BÖLÜM-2

370 25 31
                                    

Medya: Taehyung

Şarkı:Gfriend-Me gustas tu

#^_^##^_^##^_^##^_^##^_^##^_^#

*V'nin ağzından*

Sıkıldım artık bu okuldan. Bir de yatılı olmasaydı daha bir çekilirdi sanki. Her neyse yatakhaneden çıkıp sınıfa girdim.

Her zamanki yerime yani duvar kenarındaki en arka sıraya oturdum. Tam sıraya kafamı koyuyordum ki yine şu sürtüğün bana doğru geldiğini gördüm. Bu kıza çok sinir oluyordum. Benimle olabilmek için her şeyi yapabilecek bir kızdı.

-Taeeeee!

Diye cırtlak sesiyle bağırarak geldi yanıma.

-Yine ne var Jisoo?

-Çıkışta bir şeyler yapalım mı sadece ikimiz?

-Olmaz senin gibilerle uğraşamam ben. Şimdi defol başımdan.

Hırsla kulağıma doğru eğildi.

-Bence bir kere daha düşün Kim Taehyung. Yoongi'yi de düşünmelisin bence.

-Jisoo yine saçmalamaya başladın. Defol git başımdan.

-Bence bir düşün. Yoksa sonuçlarına katlanırsın.

Öfkeyle sıramdan kalktım ve sınıftan çıkarken birine çarptım. Kız yere düşmüştü ve onu burda ilk defa görüyordum. Yüzünün aldığı hali görünce gülmeye başladım. Sinirlerim iyice yıpranmıştı. Galiba kafayı yiyordum.

Kız bi anda ayağı kalktı ve bana vurmaya çalıştı ama tabii ki vuramadı. Hemen gülmeyi kesip kızın elini sinirle sıkmaya başladım.

Bunu yaptığıma çok pişman olacağımı biliyorum ama şuan bütün sinirimi ondan çıkarmak istiyordum. Kız elimden kurtulmaya çalışırken kulağına eğilip fısıldadım.

-Bir daha sakın bana vurmaya kalkışma.

Kız acı içinde kıvranırken birden Nehir geldi ve beni itti.

-Ya napıyosun sen kıza. Daha yeni gelmiş o kız. Neden bütün sinirini ondan çıkarıyorsun?Veya onu geçtim. Neden sinirini başkalarından çıkartıyorsun?

Ben tam cevap verecekken kızın bayıldığını gördüm ve hemen yanına koştum. Benim yüzümden oldu her şey. Yine herkesin canını yakıyorum ben.

Kızı hemen kucağıma alıp revire koştum. Nehir de arkamdan geliyordu. Hemen revire girip onu yatağa yatırdım. Hemşire gelip ne olduğunu sordu. Nehir de anlattı.

-Sinirden bayılmış olabilir. Siz çıkın arkadaşınızı kapıda bekleyin. Uyandığı zaman girebilirsiniz.

Nehir ile ikimiz çıktık. Böyle olacağını tahmin etmeliydim. Herkesin canını yakıyordum ve artık bundan sıkılmıştım.

Nehir gelip omzumu sıvazladı.

-Özür dilerim Taehyung. Sana öyle söylemek istemezdim ama-

-Biliyorum Nehir. Her şey benim yüzümden oluyor. Herkese zarar veriyorum ben. Sıkıldım artık bundan. Suçu olmayan kızdan çıkardım bütün sinirimi. Pişman olacağımı bile bile yaptım. Dayanamıyorum artık.

Diyerek sinirle elimi duvara vurdum. Elimden kanlar akıyordu ama artık acı bile hissetmiyordum. Sakin olamıyordum. Ben nasıl bir insanım böyle.

Ben duvara yumruk atmamla Nehir'in çığlığını duymam bir oldu. Galiba elim değil ama kulaklarım kanıyor.

-Tae ne yapıyorsun sen çabuk revire girelim elini saralım hadi.

Nehir zorla da olsa beni içeri soktu. İçeri girdiğimizde kız uyanmıştı ve ağlıyordu. Bunu görmeye daha fazla dayanacağımı sanmıyorum.

Ağlayarak kızın önünde eğildim ve özür dileyerek revirden çıktım. Ağlamaktan nefret ediyorum. Ama insanları ağlatmaktan daha çok nefret ediyorum. Tam okuldan çıkacakken onu görmemle olduğum yere çivilendim.

Bu olmuş olamazdı...

Eveeet bölüm sonu.

Nasıl buldunuz arkadaşlar yoruma lütfen yazın.

Ve vote atmayı unutmayın.

😘😘

ANGEL | KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin