer naar het plafond. Er komt een dokter binnen en hij zegt dat hij wat testen met Harry moet doen en dat het bezoekuur al voorbij is dus ik moet gaan. "Doei." Zeg ik nog. "Doei." Zegt hij terug. Het was echt een opluchting dat ik met hem heb gepraat. Nu maar naar huis
-
Pov Niall
Ik zit samen met Sarah op de bank tot Louis opeens tegenover ons gaat zitten met MIJN zak chips en het rustig opeet. "Hey dat is mijn zak!" Zeg ik en sta op. Louis staat ook op en kijkt me aan. "En nu is het mijn zak!" Zegt hij en steekt zijn tong uit. Sarah staat grinnikent toe te kijken en ik ren achter Louis aan. Onderweg komen we Liam tegen en die zegt: "niet weeer. Kijk wel uit!" Ik ren door en we komen bij de achterdeur aan. Louis doet hem snel open en rent naar buiten terwijl ik hem achterna ren. "Louis!!!" Roep ik nog. We rennen de kleine achtertuin door en al snel ben ik buiten adem. Louis zo te zien ook en stopt even. Ik sluip zachtjes naar de deur en stap snel naar binnen. Ik doe de deur op slot en Louis gaat er voor staan. "Laat me erin!" Roept hij maar ik kan zijn lach nog zien. "Payback b*tch!" Roep ik terug. Ik loop naar de woonkamer en doe alsof er niets aan de hand is. Ik ga weer naast Sarah zitten en ze schud lachend haar hoofd. "Waar is Louis?" Vraagt Liam. "Geen flauw idee. Hij was hier net nog." Zeg ik sarcastisch en kijk verder naar de tv. We kijken the late late show en het is echt geinig!
-

Pov Sarah
Niall en ik lopen naar boven nadat Louis en Liam ook naar boven gingen om te slapen. Tenminste, Louis ging naar boven en Liam naar de wc want die slaapt beneden. We lopen naar binnen en als Niall de deur dicht heeft gedaan begint hij me te knuffelen en kusjes in mijn nek te geven. Ik geniet er even van maar fluister dan: "Niall Louis slaapt ook boven hè." "Dus." Antwoord hij en gaat verder ik draai me om en kijk in zijn mooie zee blauwe ogen. Hij kijkt me met een pruillipje aan en ik leg mijn vinger op mijn mond als teken dat het mag maar dat hij stil moet zijn. We beginnen te zoenen en het loopt al snel uit op een tong zoen. We lopen een paar stappen naar achter tot ik het bed raak. Hij legt zijn hand onder mijn shirt op mijn rug en ik leg mijn handen op zijn rug. We trekken snel onze shirts uit en we gaan verder. Ik val op het bed en hij gaat over me liggen. We zijn nog steeds aan het zoenen en we trekken onze broek uit. Even later zijn we helemaal uit gekleed behalve onze onderbroek. Ik voel dat hij een boner krijgt en we gaan verder.

-

Hey guys. Ja sorry maar ik moest het er gewoon bij doen. Het was echt super raar maar tegelijk geinig om te schrijven tegelijk. Hopelijk vonden jullie de rest wel leuk en ik zou het waarderen als jullie je menen zouden geven, ookal is het haat. Ik ben namelijk nogal onzeker over mijn boeken en zou het dus erg waarderen om van jullie tips of meningen te krijgen. Alvast thanks💖

Vote? Comment? Follow?

Xx je biggest 1D/Niall Horan fan everrrrrr

De nieuwe jongen (Niall Horan fanfictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu