Δίχως να χάσει καιρό φώναζε κοντά του,τους στρατηγούς του. Μες στο μυαλό του δεν ένοιωθε σαν βασιλιάς τους. Μέσα στο πεδίο της μάχης,ήταν οι συμπολεμιστές του και θα θυσίαζε ευχαρίστως την ζωή του για καθέναν απ' αυτούς.
Η αίθουσα γέμισε από τις επιβλητικές μορφές πέντε γεροδεμένων οπλισμένων ανδρών. Τα πρόσωπα τους χαραγμένα από τις κακουχίες και τα κορμιά τους σφυρηλατημενα απ' την φωτιά της μάχης.
Τα μάτια τους κοιτούσαν με σεβασμό τον Σεμπάστιαν, όχι επειδή ήταν ο βασιλιάς τους,αλλά επειδή η αξία του ως πολεμιστή αναγνωριζόταν απ' όλους εκεί μέσα.
Ο Σεμπάστιαν σήκωσε το πρόσωπο του και κοίταξε έναν πρός έναν στα μάτια. Ξεφυσσηξε για να βάλει σε μια τάξη τις σκέψεις του.Αυτό που θα τους ζητούσε ηταν στην ουσία μια αποστολή αυτοκτονίας και δεν ήξερε πως να τους πει να τον ακολουθήσουν σ' αυτό.
Αφού έμεινε για λίγο σιωπηλός, κοίταξε τους συντρόφους του(γιατί έτσι τους ένοιωθε) με αποφασιστικό βλέμμα και απευθύνθηκε προς αυτους.
"Γνωριζομαστε πολύ καλά,σε καθέναν από εσάς μπορώ να εμπιστεύτω την ζωή μου.Άλλωστε με έχετε στηρίξει άπειρες φορές στο πεδίο της μάχης. Αυτό που θέλω να σας ζητησω τώρα είναι πολύ ριψοκίνδυνο και είναι στην κρίση σας,αν θα μ' ακολουθησετε ή όχι" ξεκίνησε να λέει με αργά αλλά σταθερά λόγια.
"Σεμπαστιάν, ξέρεις οτι θα θυσιαζαμε και την ζωή μας για σένα και δεν μας αρμόζει να μας λες τέτοια λόγια" τον διέκοψε ένας νεαρος άνδρας με πράσινα μάτια και μακριά ξανθά μαλλιά.Το πρόσωπο του είχε όμορφα χαρακτηριστικά, η μόνη παραφωνία που χαλούσε την εικόνα του,ήταν μια βαθιά χαρακια που ξεκινούσε από την κάτω μεριά του δεξιού του ματιού και τελείωνε στην μέση του μαγουλου του.
"Ξέρω την πίστη σας και αναγνωρίζω την ανδρεία σας, Κόλιν.Αυτό που θ' αντιμετωπίσουμε όμως σ' αυτή την αποστολή δεν είναι στρατός από άνδρες,αλλά δράκοι, τα απαίσια αυτά τέρατα είναι φόβητρο για τον καθένα μας"τους είπε κοιτάζοντας τα πρόσωπα τους για να δει τις αντιδράσεις τους.Κανενός το βλέμμα δεν πρόδιδε φόβο.
" Αν εσύ έχεις αποφασίσει ν' αντιμετωπισεις αυτά τα τέρατα, τότε είμαστε κι εμείς μαζί σου"του απάντησε με σίγουρη φωνή ένας άλλος άνδρας λίγο πιο ψηλός απ' τον Σεμπάστιαν και καμιά δεκαριά χρόνια πιο μεγαλος.Η ογκώδης κορμοστασιά του σου προκαλούσε τρόμο καθώς την παρατηρούσες.
"Σ' ευχαριστώ, Ρόμπερτ.Αν είστε όλοι σύμφωνοι,μπορούμε να ξεκινήσουμε το ταξίδι μας αμέσως, γιατί ο χρόνος μας πιέζει. Θα κινηθούμε βόρεια πρός την γη των δράκων."
"Μια ερώτηση μόνο,Σεμπάστιαν, τι ακριβώς γυρευουμε εκεί;" τον ρώτησε με περιέργεια ο Κόλιν.
"Μια γυναίκα, ή καλύτερα, μια μοχθηρή μάγισσα, γητευτρια των δράκων. Μόνο αν πεθάνει αυτή,θα λυθεί η κατάρα και θα ελευθερωθεί ο λαός μας" τους είπε με θυμό χαραγμένο στο πρόσωπο του.
"Είμαστε μαζί σου" φώναξαν ταυτόχρονα και οι πέντε με τις βροντερες φωνές τους.
VOUS LISEZ
Η κατάρα των δράκων #TBA2018
FantasyΗ κατάρα που είχε πέσει πάνω στο βασίλειο του,έπρεπε να σπάσει! Η προφητεία έλεγε πως ο μοναδικός τρόπος είναι να θυσιαστεί η γητευτρια των δράκων.Ο νεαρός βασιλιάς Σεμπάστιαν αποφάσισε να εκπληρώσει την προφητεία και να σώσει τον λαό του από τους α...