Medya:TAEHYUNG 😍😍
Şarkı:BTS-Airplane:Pt.2
İyi okumalar...
(=^.^=)(=^.^=)(=^.^=)(=^.^=)(=^.^=)
*Yoongi'nin ağzından*
-Ya açsanıza kapıyı yaaa. Zeyneeepp. Nehiiiiirrrr. Açın kapıyı.
Sabah sabah yine niye bağırıyo bunlar. Sinirle gözlerimi açıp etrafıma baktım. Jimin, miray, nehir, zeynep ve jin taehyung'un kapısının önünde durmuş gülüşüyorlardı. Sinirle koltukta oturur pozisyona geldim ve uyanmaya çalıştım. Bir anda kapı açılınca hepsi gerilemişti. Önce Taehyung arkasından da Şeyma odadan çıktı.
Taehyung tuvalete doğru ilerlerken Şeyma Miray'ların üstüne çoktan atlamıştı bile. Jin onları ayırmaya çalışırken bende salak salak onlara bakıyordum.
-SABAH SABAH NE ANIRIYOSUNUZ LAN Bİ UYUTMADINIZ İNSANI BEE!!
Sesin geldiği yere baktığımda kimin bağırdığını görmek için ayağa kalkmam gerekti.
Bağıran kişinin Öznur olduğunu görünce alayla onu izlemeye başladım.Öznur
-Ya bir kere kendi kendime uyanayım ya bir kere.Zeynep
-Biz seni bıraksak sen 100 yıl kendi kendine uyanmazsın ki.Öznur
-O zaman beni bi bırakın da 100 yıl kafamı dinliyim.Jimin Miray'a yaklaşıp fısıldadığını sanarak konuşmaya başladı.
Jimin
-Aslında yoongi'yi de bıraksak 100 yıl uyur. Ne dersin bunlara da mı çöpçatanlık yapsak?Söylediği şeyle gözlerimi devirdim ve tuvaletten hala çıkmayan Taehyung'a bakmaya gittim. Tuvaletin kapısına geldiğimde Tae kapıyı açtı. Kapıda beni görünce birden irkildi sonra yanımdan geçip salona girdi. Bende hazır tuvalet boşalmışken gireyim dedim ve girdiğim gibi çıkmam bir oldu.
Tae buraya yıllık yapmıştı sanırım içeri girilmiyordu. Demek ki bu yüzden uzun sürmüştü.Yüzümü buruşturup mutfağa ilerledim. Şeyma ve Nehir kahvaltı hazırlıyorlardı. Miray ve Zeynep'te masayı kuruyordu.
Salona geri döndüm ve kendimi koltuğa attım. Attığım anda bir çığlık duyuldu ve ben yere yapıştım. Kafamı yerden kaldırdığımda koltukta kıvranan Öznur'u gördüm. Ağlamak üzereydi. İyi de ben bu kızı neden görmedim?
Yerden kalktım ve Öznur'u izlemeye başladım. Koltukta doğrulup bağırmak için hazırlandı.
Öznur
-ULAN GERİZEKALI NASIL ÜSTÜME ATLARSIN SEN PESTİLİM ÇIKIYORDU.Umursamazca "görmedim" dedim. Mutfağa gittim ve masaya oturdum. Öznur da arkamdan hızla mutfağa girdi ve karşıma oturdu. Diğerleri de gelince kahvaltımızı yaptık.
Nehir ve Zeynep hariç kimse konuşmuyordu. Kahvaltımızı bitirip okul için hazırlandık.
Evden çıktık ve jin'in limuzinine bindik. Jin okula sürerken bende kafamı cama yaslayıp uyuklamaya başladım.
Okula gelince birisi beni dürtmeye başladı. Yanıma baktığımda nehir'in dürttüğünü gördüm.
Nehir
-Uyan artık be okula geldik.Diye cırlayınca arabadan hızla indim. Diğerleri de inince okula doğru ilerledik. Ben hemen sınıfa girdim. Diğerleri de arkamdan geldiler ve yerlerine geçtiler. Jimin'de yanıma oturdu ve telefonuyla oynamaya başladı. Bende kafamı sıraya koydum ve uyumaya çalıştım.
Jimin beni dürtünce hocanın geldiğini anladım ve kafamı kaldırdım. Hoca ayağı kalkmamı bekliyordu. Ağır bir şekilde ayağı kalktım. Hoca selam verdi ve geri oturduk. Ders fizikti.
Oflayarak kafamı sıraya geri koydum.
*Öznur'un ağzından*
Sınıfa girip yerimize oturduk. Yoongi'nin tarafına baktığımda kafasını sıraya koyduğunu gördüm. Bende kafamı sıraya koyup uyumaya çalıştım.
Hoca geldiğinde ayağı kalkmadım zaten o da beni görmedi. (Kikikiki) Nehir'in dürtmesi ile dersin bittiğini anladım ve Nehir'e baktım.
-Ne var Nehir?
Nehir
-Öğle arası oldu kalk artık.Oha o kadar olmuş muydu? Kafamı sıradan kaldırdım ve Suga'nın sırasına baktım. Yoktu.
Nehir
-Onu da Jimin uyandırıp kantine indirdi. Bizi bekliyolar hadi.-Tamam.
Diyip yerimden kalktım ve Nehir'in koluna girdim. Sınıftan çıkıp kantine indik. Bizimkilerin yanına gidip oturduğumda Şeyma ve Tae'nin olmadığını farkettim.
-Şeyma ve Tae nerde?
Miray
-Onlar sıraya girdiler. Yemek alacaklar.Kafamla onaylayıp Yoongi'ye baktım. Onunda gözleri benim gibi uykuluydu. Benim baktığımı farkedince gözleri bana döndü. Hemen gözlerimi kaçırdım ve ellerinde yemekler ile gelen Tae ve Şeyma'ya baktım.
Zeynep hemen Şeyma'nın elinden hamburgeri alıp yemeye başladı. Ayı yaa.
Şeyma'da gözlerini devirip sandalyeye oturdu. Tae'de onun yanına oturunca Şeyma gözlerini devirip Tae'den biraz uzaklaştı. Bu kız neden sürekli gözlerini deviriyor?Tae'de onun yaptığı hareketi görünce ona daha çok kaydı. Bende onlara bakıp göz devirdim ve yemeklere gömüldüm.
Bölüm Sonu 😔. Sonunda bölüm yazabildim. Umarım beğenirsiniz.
BTS'Lİ GECELER... 💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGEL | KTH
FanfictionKulağıma doğru eğildi. Nefesini hissedebiliyordum. Tae -Bundan sonra benimle hep buraya gelir misin? Kalakaldım. Ne demişti o? Bundan sonra onunla hep buraya gelmek? Düşünme yetimi kaybettim. Ciddi miydi? Neden benimle buraya gelmek istiyordu? Ned...