08. - Don't even know your name

1.2K 79 0
                                    

Családi idill. Egy olyan esemény, amikor anya, apa és az összes testvér egyszerre jelen van és boldogok. Nincsenek konfliktusok, nincsenek viszályok, se marakodások. Egyetlen árva megjegyzés sincs. Csak csendben, esetleg a napi történéseket mosolyogva kibeszélve vacsorázik, kirándul, társasjátékozik, ünnepel és még kismillió dolgot is csinál a család. Lehet ez a kép totál kamu, vagy igazi érzelmeket is közvetíthet, de általában az első szokott érvénybe lépni. Főleg, ha a húgod elér abba a korba, hogy lopkodja a cuccaidat, amiket használsz. És ha nagyon balszerencséd van, még tönkre is teszi.

-JENNIFER!!!!

A hangom ingerülten metszette szét azon a szombat délutánon a ház csendjét. Apa konferenciára utazott, így a házban lévő értelmes emberek száma lecsökkent egyre.

Egy szál fekete csőfarmerben és melltartóban, törülközőbe csavart hajjal gázoltam át a folyosón az én szobámból át Jenhez. Anyáék szobája a földszinten volt, a konyha és a nappali mellett. Az emelet a miénk. Az én szobám a fel vezető lépcsővel szemben helyezkedett, ez a kisebbik szoba, Jen-é meg persze, a nagyobb, a folyosó végén.

Türelmetlenül dörömböltem a fehér ajtón szüntelenül, még a rózsaszín "JEN" feliratot kitevő égkövek is majd' leestek. Kinyitotta és kérdőn tekintett rám. Kihúztam magam, félrebiccentettem a fejem és lehunyt szemmel vontam kérdőre:

-Add vissza, most rögtön!

-Mit?

Ártatlan bociszemek. Na ezekkel nem fogsz ki rajtam.

-Ne, tettesd, hogy nem tudod miről beszélsz. Add vissza a sötétkék csipkés pólóm!

-Ami derék felett feszül, alatta meg fodrozott?

-Igen azt!

-Nem tudom hol van.

Gyorsan beszélt és be akarta csukni előttem az ajtót, de erősebb voltam nála. Tenyérrel nekifeszültem és beléptem a tömör rózsaszín és selyem világba. A szoba közepén egy alacsony, babarózsaszín baldachinos ágy terpesztett. A pinken csillogó falakon mindenhol képek fehér képkeretekben. A trófeái már-már alig fértek el a polcain, amik az ágytól jobbra függtek. A helységben volt egy fehér íróasztal, egy hasonló színű óriási szekrény és egy próbababa, ami minden tájékon ugyanakkora volt, mint a kishúgom. Tipik szépségkirálynős álom szoba. Talán ilyen lehet egy szivárvány belülről. Vagy egy vattacukor.

-Figyi, én sietek, szóval az alku: gyorsan ideadod és megtarthatod az igazgyöngy fülbevalómat, amit szintén elcsórtál, vagy...

-Vagy mi lesz...bemószerolsz anyánál?

-Szólok apának...

A szemtelen mosolyt egy szempillantás alatt lebiggyesztette az arcáról. Hahh. Varázsszó. Amíg nekem anya volt a mumus, neki apa. Ez így volt rendjén. Ismét keresztbe akasztottam a kezeimet, jelezve, hogy várok.

-Ultimátum?

-Azt már mondtam, az előbb. És mióta ismersz te ilyen szavakat?

Egyik lábáról a másikra helyezte a testsúlyát. A mögötte függeszkedő pónis órájára pillantottam. 14:56 és még vizes volt a hajam...

-MOST! Ha nem adod ide a kezembe fél percen belül még a gardróbomat is összepakolhatod, ami miattad most úgy néz ki, mintha légitámadás érte volna.

Egy kicsit még hezitált. Közelebb hajoltam hozzá, és elkezdtem hajtogatni, hogy TIKK-TAKK, TIKK-TAKK...Hiába voltam az iskolában, a melóban, a buszon és minden más helyen egy csendes szobanövény, otthon más volt a helyzet. De ez mindenkivel így van, nem?

It's just a dream ♡ S.M.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant