26. Un pariu pierdut.

3K 278 8
                                    


Capitolul 26: Un pariu pierdut.



- Poftim?! întrebă Ayra parcă dorind să fie sigură că auzise bine.

- Sunt însărcinată Ay, pe bune! Tocmai am făcut un test şi este pozitiv!

Ayra rămăsese fără cuvinte, dar un zâmbet imens îi apăru pe buze. Cei doi chiar urmau să aibe un copil. Aveau să îi dăruiască un nepot, fie el băiat sau fată. Lucrul ăsta o încântă atât de mult încât şi-ar fi dorit să fie acolo în acele momente pentru a-i îmbrăţişa pe amândoi cât putea de tare.

- Doamne Dumnezeule! Dar asta e minunat, reuşi să spună într-un final. Mă bucur atât de mult pentru voi!

- Crede-mă pe cuvânt că tremur toată şi inima parcă-mi iese din piept Ay, jur.

Nu-şi amintea când fusese ultima dată când auzise pe cineva parcă radiind de fericire, fericire pe care o putea simţi prin intermediul telefonului.

- Dar totuşi, nu numai asta voiam să-ţi spunem. Te sunasem să vedem ce faceţi, dacă s-a terminat evenimentul, o înştiinţă Diego.

- Da, totul este okay. Ne pregăteam să mergem să mâncăm ceva, îi minţi Ayra muşcându-şi obrazul pe dinăuntru.

Nu avea de gând să le răpească acele momente de fericire, spunându-le că a dat practic cu maşina peste Sarah. Avea tot timpul din lume să le spună asta, aşa că avea de gând să evite pe cât posibil acest subiect acum, când amândoi erau atât de fericiţi.

- Minunat. Te întorci curând? întrebă Natasha. De abia aştept să merg la cumpărături şi să-mi iau salopetele acelea drăguţe pentru gravide şi să cumpărăm hăinuţe pentru bebe, continuă ea chicotind când şi când.

- Nu că aş vrea să fiu cea care-ţi dă vestea asta, dar trebuie să mergi totuşi întâi la un control, ştii? Înainte să vopseşti camere sau să cumperi şosetuţe, continuă Ayra privindu-l pe Cooper care era în continuare nedumerit.

Şi totuşi, atunci când auzi aceste cuvinte, el realiză motivul fericirii ei bruşte, lucru care-l făcu să se apropie de ea şi să se aşeze pe vine în faţa ei.

- Control ? întrebă el curios.

Ayra îşi duse degetul la buze făcându-i semn să aştepte până termina conversația , iar el îşi arcui o sprânceană.

- Oricum, continuă ea. S-ar putea să mai rămân şi în seara asta aici, îi înştiinţă ea.

- Uuuu, prelungi Natasha vocala în semn de uimire. Să înțeleg că vrei să petreci mai mult timp cu Cooper? continuă ea să strige.

- Numai cu permisiunea voastră, glumi Ayra amuzată, asemeni unei adolescente care cerea acordul părinților.

- Orice este nevoie să scapi de Ay cea frigidă, glumi la rândul ei Nat. Bine atunci pitico, ne auzim mai târziu. Trebuie să o sun şi pe mama să o pun la curent cu această veste, continuă ea. Aveţi grijă de voi, da?

- Sigur Nat. Şi voi, îi spuse Ayra înainte să închidă telefonul şi să-l arunce înapoi în rucsac.

- Ei bine? o întrebă Cooper înclinându-şi capul într-o parte. Despre ce control era vorba?

Fantomele trecutuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum