Ο νεαρός βασιλιάς προσπαθούσε να συνδέσει τα γεγονότα μες στο μυαλό του,αλλά δεν μπορούσε.
Υπήρχε ένα χάος μες στο κεφάλι του."Συνέχισε" την παρότρυνε με γαλήνιο τρόπο.
Εκείνη έκλεισε για λίγο τα μάτια της καθώς βαθύς πόνος είχε χαρακτεί μέσα τους.
Όταν τα ξανάνοιξε είχαν πάρει πάλι το βαθύ γαλανό τους χρώμα."Η κοπέλα έφυγε μακριά, κρύφτηκε κοντά στους ομοίους της.
Ευτυχώς γι' αυτήν δεν είχε χάσει το κύρος της στην σύναξη των μάγων.
Εκεί γέννησε τον γιό της και έκρυψε την ταυτότητα του απ' όλους.
Το παιδί έχοντας θνητό πατέρα είχε ελάχιστες μαγικές ικανότητες.
Τα χρόνια πέρασαν και ο μικρός μεγάλωσε.
Δεν άντεχε στον στενό κύκλο της σύναξης, ήθελε να φύγει, ν' ανοίξει τα φτερά του και να εξερευνήσει τον έξω κόσμο.
Την ημέρα που η μητέρα του τον αποχωρίστηκε ήταν η πιο επώδυνη της ζωής της,ή τουλάχιστον έτσι πίστευε μέχρι τότε."Η μάγισσα σταμάτησε για λίγο.
Πήρε μια κομμένη ανάσα και συνέχισε."Μετά την φυγή της απ' το κάστρο, ο άρχοντας δεν σταμάτησε να την ψάχνει.
Για να την κάνει να εμφανιστεί σκότωσε τον αγαπημένο και πατέρα του παιδιού της.
Εκείνη πόνεσε βαθιά μέσα της,η καρδιά της έγινε χίλια κομμάτια αλλά δεν εμφανίστηκε ποτέ μπροστά του.
Ύστερα από μερικά χρόνια ο άρχοντας ξαναπαντρεύτηκε και η δεύτερη γυναίκα του του χάρισε μια κόρη.
Η μοίρα που υφαίνει το πεπρωμένο μας χωρίς έλεος,έφερε κοντά αυτούς τους δυο νέους.
Τον γιό της μάγισσας και την κόρη του άρχοντα.
Ερωτεύτηκαν βαθιά,απόλυτα.
Ο πατέρας της έμαθε για την σχέση τους και μοιραία έμαθε και την καταγωγή του νεαρού.
Κρύος ιδρώτας τον έλουσε γιατί ήξερε, γνώριζε οτι όταν ο γιός της μάγισσας φτάσει τα 25 χρόνια θα του πάρει μία απ' τις δυνάμεις του.
Την δύναμη της εξουσίας των δράκων.
Έτσι σκότωσε τον νεαρό.
Η κόρη του απ' την θλίψη της αυτοκτόνησε.
Ενώ η μητέρα του γέμισε με μίσος, ήθελε να εκδικηθεί για τον θάνατο του γιού της.
Μπορούσε να το κάνει, η δυνάμεις της έφταναν για ν' αφαιρέσει μια για πάντα την αθάνατη ζωή του.
Όμως αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τις δυνάμεις της για έναν άλλο σκοπό.
Κατάφερε να αναγεννησει τον γιό της σ' ένα άλλο σώμα.
Όμως ο άρχοντας έστειλε τους δράκους και του πήραν πάλι την ζωή πρίν φτάσει τα 25 χρόνια.
Αυτό γινόταν ξανά και ξανά.
Οι δράκοι επιτίθονταν κάθε χρόνο και σκότωναν τον γιό της πρίν προλάβει να μεγαλώσει.
Ώσπου η μάγισσα δεν άντεξε άλλο,ζήτησε την βοήθεια της σύναξης και κατάφερε να αναγεννησει για άλλη μια φορά τον γιό της, μόνο που αυτή την φορά τον κάλυψε με μαγεία.
Με ενα ξόρκι παντοδύναμο που τον κράτησε κρυμμένο από τα μάτια του άρχοντα.
Αυτός ανήμπορος να τον βρεί συνέχισε να στέλνει τους δράκους ξανά και ξανά κάθε χρόνο να σκοτώνουν αθώους ανθρώπους και παιδιά δίχως τύψεις, δίχως έλεος."Ο Σεμπάστιαν ένιωθε το κεφάλι του να κοντεύει να σπάσει απ' τον πόνο.
Σιγά σιγά όλα τα κομμάτια έμπαιναν στην θέση τους.
Έκλεισε τα μάτια καθώς συνειδητοποίησε κάτι που του ξερίζωνε την ψυχή.
Η κατάρα των δράκων... αυτός ευθυνόταν για τον θάνατο τόσων ανθρώπων.Η Άρια είδε τον πόνο στα μάτια του.
Άπλωσε τα χέρια της και εκλεισε το πρόσωπο του στις παλάμες της."Και η Άρια; Τι σχέση έχει με όλο αυτό" ρώτησε με φωνή που έτρεμε.
Η μητέρα του τον κοίταξε έντονα στα μάτια.
"Εσύ θα 'πρεπε να ξέρεις καλύτερα από μένα την σχέση της Άριας... δεν μπορεί να μην το ένιωσες...η Άρια είναι η τελευταία απόγονος του Ντραγκομίρ και η μοναδική θηλυκού γένους.
Γεννήθηκε για να φιλοξενήσει την ψυχή της πρώτης σου αγάπης" του είπε αργά,δίνοντας έμφαση στην κάθε της λέξη.Οι δύο νέοι κοιταχτηκαν,ενώ δάκρυα άρχισαν να τρέχουν απ' τα μάτια τους.
Ήξεραν πως τους συνέδεε κάτι βαθύ, κάτι δυνατό, αλλά δεν μπορούσαν ποτέ να φανταστούν κάτι τέτοιο.
BẠN ĐANG ĐỌC
Η κατάρα των δράκων #TBA2018
Viễn tưởngΗ κατάρα που είχε πέσει πάνω στο βασίλειο του,έπρεπε να σπάσει! Η προφητεία έλεγε πως ο μοναδικός τρόπος είναι να θυσιαστεί η γητευτρια των δράκων.Ο νεαρός βασιλιάς Σεμπάστιαν αποφάσισε να εκπληρώσει την προφητεία και να σώσει τον λαό του από τους α...